پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۵ نکته مهم که برای خرید جعبه ساعت باید در نظر بگیرید !

خرید جعبه ساعت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

برای خرید جعبه ساعت چه نکاتی را باید در ذهن داشته باشیم؟ همه ویژگی هایی که دوست دارید را در ذهن داشته باشید! امروزه تنوع جعبه های ساعت چنان زیاد شده است که هر جعبه ای را تخیل کنید آن را در بازار خواهید یافت. با این حال، یک جعبه خوب ویژگی هایی دارد که توجه به آنها ما را در تجربه یک خرید خوب کمک می کند. ساعت ها کالاهایی لوکس هستند و جعبه های آنها نیز باید از این ویژگی بهره بالایی برده باشند تا با آنها سازگار باشند.

 

چرا بدنه در خرید جعبه ساعت مهم است ؟

پیش از هر چیز در خرید جعبه هارد باکس ، باید به استحکام آن توجه کنیم. یک جعبه خوب باید خانه خوبی برای ساعت خود باشد. دیواره های این خانه باید از بهترین مواد اولیه ساخته شده باشد. مقاومت دیواره ها بستگی به مرغوبیت موادی دارد که در ساخت آنها به کار رفته است. در جعبه های مقوایی، بدنه از بهترین مقواهای بازار ساخته می شود. برای اینکه ساعت درون جعبه از هجوم گرد و خاک در امان باشد، درب آن محکم ساخته می شود و در برخی نمونه ها برای آن قفلی می سازند. برخی دیگر درب جعبه به باریکه ای آهنربایی مجهز است. کار این آهنربا چفت کردن درب است و مانند یک قفل مغناطیسی عمل می کند.

 

سایز جعبه ساعت

یکی دیگر از ویژگی هایی که به هنگام خرید جعبه ساعت باید به آن توجه داشت، تناسب سایز جعبه با اندازه های ساعت است. در ضمن باید مشخص کنید که جعبه تکی می خواهید یا چند تایی؟ جعبه ها را بهتر است با توجه به برندشان انتخاب کنید.

 

اهمیت رنگ در خرید جعبه ساعت

زیبایی برای یک ساعت مانند هوا برای جاندار زنده است. در خرید جعبه ساعت باید به زیبایی جعبه توجه کرد. به همین دلیل هم باید به رنگ جعبه توجه زیادی کرد. رنگ را باید با توجه به خود ساعت انتخاب کرد. ساعت لوکس شما چه رنگی دارد؟ البته همیشه لازم نیست که این دو عیناً شبیه هم باشند. ست کردن رنگ و ساعت به معنای همرنگ کردن هر دو نیست. باید تناسب رنگ ها را رعایت کرد. هر رنگی یک رنگ مکمل دارد که علی رغم تفاوت با هم یک ترکیب بندی رنگی هماهنگ می سازند.

 

آستر جعبه ساعت

در خرید جعبه ساعت باید به پوشش داخلی جعبه توجه کرد. ساعت نباید در جعبه ای قرار گیرد که بدون آستر رها شده باشد. آستر علاوه بر زیبایی یک محافظ به شمار می رود. هر چه این پوشش درونی مرغوب تر باشد، سلامت ساعت، محفوظ تر است. در بیشتر جعبه ها بالشتکی برای نگهداشتن ساعت قرار می دهند. رویه این بالشتک می تواند از چرم مصنوعی یا پارچه های اعلای دیگری باشد. چرم مصنوعی مرغوب همان کیفیت چرم طبیعی را دارد بدون آنکه بدی های آن مانند بوی آزار دهنده را داشته باشد. پارچه هایی مانند مخمل بهترین زیر انداز ساعت های لوکسند و از آسیب دیدن ساعت ها جلوگیری می کنند. در ضمن پارچه مرغوب مخملین، پرز دهی ندارد و با این کار زیبایی ساعت را به خطر نمی اندازد. پارچه نرم و آستر داخلی جعبه مکمل سختی دیواره های جعبه است. دیواره از آسیب بیرونی جلوگیری می کند و آستر داخلی از آسیب داخلی.

 

خرید آنلاین جعبه ساعت پارت

برای خرید جعبه ساعت به صورت آنلاین، می توانید همه ویژگی های ظاهری جعبه را نیز شخصاً انتخاب کنید. مثلا رنگ آن را برگزینید یا اندازه ها و سایز آن را مشخص کنید. تعداد، نیز ویژگی دیگری است که به دست شما معین می شود. روندهای خرید آنلاین ساده و امن طراحی شده اند و همه با چند کلیک ساده شما را به جعبه های دلخواه تان می رسانند.

 

سفارش تلفنی جعبه ساعت پارت

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top