پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۳ نکته مهم در خرید جعبه کیف پول

خرید جعبه کیف پول

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

کیف پول ، راهی طولانی را در تاریخ انسانی طی کرده تا به شکل امروزی خود رسیده است . خرید جعبه کیف پول ، تلاشی برای حفظ این تاریخ طولانی است . طبعا کیف پول های اولیه ، با شکل و ساختار پول های رایج همخوانی داشتند . پول هایی که در روزگاران گذشته رایج بودند ، بیشتر سکه بودند . به همین دلیل هم ، کیف پول های اولیه ، شکلی کیسه مانند داشتند که به آن در فارسی قدیم ، همیان می گفتند . این کیف پول های اولیه از چرم طبیعی ساخته می شدند .

 

ساخت جعبه کیف پول

شاید در گذشته خرید جعبه هاردباکس اختصاصی کیف پول ، کاری ضروری به شمار نمی رفت؛ چون همه کیف ها ، شکل های کیسه مانند چرمی داشتند . ظاهرا ساختن یک کیسه کوچک چرمی ، نیازی به مهارت های پیچیده نداشت. اما از وقتی که نخستین پول کاغذی در مستعمره خلیج ماساچوست، رایج شد؛ کیف پول ها نیز همگام با این تحول ، ساختار کیسه مانند خود را از دست دادند . آنها شکلی مربع یا مستطیلی گرفتند تا با اسکناس های رایج شده ، کاملا سازگاری پیدا کنند . در این کیف های جدید، سکه ها همچنان قسمت مهمی از کیف ها را به خود اختصاص می دادند اما اصلی ترین بخش کیف به ارزهای تازه اختراع شده کاغذی، اختصاص یافت. ساختن این کیف ها ، امروزه که رفته رفته کارت اعتباری جایگزین پول کاغذی می شود ، هنوز به عنوان وسیله ای برای نگهداری از کارت ها و یک اکسسور ضروری در پرستیژ مردانه معاصر ، جایگاه خود را حفظ کرده است.

 

الگوی جعبه کیف پول

خرید جعبه کیف پول فقط منحصر به آقایان نیست . گر چه کیف های زنانه ، طوری طراحی شده اند که در تقسیم بندی های داخلی خود ، در کنار اکسسور ضروری زنانه ، جایی برای نگهداری پول هم پیش بینی شده اما کیف های کوچک زنانه ای هم مخصوص پول طراحی می شوند . این کیف های کوچک پول در کیف بزرگ تر زنانه جای می گیرند . هر دو نوع کیف پول از چرم طبیعی یا مصنوعی ساخته می شوند . یک جعبه ممتاز باید هر دو نوع کیف را به خوبی محافظت کند .

 

رنگ جعبه کیف پول

امروزه کیف پول همانند ساعت یک کالای لوکس تلقی می شود و به همین دلیل در خرید جعبه کیف پول ، باید به شیک بودن آن توجه نمود . جعبه یک کالای لوکس باید لاکچری باشد و همه زیبایی های بصری ممکن را بازتاب دهد . جعبه ای که کیف پولی لوکس را در خود پنهان کرده است باید همه ویژگی های لوکس آن را بازتاب دهد. یکی از این جنبه ها، رنگ هایی است که بر تن جعبه ها خودنمایی می کنند. جعبه های کیف پول ، تابلوهای زنده و پویایی از زیباترین رنگ های طبیعی و ترکیبی هستند.

 

آستر جعبه کیف پول

در هنگام خرید جعبه کیف پول حتما به آستر آن دقت کنید. یک کیف پول لوکس ، در غیاب یک آستر ممتاز، از بازنمایی زیبایی های لاکچری خود باز می ماند. آستری که درون جعبه را می پوشاند زیبایی های منحصر به فرد یک کالا را برجسته می سازد. معمولا هر چه پارچه آستر لخت تر و نرم تر باشد ، زیباتر و چشم نواز تر است.

 

خرید آنلاین کیف پول

امکانات وب سایت ما به شما این امکان را می دهد که مشخصات جعبه ها را شخصا انتخاب کنید. مشخصاتی مانند رنگ، جنس و اندازه جعبه ها توسط مشتری تعیین می شوند. خرید آنلاین فقط چند کلیک از شما وقت می گیرد.

 

سفارش تلفنی کیف پول

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top