✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

راهنمای انتخاب تقویم رومیزی مدیریتی

خرید تقویم رومیزی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

تقویم رومیزی مدیریتی یک ابزار قدرتمند برای داشتن یک برنامه ریزی ایده آل است که لازمه ی سازمان دهی و مدیریت برنامه ها و امور می باشد; درواقع درصورتی که از تقویم رومیزی با هدف و به درستی استفاده می کنید، تبدیل به ابزاری قدرتمند می شود که می تواند به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.
مطمئنا اکثرا از انواع تقویم‌ های رومیزی و سررسید استفاده کرده اید; اینکه از چه شرکتی و با چه شکلی بوده اند و چند عدد داشته ایم مهم نیست، همیشه یک تقویم رومیزی مدیریتی روی میز افرادی که با برنامه پیش می روند خواهید یافت.

 برای اینکه بتوانید به هدف خود با استفاده از تقویم مدیریتی برسید فقط در صورتی است که موارد زیر را رعایت کنید:

• فقط یک هدف را برای پیگیری در تقویم خود انتخاب کنید.
• هر روز آن را بررسی کنید.
• از آن برای خط کشیدن یا سایر اطلاعات مزاحم استفاده نکنید.

چرا از تقویم رومیزی مدیریتی استفاده می کنیم؟

واضح ترین دلیل برای استفاده از این تقویم، استفاده از آن برای چیزی است که برای آن طراحی شده است و پیگیری رویدادهایی که هر سال در همان تاریخ اتفاق می افتد که این کاربرد می تواند شامل موارد زیر باشد:
تولدها
سالگردها
تعطیلات خاص.
اکثر افراد از تقویم رومیزی به سه دلیل اصلی زیر استفاده می کنند:
• بتوانیم سریعاً به تقویم نگاه کنیم.
• به عنوان یک صفحه محکم بر روی میز که وقتی روی کاغذ می نویسم سطح صافی را به ما بدهد.
• برای خط کشیدن و یادداشت سریع برنامه ها در زمانی که دفترچه یا سررسید را در دسترس نداریم.
با این حال، دلیل اصلی استفاده مردم از تقویم رومیزی برای برنامه ریزی است و در برخی موارد هم دیده شده است که آنها یک برگه از ماه جاری را به تابلوی اعلانات سنجاق کرده و به جای آن از آن به عنوان یک تقویم دیواری استفاده می کنند.
در کنار استفاده اکثریت از تقویم رومیزی با عنوان یک ابزار مدیریتی، امروزه به یکی از کالاهای تبلیغاتی ایده آل تبدیل شده است که فرد بتواند لوگو و فعالیت های خود را تبلیغ کند.

 افرادی که قصد تبلیغ دارند با جاپ لوگو و تصاویر مربوط به حرفه و تجارت خود می توانند خود را با این ترفند بیشتر در معرض دید گذارند.

ویژگی های کاربرپسند یک تقویم رومیزی مدیریتی


انواع تقویم 1403

بنابراین ممکن است فکر کنید که یک تقویم رومیزی مدیریتی نیز یک تقویم رومیزی است، هیچ چیز خاصی در آنجا وجود ندارد; این در مورد تقویم مدیرتی درست نیست.
هرچند این مورد هم هست که اگر ابزارهای برنامه ریزی خود را دوست داشته باشید، احتمال استفاده از آنها هم بسیار بیشتر است; با در نظر گرفتن این هدف، برخی ویژگی ‌ها وجود دارد که باعث می‌شود این تقویم خاص از دیگر افراد متمایز شود.

 از این رو هرکسی می تواند با توجه سلایق و نوع کاربری تقویم خود را بصورت سفارشی درخواست کند ولو با هزینه بیشتر‌.

تقویم رومیزی زیبا و متالیک

در نسخه های جدید تقویم های رومیزی از رنگ های زیبا و متن و لایه های رنگی متالیک بیشتر استفاده شده است. وجود رنگ بندی زیبا و چشم نواز یک تقویم رومیزی مدیریتی میز شما را زیباتر جلوه می دهد.

اگر صادقانه بگوییم، میزهای اداری که چندان جذاب و شیک نیستند با وجود یک تقویم رومیزی خوش رنگ تبدیل به میزکار ایده آل می شوند; بنابراین، پنهان کردن ریخت و پاش و بد شکلی میز با یک تقویم زرق و برق دار برای هرکسی مفید عمل می کند.

تقویم رومیزی با کاغذ ضخیم و با کیفیت

صفحات تقویم رومیزی مدیریتی، از یک کاغذ ضخیم ساخته شده اند که کیفیت را فریاد می زنند; انتخاب کاغذ معمولی و کاغذ باکیفیت بستگی به نوع مصرف شما دارد.

 اصولا کاغذ های معمولی را در حجم انبوه برای تبلیغات در نظر می‌گیرند; ولی چنانچه تصمیم به داشتن یک تقویم رومیزی; شخصی و متمایز دارید می توانید در سفارش خود لحاظ کنید. در واقع وجود کاغذ ضخیم و با کیفیت به دلایل زیادی مهم است.

اگر می‌خواهید تقویم رومیزی شما به عنوان یک سطح نوشتاری صاف دو برابر شود بنابراین کاغذ ضخیم ضروری است، هنگامی که مستقیماً در تقویم خود می نویسید، نمی خواهید نوشته شما از بین برود، جوهر پس بدهد و برگه ماه آینده شما را خراب کند.

واقعاً خوب است که تقویم رومیزی شما بتواند در برابر خالی شدن های گهگاهی وحشتناک یک فنجان چای یا قهوه مقاومت کند; هرچند سعی می کنیم فنجان قهوه را روی تقویم قرار ندهیم، اما این اتفاق می افتد; یک امتیاز دیگر این است که وقتی ماه تمام می شود، می توانید از پشت برگه به عنوان کاغذ باطله استفاده کنید.

از آنجایی که ورق ها اندازه بزرگ خوبی دارند، برای ترسیم نقشه های ذهنی و ترسیم نقشه های شما عالی هستند. یا می توانید ورق بزرگ را به قطعات کوچکتر برش دهید تا یادداشت بردارید.

برگه مربوط به استیکر یا یادداشت در تقویم رومیزی

آخرین صفحه یک تقویم رومیزی مدیریتی سفارشی شده در واقع دارای یک برگه بزرگ از برچسب است که می توانید از آن برای برجسته کردن قرار ملاقات ها و رویداد های مهم استفاده کنید.

اکثر افراد از طرفداران پر و پا قرص استفاده از برچسب های برنامه ریزی هستند; زیرا آنها باعث می شوند یادداشت ها و امور مربوط به آن روز بیشتر به سمت شما بیابند، بنابراین بیشتر احتمال دارد آنها را به خاطر بسپارید.

برگه مربوط به برچسب های انتهای این تقویم هم سرگرم کننده و هم کاربردی است; شما نه تنها می توانید از آن‌ ها برای این تقویم ها استفاده کنید، بلکه از آنها در برنامه‌ریزی زندگی و تقویم های دیواری نیز استفاده نمایید.

امتیاز این قابلیت این است که هر زمان که به آنها نیاز داشتید آنها روی میز شما هستند; بنابراین لازم نیست در صورت نیاز برای یافتن یکی از آنها جستجو کنید.

در برخی دیگر هم برگه استیکر وجود ندارد ولی برگه های مختص یادداشت وجود دارد که موارد مهم و نکات پیرامون قرار یا برنامه خود را می توانید در آن یادداشت کنید.

بنابراین شما با سفارش یک تقویم رومیزی مدیریتی شخصی و مطابق با علایق و کارکرد یک تقویم زرق و برق دار برای آرایش میز خود داشته باشید.

 تقویم های رومیزی با مشخصاتی که گفته شد علاوه بر نقش کاربردی نقش سرگرم کننده ای هم برای برنامه ریزی شما دارند.

تقویم رومیزی ۱۴۰۳ یکی از انواع هدایای تبلیغاتی است که برای بسیاری از شرکت‌ها و مؤسسات تجاری، آموزشی، فرهنگی و… مختلف پرکاربرد به حساب می‌آید. استفاده از تقویم‌های رومیزی یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی است و به همین علت است شرکت‌ها و ادارات مختلف بخشی از تبلیغات خود در پایان سال را به تقویم‌های رومیزی می‌سپارند. نزدیک شدن به سال نو مدیران و روابط عمومی برندها و شرکت‌های مختلف را به تکاپو می‌اندازد تا یک تقویم رومیزی شیک و جذاب را برای تبلیغات عرضه کنند. اگر قصد سفارش یا خرید تقویم رومیزی مدیریتی را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا نکات لازم در مورد آن را برایتان شرح دهیم.

چرا تقویم رومیزی مدیریتی را به‌ عنوان هدیه انتخاب کنیم؟

می‌توان گفت در این اوضاع اقتصادی نابسامان مقرون به صرفه‌ترین هدیه تبلیغاتی تقویم رومیزی است. این هدیه با توجه به هزینه کمی که برایش می‌شود، یکی از کاربردی‌ترین و مفیدترین هدایا به شمار می‌آید. تقویم رومیزی از آن جهت کاربردی است که وجودش در تمام میزهای مدیریتی نیاز است و در مواقع گوناگون برای چک کردن زمان قرارها و کارهای این چنینی به کار می‌آید؛ پس تقریباً تمام ادارات، شرکت‌ها و مراکزی علمی، فرهنگی، آموزشی و هنری به یک تقویم رومیزی احتیاج دارند. یک برند می‌تواند با درج طرح تبلیغاتی یا لوگوری خود بر روی تقویم رومیزی مدیریتی یک کار تبلیغاتی حرفه‌ای انجام دهد و به مدت یک سال کامل مقابل چشم مخاطب و مشتری باشد.

انواع پایه تقویم رومیزی مدیریتی

پایه‌های تقویم رومیزی معمولاً به دو نوع سخت و غیرسخت تقسیم می‌شوند. در تولید پایه سخت از مقوای سخت یا مقوای جلدسازی استفاده می‌شود و بر روی سطح آن کاغذ گالینگور یا کاغذ گلاسه کشیده می‌شود و نهایتاً با یک فنر دوبل به صفحات تقویم اتصال پیدا می‌کند. تقویم رومیزی مدیریتی با پایه سخت مقاومت بسیار خوبی دارد و ایستایی و پایداری‌اش بر روی سطوح مختلف بیشتر از تقویم رومیزی با پایه غیرسخت خواهد بود.

در مقابل پایه غیر سخت تقویم‌های رومیزی از مقوای اینورد بورد با گرماژی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ تشکیل می‌شود. در پایه غیر سخت شما قادر خواهید بود که طرح دلخواه خود را چاپ کنید. هزینه تمام شده تقویم رومیزی با پایه غیر سخت کمتر از هزینه تقویم رومیزی با پایه سخت خواهد بود و سریع‌تر از آن آماده خواهد شد. البته که یقیناً این پایه‌های غیر سخت مقاومت کمتری نسبت به پایه رومیزی سخت دارند.

خرید تقویم رومیزی

ابعاد تقویم رومیزی مدیریتی چگونه است؟

تقویم‌های رومیزی در ابعاد مختلف به چاپ می‌رسند و این کاملاً به سلیقه و نظر سفارش‌دهنده بستگی دارد. این مهم است که تقویم رومیزی مدیریتی شما نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک. تقویم رومیزی باید در یک سایز ایده‌آل طراحی شود تا هم به چشم بیاید و هم زیاد از حد فضا را اشغال نکند. تقویم‌های رومیزی در اشکال هندسی مربع و مستطیل معمولاً با استقبال بهتری مواجه می‌شوند.

آستر تقویم رومیزی مدیریتی چگونه است؟

یک تقویم رومیزی حداقل ۱۲ برگ دارد که هر کدام از آن روزشمار یکی از ماه‌های سال است. علاوه بر آن هر تقویم یک ورقه ابتدایی به‌عنوان کاور یا آستر دارد. در این صفحه آستر می‌شود از چاپ لت، ضرب نقره‌کوب یا طلاکوب و چاپ سیلک روی کاغذ فانتزی استفاده نمود.

تقویم رومیزی چه ویژگی‌هایی دارد؟

وقتی قصد دارید تقویم رومیزی مدیریتی مناسبی را انتخاب نمایید، نمونه‌های متنوعی در مقابلتان قرار می‌گیرد که باید از میان آن‌ها تقویمی که به سلیقه‌تان نزدیک است و ویژگی‌های عمومی مناسبی دارد را انتخاب کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک تقویم رومیزی استاندارد عبارت‌اند از:

  • تقویم رومیزی حتماً باید دارای تاریخ‌های میلادی، قمری و شمسی باشد. تمامی مناسبت‌ها و اطلاعات مربوط به هر روز و ماه باید در بخش پایینی صفحات تقویم درج شده باشد.
  • صفحات تقویم ممکن است ۷ یا ۱۳ عدد باشد و این بستگی به شیوه طراحی تقویم دارد.
  • می‌توانید تقویم رومیزی را در جنس، طرح، رنگ و سایز مورد نظر خود به شکل عمومی یا اختصاصی طراحی کنید.

تقویم رومیزی مدیریتی اختصاصی

اگر قصد سفارش دادن تقویم رومیزی اختصاصی خود که مطابق با سلیقه و نظرتان طراحی شده باشد را دارید مسیر سختی را در پیش ندارید. کافی است لوگو و شعار تبلیغاتی برند خود را آماده کنید و با رعایت برخی ضوابط آن را به چاپ برسانید. قطعاً این نکته حائز اهمیت است که به یک مرکز تولیدکننده تقویم رومیزی معتبر و حرفه‌ای مراجعه کنید. در ادامه ضوابط مذکور را برایتان شرح خواهیم داد.

لت اختصاصی برای تقویم رومیزی

اگر قصد دارید تقویم رومیزی مدیریتی خود را سفارش دهید باید برای لت تقویم یک طرح اختصاصی بریزید. لت تقویم شما می‌تواند شامل لوگوی برندتان، شعار تبلیغاتی‌تان و اطلاعات مربوط به کسب و کارتان باشد.

پایه اختصاصی برای تقویم رومیزی

در بخش‌های پیشین با پایه سخت و پایه غیر سخت تقویم‌های رومیزی آشنا شدید. می‌توانید هر کدام از آن‌ها را که می‌خواهید با توجه به مقاصد و بودجه خود انتخاب کنید و بر روی آن طرح تبلیغاتی یا شعارتان را به چاپ برسانید تا کاملاً به چشم مخاطب برسد.

حک کردن لوگو اختصاصی

قطعاً مهم‌ترین بخش طراحی تقویم اختصاصی شما باید محل قرار گرفتن لوگوی برند شما باشد. می‌توانید برای زیباتر کردن جلوه تقویم رومیزی مدیریتی خود، لوگوتان را روی پلاکی حک کنید و آن را بر روی تقویم استفاده کنید.

آستر اختصاصی برای تقویم

همان‌طور که گفتیم هر تقویم علاوه بر ۱۲ صفحه ماه‌شمار خود یک صفحه کاور یا آستر دارد. می‌توانید آستر تقویم خود را با طرح نقره‌کوب یا طلاکوب سفارش دهید.

طراحی صفحات تقویم رومیزی

قطعاً طراحی صفحات تقویم رومیزی مدیریتی در جلوه آن و جلب توجه مخاطب تأثیر بسزایی دارد. شما می‌توانید هر صفحه از تقویم رومیزی خود را با طرح‌های متنوع و البته مربوط به کسب و کارتان آراسته کنید.

جعبه اختصاصی برای تقویم

اگر علاقه دارید که کار نهایی‌تان شیک و خاص باشد، می‌توانید یک جعبه برای تقویم رومیزی در نظر بگیرید و بر روی آن نیز لوگو، طرح تبلیغاتی و شعار فعالیت خود را درج کنید. هر چند این کار خیلی معمول نیست زیرا جعبه تقویم معمولاً دور انداخته می‌شود، اما می‌توانید در طراحی آن خلاقیت به خرج دهید تا دور انداخته نشود.

کلام آخر 

با صفر تا صد ویژگی‌های تقویم رومیزی مدیریتی آشنا شدید. با نکاتی که در این مطلب ذکر کردیم. شما می‌توانید از طریق سایت پارت چاپ مناسب‌ترین تقویم رومیزی را برای خود سفارش دهید و به مدت یک سال از مزایای آن بهره ببرید. امیدواریم توانسته باشیم به شما کمک کنیم.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top