پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

ساخت جعبه جواهرات با کمترین قیمت و بهترین کیفیت

ساخت جعبه جواهرات با بهترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

 چرا ساخت جعبه جواهرات به یک ضرورت تبدیل شده است؟ یک لحظه تصور کنید که به جواهر فروشی رفته اید و یک قطعه جواهرات خریده اید. فروشنده، پول را می گیرد و قطعه خریداری شده را کف دست شما می گذارد. به همین سادگی. نه جعبه ای در کار است و نه احترامی. آیا از تصور چنین وضعیتی جا نخوردید؟ حتی تصور این کار هم انسان را ناخوش می کند. امروزه جعبه جواهرات فقط وسیله ای برای حمل جواهر نیست؛ بلکه بخشی از پیکرۀ زیبایی و ارزش آنها است.

زیبایی و جذابیت


زیبایی جعبه به شیوه ای بستگی دارد که در ساخت جعبه جواهرات در پیش گرفته شده است. مثلا اگر دستگاه های خودکار تولید باکس های مقوایی را در اختیار داشته باشید نتیجه کار همیشه زیباست. مانند دستگاه هایی که در پارت چاپ استفاده می شوند. اصرار مدیریت بر کاربرد تکنولوژی روز و مدرن ترین و به روز ترین دستگاه های تولید باکس، محصولات این شرکت را متمایز ساخته است. البته مزیت بزرگ این دستگاه ها در پیروی از سفارش ها و سلایق شما است.

استفاده از جدیدترین تکنولوژی


ساخت جعبه جواهرات تنوع گسترده ای یافته است. به ویژه با ظهور رایانه ها و سامانۀ دیجیتال تولید، هر نوع تخیلی را می توان به واقعیت تبدیل کرد. البته همه چیز بستگی به پسند شما و نیازهای گالری تان دارد. نوع مواد تولیدی را نیز می توانید سفارش دهید. ما در کنار تولید جعبه جواهرات، در کار چاپ نیز تجارب منحصر به فردی به دست آورده ایم. می دانیم که تبلیغات پیش درآمد فروش موفق است. هر چه در این زمینه سرمایه گذاری شود، به شکلی چند برابر به سرمایه اصلی افزوده خواهد کرد. با چاپ لوگو یا برندتان بر بدنه جعبه جواهرات، یک تبلیغ کم هزینه ولی پر بازده را توسعه خواهید داد.

استحکام جعبه جواهرات


علاوه بر زیبایی، استحکام نیز شرط مهمی در ساخت جعبه جواهرات است. گستره این نوع تولید از جعبه های ساده تا لاکچری را در بر می گیرد. موادی که در این جعبه ها به کار می رود، به استحکام آنها منجر می شود. یک جعبه خوب، محافظ شخصی قطعه جواهر است. جعبه های لاکچری معمولا از جنس پارچه اند. جیر و مخمل از جمله این جنس های محبوبند. البته جعبه های مقوایی لاکچری هم داریم. اصولا پارت چاپ در تولید و ساخت جعبه های مقوایی از بهترین های بازار استفاده می کند. اگر زیبایی خلاقانه را هم به این مقواهای باکیفیت اضافه کنیم به یک جعبه مقوایی لاکچری می رسیم. این جعبه های مقوایی با پارچه نیز ترکیب می شوند. روکش داخلی جعبه ها غالبا از موادی چون ریون، مخمل، پارچه پشمی یا ابریشم است. جنس خوب شرط مهمی در کیفیت پارچه ها است. پارچه ای که کرک و پرز داشته باشد قطعا گزینه خوبی برای مقواهای زیبای ما نیست.

سایز و ابعاد


ساخت جعبه جواهرات در اندازه ها و سایزهای متفاوت صورت می گیرد . حقیقت این است که سایز بر پایه کاربرد و نیاز مشتریان طراحی می شود. فضای جعبه ها باید طوری باشد که جواهرات در آن آزادانه به نمایش درآید. فضای تنگ به پیچش و شکستگی جواهرات منتهی می شود. بنابراین بسته به تعداد قطعات و حجم آنها جعبه ها سایزهای گوناگونی به خود می گیرند.

فروش آنلاین و عمده در پارت چاپ


پارت علاوه بر ساخت جعبه جواهرات ، مرکزی برای فروش آنها هم هست. دو راه برای خرید و سفارش کالا پیش پای شما مشتریان عزیز قرار دارد. راه نخست، خرید آنلاین از سایت پارت چاپ است. این روش مخصوص خریدهای کم تیراژ و شخصی است. برای این کار باید محصول مورد نظر خود را انتخاب و ثبت کنید. فرایند سفارش و خرید در سایت ما، ساده و ایمن طراحی شده است. با چند کلیک ساده و کم تعداد به بخش پرداخت نهایی راهنمایی خواهید شد.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۵ نفر به این مطلب رای داده اند.

👇 سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات 👇

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top