پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

چاپ سررسید فوری با قیمت استثنایی

چاپ سررسید فوری و ارزان

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب
حمیدرضا تمیم داری

 

فایل صوتی بالا را بشنوید و با چاپ سررسید بیشتر آشنا شوید!

امروزه بسیاری از افرادی که می خواهند سررسید تبلیغاتی را سفارش دهند، تمایل دارند که خدمات چاپ سررسید فوری را دریافت کنند. تیراژ زیادی از سررسیدها را انتشارات چاپ می کند. توجه داشته باشید که برای چاپ سررسید باید هزینه چاپ و ابعاد و کیفیت را بررسی نمایید . شما می توانید هر یک از سر رسید ها را از نظر کاربردی که دارند و برای چه کسب و کار مناسبی هستند، بشناسید.

چاپ سررسید در بهترین انتشارات

بهترین انتشاراتی که چاپ فوری سررسید را بر عهده دارد، از تکنیک ها و طراحی های به روز استفاده می کند. انواع سررسید های جدید سال ۱۴۰۳ را می توانید در تیراژ بالا خریداری کنید. در صورتی که می خواهید تعداد زیادی از سررسید ها را به عنوان هدایای تبلیغاتی خریداری کنید، بهتر است که درخواست چاپ فوری سالنامه ها را در انتشارات ثبت نمایید. توجه داشته باشید که هر یک از انتشارات خدماتشان با یکدیگر فرق می کند. بنابراین بر اساس نیازی که دارید ، می توانید خدمات متفاوت انتشارات را دریافت نمایید. دقت داشته باشید که سررسید های تبلیغاتی را انتشارات با هر تغییری که درخواست کنید ، چاپ می کند. بنابر این هر نکته ای که در مورد سر رسید های تبلیغاتی در نظرتان دارید را می توانید اعلام کنید تا به درخواستتان رسیدگی شود.

 

چاپ سررسید فوری با بهترین قیمت

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد چاپ سررسید اهمیت دارد، قیمت چاپ است. این مسئله که درخواست فوری چاپ سررسید ها را داشته باشید تاثیری روی افزایش قیمت چاپ سررسید ندارد. توجه داشته باشید که پیش از چاپ سررسید های فوری باید ابتدا مدل سالنامه را انتخاب کنید. دسته بندی های متنوع سالنامه های روزانه، دو روز شمار، هفتگی و ماهانه را باید بررسی کنید. سپس می توانید بین آنها یکی را که کاربردی تر می باشد ، انتخاب کنید. برخی از جلد ها ارزان تر هستند و به همین دلیل روی هزینه نهایی چاپ فوری تاثیر زیادی دارند. انواع سررسید که به صورت فوری چاپ می شوند ، کیفیت بالایی دارند ، جوهر آنها کیفیت خوبی دارد و ورقه هایشان با ابعاد استاندارد طراحی می شوند.

چاپ سررسید فوری با بهترین قیمت

 

سررسید تبلیغاتی پارت

امروزه بیشتر افرادی که می خواهند کسب و کارشان را رونق ببخشند ، از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند. هدایای تبلیغاتی دسته بندی هایشان با یکدیگر فرق می کند که هر یک از آنها قیمت متفاوتی دارند. چاپ سررسید تبلیغاتی در بهترین انتشارات به صورت فوری انجام می شود و به همین دلیل بسیاری از افراد این هدیه را انتخاب می کنند. شما می توانید سالنامه های تبلیغاتی را در مدل های متنوع سفارش دهید و سپس آنها را در کمترین بازه زمانی دریافت کنید. برخی از افراد بر این باور هستند که کیفیت چاپ فوری چندان بالا نمی باشد. ولی باید بدانید که چنین نیستید و انواع سالنامه ها با بهترین کیفیت چاپ می شوند. هر یک از سالنامه ها ابعاد، جلد، ورقه و ویژگی مناسبی دارند.

سفارش چاپ سررسید فوری به صورت آنلاین و تلفنی

با درخواست چاپ، کارشناسان انتشارات به سرعت خواسته شما را رسیدگی می نمایند. در هر بازه زمانی که مایل باشید ، می توانید برای چاپ فوری سررسید ها درخواست تان را ارائه دهید. در صورتی که اطلاعاتی در مورد نحوه ثبت سفارش ندارید ، بهتر است که با کارشناسان مشورت نمایید. هر یک از سالنامه ها را می توانید در صفحه مربوطه تماشا بفرمایید و سپس یکی از آنها را در تیراژ دلخواه خود سفارش دهید. همچنین می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس بگیرید و از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top