پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

انتخاب تقویم رومیزی مناسب

600

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

تقویم رومیزی ۱۴۰۳ در کنار یک سررسید همان سال در واقع به عنوان یک ابزار مدیریت زمان عالی است که با اهداف تبلیغاتی و برنامه ریزی چاپ می شود، به شما کمک می کند تا سازماندهی شده امور خود را و مهمترین وظایف خود را در طول روز و حتی در طول سال انجام دهید. درواقع با تقویم رومیزی ۱۴۰۳ و سررسید می توانید به بهترین نحو از زمان خود نهایت استفاده را ببرید.

استفاده اشتباه از تقویم های رومیزی

بسیار رایج است که افراد از تقویم رومیزی به عنوان یک پد زیبا ولی به دردنخور استفاده می کنند.
یا از آن به عنوان یک پد میز برای محافظت از سطح میز خود استفاده می‌کنند و نوشته ‌هایشان را در آن محفوظ نگه می‌دارند که تا اندازه ای خوب است، اما در این صورت شما از آن تا حد توان خود استفاده نمی‌کنید.

با این حال، افراد دیگر هر قرار و رویدادی دارند را روی تقویم میزی خود می نویسند، یا دقیقاً برعکس عمل می کنند و اصلاً چیزی نمی نویسند.

اگر هر یک از این اشتباهات را مرتکب می شوید، تقویم رومیزی را به عنوان ابزار برنامه ریزی قدرتمند نمی بینید و بهترین فرصت برای مدیریت زمان خود را از دست داده اید. یک تقویم رومیزی ۱۴۰۲ تهیه کنید تا در ادامه نحوه استفاده موثر و کاربردی از تقویم های رومیزی را به شما نشان دهیم‌.

استفاده از تقویم رومیزی با هدف

نکته کلیدی برای اینکه یک تقویم رومیزی برای شما بیشترین کارایی را داشته باشد این است که از آن با نیت و هدف مهمی استفاده کنید.

پس ابتدا در مورد آن فکر کنید. این را بدانید که اگر یک تقویم رومیزی روی میز خود دارید، این اولین چیزی است که هنگام نشستن روی صندلی محل کارتان، چه در دفتر خانه یا در محل کارتان می بینید. بنابراین سعی کنید بهترین تاثیر را از آن دریافت کنید.

اگر با نوشته و خط های الکی پوشانده شده باشد یا با اطلاعات بیش از حد پر شده باشد، فقط به یک پارازیت بصری و درهم ریختگی تبدیل می شود که قطعا در طول روز چشم هایتان را بر روی آن ها می بندید. این عمل در اصل موجب می شود، کارایی خود را از دست  بدهد. اما اگر فقط اطلاعات مهم را در تقویم میز خود بگنجانید و عادت کنید هر روز صبح ۵ ثانیه روی روز خود تمرکز کنید، به هدف خود نزدیکتر خواهید شد.

دلایلی که می خواهید از تقویم رومیزی خود استفاده کنید را اولویت بندی کنید


خرید تقویم رومیزی

اولین قدم برای استفاده موثر از تقویم رومیزی این است که تصمیم بگیرید برای چه چیزی می خواهید از آن استفاده کنید. به یاد داشته باشید که این تنها تقویم شما نیست، بلکه صرفاً ابزاری است برای کمک به شما در دستیابی به یک هدف  (توجه داشته باشید که ما در اینجا در مورد یک هدف صحبت می کنیم).

موضوع یا هدفی از زندگی خود را انتخاب کنید که برای ادامه مسیر به وجود برنامه ریزی نیاز دارید.
این موارد می تواند چیزهایی به سادگی یادآوری تولد دوستان و اعضای خانواده تان باشد، یا می تواند چیزی شبیه به یادآوری زمان سررسید صورتحساب ها باشد تا به موقع آنها را پرداخت کنید.
تقویم رومیزی برای چیزهایی که معمولا فراموش می کنید بهتر است استفاده شود، زیرا به عنوان یک یادآور روزانه بصری عمل می کند.

البته، احتمالاً از تقویم روی تلفن خود یا یک برنامه‌ریز کاغذی نیز استفاده می‌کنید، اما این چیزها به نوعی “دور از ذهن” هستند. شما باید مراحل بررسی گوشی خود یا باز کردن برنامه ریز خود را انجام دهید.

اما یک تقویم رومیزی کاملاً باز است و وقتی می نشینید به صورت شما خیره می شود. بنابراین، قبل از اینکه چیزی را روی تقویم رومیزی ۱۴۰۲ خود بنویسید، تصمیم بگیرید که برای چه چیزی می خواهید از آن استفاده کنید.

هدف و مراحل خود را بنویسید


انواع تقویم 1403

گام دوم برای استفاده موثر از تقویم رومیزی این است که هدف خود را در جایی در صفحه بالای تقویم یادداشت کنید. آن را با حروف بزرگ و پررنگ در بالا یا پایین بنویسید تا هر روز به سمت شما بیاید.
برخی تقویم های رومیزی در سمت راست فضایی دارند که بتوانید هدف خود را بنویسید. حتی می توانید مراحلی را که می خواهید برای رسیدن به هدف خود طی کنید بنویسید. به عنوان مثال، اگر همیشه در پرداخت قبوض خود تاخیر دارید، پس هدف شما پرداخت به موقع صورت حساب ها است.

خب، بدیهی است که تاریخ سررسید تمام قبض های خود را روی تقویم رومیزی خود بنویسید. بنابراین، با توجه به هدف خود می توانید این مراحل را بنویسید:

• هدف: پرداخت قبوض به موقع
• هر دوشنبه: صورت حساب های هفته بعد را بررسی کنید و پرداخت ها یا قبض های پستی را برنامه ریزی کنید.
• در اول هر ماه: بررسی و تطبیق صورت حساب های بانکی و کارت اعتباری

امور روزانه را برنامه ریزی کنید

همانطور که صورتحساب های شما وارد می شود، باید یادداشتی را در روزهایی که سررسید می کنند، یادداشت کنید. اما اگر دوشنبه‌ ها کار پرداخت صورت‌حساب خود را انجام می‌دهید، هر دوشنبه آن زمان را در تقویم رومیزی خود مسدود کنید. یادداشت های مربوطه را روی تقویم رومیزی خود بنویسید.

اهداف را با هم قاطی نکنید!

بنابراین، اگر با مثالی که در بالا گفتیم از تقویم رومیزی ۱۴۰۲ خود می خواهید استفاده کنید و شما از آنها برای کمک به پرداخت قبوض خود استفاده می‌کنید. پس نروید و شروع به نوشتن تولد های مردم در همان تقویم نکنید!
اگر این کار را انجام دهید. تقویم شما به هم ریخته و پر سر و صدا می شود و شروع به نادیده گرفتن آن خواهید کرد. تغییر شکل تقویم رومیزی نیز جنبه منفی دارد. نه تنها برای شما، بلکه برای همه قابل مشاهده است. حداقل همه کسانی که از کنار میز شما عبور می کنند.
بنابراین، ممکن است نخواهید از تقویم رومیزی خود در محل کار خود برای ردیابی صورتحساب ها، مشکلات سلامتی یا سایر اطلاعات حساس و شخصی استفاده کنید.

سفارش تقویم خاص بصورت شخصی

سفارش تقویم رومیزی را می توانید همچون سررسید به صورت شخصی تهیه کنید. تقویم رومیزی مورد نظر خود را می توانید طبق سلیقه و بودجه خود سفارش دهید. امروزه تقویم های رومیزی تبلیغاتی بهترین گزینه برای هدیه دادن و معرفی کسب و کار شده است.
البته برای هدف تبلیغاتی بایستی تقویم رومیزی یا سررسید خود را چندماه قبل از شروع سال جدید سفارش دهید. تقویم های رومیزی در کنار سررسید عمدتا در پایان سال و یا با شروع سال جدید توزیع می شوند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top