پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

معرفی انواع سررسید چرمی پارت

سرسید چرمی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

سررسید چرمی یا سر رسید چرم! به نوعی از سالنامه که در ساخت جلد آن از روکش چرمی استفاده شده است، اطلاق می گردد.در انتخاب سررسید عنوان چرمی بودن یک عنوان کلی است. زیرا که چرم استفاده شده در تولید سالنامه بسیار حائز اهمیت است. چرم هایی که در تولید آن استفاده می شوند به چند دسته تقسیم می شوند:
جلد سررسیدها با جنس های مختلف ساخته می شود اما پرطرفدارترین آنها جلدهای چرمی است، نکته جالب چرم ها این است که در رنگ های متنوع و طرح ها و بافت های مختلفی موجود می باشد. شما با توجه به نیازتان می توانید رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید.در ذیل به ۳ مورد از آن اشاره می کنیم:

سررسید چرم مصنوعی

سرسید چرم
سرسید چرم | مجتمع چاپ و بسته بندی پارت

سررسید چرم مصنوعی از پراستفاده ترین نوع سررسید است، که در این نوع سررسید ها برای درج لوگو و نام مشتری از پلاک استفاده می شود. چنانچه چرم مصنوعی انتخاب شده توسط تولیدکننده، از نوع مرغوب باشد; بهترین و به صرفه ترین گزینه ها بین سایر گزینه ها بوده و مشکلی ایجاد نمی کند.

سررسید چرم طبیعی

سررسید چرم طبیعی که فقط برای سر رسیدهای خاص و گران قیمت به ندرت استفاده می شود; از چرم طبیعی که قیمت بالایی دارد برای روکش جلد استفاده می کنند. این نوع  سالنامه به دلیل قیمت بالا در تیراژهای پایین و برای مشتریان خاص سفارش داده می شود. برخی از این نوع چرم ها با توجه به طرح، بافت و رنگ آنها قابلیت داغی داشته و می توان از این نوع حک برای درج اطلاعات مدنظر استفاده کرد.

سررسید ترموچرم

نوع سوم جلد سالنامه; ترمو چرم است که این نوع در تیراژ بالا توسط تولیدکنندگان تولید می شود. سر رسید ترمو چرم مانند سررسید چرم مصنوعی قابلیت داغی داشته و در مواجهه با حرارت بالا تغییر رنگ می دهد و می توان برای حک لوگو از داغی استفاده کرد. ولی باید توجه داشته باشید که سر رسید ترمو قیمت بالاتری نسبت به سر رسید چرم مصنوعی داشته و هزینه بالاتری را برای شما خواهد داشت.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top