پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن
جستجو کردن

نحوه طراحی و چاپ دفترچه و برگه یادداشت

دفترچه یادداشت نیواد

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

نحوه طراحی دفترچه یادداشت

برای طراحی دفترچه یادداشت باید به موارد مختلفی توجه داشت. برای مثال ابعاد دفترچه یادداشت با توجه به نیازی که دارید می تواند مهم باشد. بنابراین باید در هنگام خرید به اندازه دفترچه یادداشت توجه داشته باشید. اگر شما از دسته افرادی هستید که متون بلند یادداشت می کنید و در هر حالی مشغول نوشتن هستید بهتر است که از دفترچه ها با کد  A که بیشترین سایز را دارند استفاده کنید زیرا این نوع دفترچه یادداشت ها طوری طراحی شده اند که دارای فضای کافی برای نگارش دارند. دیگر کدها از B تا F هستند و با توجه به تعداد صفحه های داخلی وزن کمتری دارند. به عنوان مثال طراحی دفترچه یادداشت با کد F مدل خبرنگاری است که ابعاد کمی دارد و در جیب جا می شود.

 اگر می خواهید دفترچه یادداشت خود را برای ترسیم استفاده کنید می توانید دفترچه یادداشت با طراحی شطرنجی بخرید. در این صورت دیگر نیاز نیست که برای ترسیم از خط کش استفاده کنید. اما برای رسم نقاشی و دیگر طرح های مورد نظر خود می توانید از قسمت های سفید رنگ دفترچه یادداشت استفاده کنید. بخشی از دفترچه یادداشت با طراحی صورت حساب ها با پرداخت و دریافت برای افرادی طراحی شده است که بتوانند همه دریافتی و مخارج خود را با برنامه ریزی دقیق ثبت کنند.

نحوه چاپ دفترچه و برگه یادداشت

دفترچه یادداشت وسیله ای بسیار مهم و کاربردی است که همه افراد از آن استفاده می کنند. تقریبا همه افراد در دوران مدرسه به این وسیله مهم نیاز دارند. همچنین در دیگر دوران زندگی برای برنامه ریزی دقیق در زندگی به دفترچه یادداشت مناسب احتیاج داریم. امتیاز مهمی که این محصولات دارند کوچک بودن ابعاد، وزن کم و قابل حمل آن ها است. طرح، اندازه، جنس کاغذ، طراحی و جلد بر روی قیمت دفترچه یادداشت تاثیرگذار است. شرکت پارت چاپ انواع مختلف دفترچه یادداشت را به صورت اختصاصی و آماده برای مشتریان آماده می کند.

خرید دفترچه یادداشت فوکا

اگر شما دارای یک کمپانی و یا برند مخصوص هستید می توانید برای شناسایی کسب و کار خود در ذهن مشتریان، از دفترچه یادداشت تبلیغاتی استفاده کنید. برای این که محصول اختصاصی خود را سفارش دهید باید به مواردی مانند چاپ لوگو، انتخاب ابعاد، نوع جلد، طرح، جنس، نوع جلد و گرماژ کاغذ و دیگر پارامترها توجه داشته باشید. برای خرید دفترچه یادداشت با کیفیت و جذاب می توانید به سایت شرکت پارت چاپ مراجعه کنید. پارت چاپ از جنس های چرم، گالینگور و بهترین جنس کاغذ و بهترین طرح ها برای تولید دفترچه یادداشت استفاده می کند.

یک دفترچه یادداشت مناسب که به درستی طراحی شده است می تواند همه افکار، ایده ها، طراحی ها، دلنوشته ها و بسیاری از موارد را در بر بگیرد. اگر جنس دفترچه یادداشت چرمی باشد می توانید آن را به سادگی با خود به هر جا ببرید. در نتیجه این محصول می تواند تمام کارها و برنامه ریزی های شما در طول روز، هفته یا ماه را به شما یادآور شود. ولی باید بدانید که همه این اتفاق ها در همه دفترچه یادداشت ها نمی افتد و شما می توانید فقط یکی از کارهای مورد نظر خود مانند طرحی که در ذهن دارید و یا برنامه ریزی ها را در آن جا دهید. ولی شرکت پارت چاپ این مساله را به سادگی حل کرده و شما می توانید همه ایده ها، طراحی ها و برنامه های خود را داخل آن یادداشت کرده و رسم نمایید.

نکات مهم در انتخاب طرح دفترچه یادداشت

برای این که طرح مناسبی برای دفترچه یادداشت تبلیغاتی در نظر بگیرید لازم است که به برخی نکات توجه کنید. برای مثال اگر دفترچه یادداشت در تیراژ بالا می خواهید می توانید برای تبلیغ برند خود از لوگوی مناسب با دوخت پارچه ای یا نصب لوگو استفاده کنید. این کار سبب می شود تا به راحتی کسب و کار خود را تبلیغ نمایید. همچنین شما می توانید از برخی جمله ها و یا کلمه ها بر روی پلاک ها برای ترغیب مخاطبان بهره ببرید.

شرکت پارت چاپ به پلنر بودن دفترچه یادداشت ها نیز توجه کرده است. بسیاری از افراد هستند که برای برنامه ریختن در طول روز نیاز به پلنر برنامه ریزی دارند. این مجموعه دفترچه یادداشت های گوناگون به صورت نقطه دار، خط دار، روزانه، شطرنجی، هفتگی، اطلاعات درمورد سفر و غیره طراحی می کند. بنابراین چنان چه شما می خواهید پلنر بخرید لازم است که دفترچه یادداشت های پلنردار را خریداری نمایید.

برای خرید دفترچه یادداشت از مجموعه پارت چاپ به غیر از کیفیت بسیار بالا، می توانید به رنگ بندی های گوناگون، جنس جلد که از گالینگور، چرم ساده، طرح دار و … است استفاده کنید. اگر به زیبایی دفترچه یادداشت نیز اهمیت می دهید، می توانید بهترین محصول را از شرکت پارت چاپ بخرید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون 0 نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top