پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه جواهرات فانتزی دخترانه

جعبه جواهرات دخترانه

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

دختر خانم ها به جعبه جواهراتشان هم اهمیت می دهند! پس جعبه جواهرات فانتزی دخترانه تنها یک پوشش ساده نیست بلکه گرامیداشت یک سلیقه است! اگر به روانشناسی دختر خانم ها واقف باشید، در انتخاب جعبه طلا دقت بیشتری به خرج می دهید. فانتزی بودن جعبه های محبوب دختر خانم ها به معنای خیال پردازی و واقعیت گریزی آنها نیست. این گرایش نشاندهنده این واقعیت است که دختر خانم ها با کمک فانتزی می خواهند واقعیت را بهتر سازند. این را در نظم گرایی آهنین آنها می توان مشاهده کرد. اتاق دخترها همیشه تابع نظمی است که می کوشد واقعیت را همواره بهتر سازد.

رنگ بندی جعبه جواهرات فانتزی دخترانه


جعبه جواهرات فانتزی دخترانه ، رنگ پردازی ویژه ای دارد. این نوع رنگ بندی از روانشناسی ویژه و زیباشناسی خاص آنها الهام گرفته شده است. دختر خانم ها همه چیز را با منش نرم خود، ملایم و متعادل می کنند. رنگ های محبوب آنها نیز در همین راستا است. گر چه در این رنگ دوستی های دخترانه، استثنائاتی هم وجود دارد. با این حال رنگ های پر طرفدار دخترانه، همان رنگ های ملایمی هستند که بازتاب جهان مهربان، آرمان گرا و زندگی دوستِ آنان است. زیبایی در جهان دختران، یک نیاز است. جعبه های پارت نیز با توجه به این نیاز، جهان دخترانه را در طرح های خود بازتاب می دهند.

زیبایی و خیال در جعبه جواهرات فانتزی دخترانه


دختر بودن یک فرصت بی نظیر و استثنائی برای تجربه واقعیت، فانتزی و زیبایی با هم است. جعبه جواهرات فانتزی دخترانه نیز با ترکیب این سه عنصر، جهان نیرومند و زیبای دخترانه را بازنمایی کرده است. شاید با خواندن این سخنان شگفت زده شوید! فانتزی و واقعیت؟ آنهم با هم؟ بله درست است! بیشتر ما فانتزی را از واقعیت جدا می کنیم و این درست نیست! فانتزی نیروی جنباننده واقعیت است و بدون آن هیچ خلاقیتی وجود ندارد. دخترها این موهبت را به طور طبیعی دارند. آنها همیشه یک گام از واقعیت جلوترند! الهام از این ویژگی دخترانه در طراحی و ساخت جعبه های فانتزی پارت، این محصولات را چند گام از بقیه جعبه ها، زیباتر کرده است!

قفل جعبه جواهرات فانتزی دخترانه


جعبه جواهرات فانتزی
دخترانه قفل هم دارد! حالا چرا قفل؟ چون دخترها یک ویژگی خوب دیگر هم دارند! آنها به حریم شخصی خود حساسند! در واقع در یک جامعه مدرن، حریم شخصی یک حق بنیادین است. دختر خانم ها با این حق بنیادین به دنیا می آیند و طبعا وقتی این گرایش در آنها طبیعی باشد، در حفظ آن هم از بقیه کوشاترند. جعبه های پارت، پاسخی به این ندای درونی اند! قفل جعبه ها، محتویات آنها را از دید دیگران مصون نگه می دارد! به ویژه در خانه هایی که برادرهای بازیگوش کوچک تر از در و دیوار بالا می روند، این ترفند، حریم شخصی را از گزند شیطنت های بازیگوشانه، دور نگه می دارد. اتفاقا قفل جعبه ها بیشتر قفل کودکند و برای همین منظور هم طراحی شده اند. با این قفل ها خیال دختر خانم ها برای همیشه آسوده می ماند!

بدنه جعبه جواهرات پارت


بدنه جعبه جواهرات فانتزی دخترانه پارت، از مقوای سخت درست شده است. این مقوا با دیواره هایی دو لایه، هر آسیبی را دفع می کند. خصوصا اگر این آسیب را برادر کوچولوی بازیگوش رسانده باشد! جعبه ها ستبر و نیرومندند و مثل قلعه هایی که در کتاب های فانتزی دخترانه وجود دارند، شازده خانم ها و جواهرات شان را در امان نگه می دارند. با پارت جواهرات شما همیشه در امانند!

خرید آنلاین و عمده


برای خرید جعبه جواهرات فانتزی دخترانه از مجتمع چاپ و بسته بندی پارت، می توانید مستقیما به سایت مراجعه کنید. برای اینکار کافی است که با گوشی یا لپ تاپ خود کانکت شده و سایت پارت چاپ را جستجو کنید. پس از بالا آمدن سایت نوبت به انتخاب کالای دلخواه تان می رسد. در این مرحله می توانید رنگ، اندازه و جنس کالا را هم انتخاب نمایید. پس از این کارها، به مرحله پرداخت هدایت خواهید شد. در این مقطع با پرداخت بهای کالا ، جعبه فانتزی از آن شما خواهد شد! مبارکتان باشد!

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

👇 سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات 👇

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top