پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

انواع جعبه ساعت مچی تکی با ظاهر شیک و قیمت ارزان

جعبه ساعت مچی تکی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

اگر بدانید که نخستین کسی که راه را برای ساعت های مچی باز کرد یک قفل ساز بود، استحکام قفل مانند جعبه ساعت مچی تکی برای تان جا می افتد! پیتر هینلاین، قفل ساز آلمانی قرن شانزدهم، نخستین ساعت کوچک را ساخت. البته ساعت ها آن دوران سنگین بودند و برخی آنها را از گردن یا کمربند آویزان می کردند. اما اختراع فنر، ساختار مکانیکی ساعت ها را سبک تر کرد و در قرن نوزدهم میلادی، ساعت های مچی رایج شدند. اما در آن عصر، تنها زنان ساعت مچی دست می کردند و مردها ترجیح می دادند که ساعت ها را از جیب آویزان کنند. جنگ جهانی اول سربازان را متقاعد کرد که ساعت مچی بهتر از ساعت جیبی است! از آن پس مردان هم ساعت مچی به دست کردند. جعبه ساعت مچی، از چنین تاریخی پرده برداری می کند!

 

ساخت جعبه ساعت مچی تکی: داستان یک راز چند لایه!

برای نگهداری از ساعت لوکس تان جعبه ای بهتر از جعبه ساعت مچی تکی پیدا نمی کنید. گر چه این جعبه طلا در شکل های مختلف و از مواد متنوعی ساخته می شود اما جعبه مقوایی در محبوبیت یکه تاز است. این نوع جعبه با کمک دستگاه های خودکار تولید باکس، بدون دخالت دست ساخته می شود. همین کار یعنی تولید دستگاهی، ساختاری خوش فرم و زیبا به جعبه ها می بخشد. مقواها با نظارت گروه زبده ای از متخصصان انتخاب می شوند. ملاک این انتخاب ها، مرغوبیت مقوا و استحکام آن است. یک جعبه مقوایی ایده آل از چند جداره مقوایی به هم فشرده تشکیل می شود.

 

آستر داخلی جعبه ساعت مچی تکی و یراق آلات درجه یک

یک ساعت زیبا باید در جعبه ساعت مچی تکی شیکی قرار داده شود تا با همه زیبایی اش بدرخشد. اتاقک داخلی جعبه مانند رویه بیرونی آن مهم است. به همین دلیل هم علاوه بر درخشش بیرونی باید از فضاسازی درونی زیبایی برخوردار باشد. برای این کار لازم است که آستر درونی آن از بهترین پارچه ها دوخته شده یا یراق آلات آن درجه یک باشند. کیفیت یراق آلات در نمایاندن زیبایی شیک ساعت مچی تاثیر مستقیمی می گذارد.

 

رنگین کمان زیبایی : رنگ جعبه ساعت مچی تکی

رنگ ها در جعبه ساعت مچی تکی مانند عقربه های ساعت، وقت های مختلف زیبایی را نشان می دهند. رنگین کمان جعبه ساعت، مانند رنگین کمان طبیعت تنها هفت رنگ ندارد. رنگ های آن هر رنگی را که تصور کنید در بر می گیرند. اگر هیچکدام از رنگ های موجود، با رنگ ذهنی شما همخوان نبود، نگران نباشید! در رنگین کمان جعبه ساعت، رنگ شما به راحتی پیدا می شود. با چاپگرهای نسل نوین ، همه رنگ ها در این رنگین کمان گنجانده می شوند.

 

چاپ بر جعبه ساعت مچی تکی : یک تبلیغ تک !

چاپ را فراموش نکنید! جعبه ساعت مچی تکی بهترین فرصت برای تبلیغ برند شما است. دیواره های جعبه ها، مانند دیوارهای خیابان اصلی شهرند! همه آنها را می بینند. چاپ برند شما بر این دیواره ها، دیده شدن آن را تضمین می کند. هر چه چاپ، باشکوه تر باشد، دیده شدن آن حتمی تر است؛ انسان خود به خود به سمت چیزهای باشکوه و شیک جلب می شود. با چاپ برند خود بر تن جعبه ها، نام خود را فراگیر کنید.

 

چند کلیک ساده و یک خرید لذت بخش !

خرید جعبه ساعت مچی تکی از پارت چاپ به دو روش انجام می شود. از آنجا که پارت خود عرضه کننده، محصولات تولید شده اش می باشد، خرید آنلاین و مستقیم از آن ممکن است. این کار به سادگی انجام پذیر است و مزیت های زیادی دارد. بزرگ ترین مزیت آن به قیمت های مناسب کالاها بر می گردد. دیگر حلقه های واسطه و دلالی میان پارت و شما قرار نگرفته اند تا قیمت ها را حباب وار گران کنند.

 

ثبت سفارش تنها با یک تماس !

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

👇 سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات 👇

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top