پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

انواع جعبه کادو برای لباس با کیفیت استثنایی

جعبه لباس

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه کادو برای لباس تنوع بی مانندی دارد ! بسته به اینکه لباس شما زنانه، مردانه یا بچگانه باشد ، جعبه فرم های گوناگونی پیدا می کند که باید با توجه به این تقسیم بندی ها، سایز آن را سفارش دهید. طراحی آنها هم از ساده تا لاکچری در نوسان است. در برخی از شکل های خلاقانه تر ، جعبه ها به شکل لباس های مردانه، زنانه یا بچگانه طراحی می شوند. جعبه لباس های زنانه هم بسته به نوع لباس و کارکرد آن به چند زیر شاخه، بخش بندی می شود. لباس عروس با توجه به عملکردی که دارد و حجم آن، جعبه مخصوص به خود را دارد. لباس های مردانه نیز از چنین قاعده ای پیروی می کنند. قطعا کت و شلوار در جعبه ای که برای لباس های سبک تر طراحی شده، جا نمی گیرد و به فضایی بزرگ تر نیاز دارد.

ساخت جعبه کادو برای لباس


وقتی کادوی شما لباس باشد، وظیفه جعبه کادو برای لباس نیز سنگین تر می شود. یک جعبه لباس خوب، پیکره ای محکم و مقاوم دارد. در جعبه های مقوایی، نوع مقوا در چنین استحکامی نقشی مستقیم پیدا می کند. مقوا گر چه خود به معنای کاغذ تقویت شده است؛ اما در پارت چاپ این کاغذ تقویت شده، از نو، تقویت می شود ! ساختار چند لایه مقوا، تولید دیواره ها و درب محکم و قوی را ممکن می کند. وقتی پای لباس در میان باشد، احتمال پارگی و چروک شدگی و اتفاقات ناخوشایند دیگر هم وسط می آید! طبعا زمانی که می خواهید کادوی تان را با همان زیبایی زمان چیدمان تقدیم کنید، این نگرانی ها هم ذهن تان را به آشوب می کشد! اما نگران نباشید، همه جعبه های پارت، حتی ساده ترین جعبه، با دیواره هایی ستبر مسلح شده اند و از لباس های شما، به خوبی و امانت دارانه حفاظت می کنند.

رنگ جعبه کادو برای لباس


رنگ بندی جعبه کادو برای لباس مانند خود لباس ها، تنوعی گسترده دارد. در مجموعه رنگ های پارت، تنوع رنگی به حدی است که می توانید رنگ جعبه را با رنگ لباس انتخاب شده تان، ست کنید! طبعا لباس، ویترین سلیقه ما است! رنگ لباس هم پیش از فرم آن دیده می شود! به همین دلیل، رنگ جعبه لباس باید بازتابی از سلیقه شما در گزینش رنگ ها باشد! در واقع رنگ جعبه، می تواند سرنخی از رنگ احتمالی لباس کادو شده را به دیگران بدهد! به هر حال، کمی شرلوک هلمز بازی، کادو دادن را خوشایند تر می کند! البته اگر هیچکدام از این رنگ ها را نپسندید، راه برای سفارش رنگ دلخواه تان باز است!

آستردوزی جعبه کادو برای لباس


لباس باید از گرد و غبار دور باشد و در عین حال درون جعبه کادو برای لباس هم از هر گزندی مصون بماند! یک درب کیپ و آستر دوزی جعبه با پارچه های مرغوب مخمل، هر دو هدف را ممکن می کند. جعبه های پارت، هر دو عنصر یعنی درب های محکم و آستردوزی مخملین را با هم دارند. درب، راه رخنه گرد و غبار را می بندد و آستردوزی نیز، مثل یک گهواره گرم و نرم، لباس شما را در آغوش می فشارد!

خرید آنلاین


جعبه کادو برای لباس علاوه بر تنوع چشمگیر ، بدنه محکمی دارد . با جعبه های پارت ، لباس های خود را از چروک شدن و خطر پارگی محافظت کنید. خرید جعبه کادو برای لباس به سادگی میسر است. یکی از دم دست ترین راه ها ، خرید آنلاین است. در این شیوه، شما به سادگی کالای دلخواه تان را با رنگ، جنس و ابعاد مورد پسندتان انتخاب می کنید. روند پرداخت هم آسان و امن طراحی شده است.

سفارش تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top