پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۳ ویژگی مهم جعبه کادو برای ادکلن

جعبه کادو برای ادکلن

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

ادکلن را خوش ذوق ها می پسندند. جعبه کادو برای ادکلن هم انتخاب همیشگی آنها برای هدیه دادن است. از زمانی که ادکلن را عطر ساز آلمانی ایتالیایی تبار یعنی یوهان ماریا فارینا اختراع کرد تا امروز که چهار قرن از عمر آن می گذرد، به نمادی از خوش ذوقی و آراستگی تبدیل شده است. فارینا به همراه خانواده خود از ایتالیا به شهر کلن آلمان مهاجرت کرد و با اختراع ادکلن، نام خود و شهر کلن را با هم جاودانه کرد. در واقع فارینا به احترام وطن جدید خود یعنی شهر کلن ، نام عطر جدید خود را ادکلن یا آب کلن گذاشت. طولی نکشید که آوازه این عطر نوین ، همه دربارهای اروپایی را در نوردید و همه شاهان و ملکه های اروپا ، از آن استقبال کردند. استفاده از ادکلن رمزی از آراستگی و خوش سلیقگی شد و همچنان هم هست!

جعبه خرید هاردباکس کادو برای ادکلن ، همیشه یادآور طبیعت است. زمانی که فارینا به ترکیب جادویی خود رسید با هیجان یک کاشف و حساسیت یک شاعر نوشت: به عطری دست یافتم که مرا به یاد سپیده دم بهاری ایتالیا می اندازد. از  آن بوی نرگس کوهی و شکوفه درخت پرتقال پس از بارانی نرم به مشام می رسد. این عطر سرمستم می کند و به خیال پردازی ام جان می دهد. برای همین است که ادکلن را عطر جان های حساس می دانند. عطر خوش ذوق ها. جعبه ای که برای کادوی ادکلن خریده شود ، بهترین نشانه خوش سلیقگی است.

 

رنگ جعبه کادو برای ادکلن

جعبه کادو برای ادکلن ، با طبیعت گره خورده است. رنگ های آن همچون بوهای نرگس و پرتقال، از طبیعت الهام گرفته شده اند . جعبه رنگارنگ ادکلن در واقع همان طبیعت گمشده است. طبیعتی که با پیدایش شهرها، عقب نشینی کرد و به جاهای دوردست رفت. با رنگ هایی که بر تن جعبه خورده اند، مینیاتوری از طبیعت را بازآفرینی می کنیم. رنگ ها در طبیعت با عطر گره خورده اند. گل ها، درخت ها، چمنزار ها، رنگ و بو را با هم دارند. رنگ و بو در طبیعت مانند دلدادگان یکدل هستند. در جعبه ادکلن این عشق دوباره جان می گیرد. این دو دلداده در رنگ های زیبای جعبه و بوی ادکلن، دوباره به هم می رسند.

 

جنس جعبه کادو برای ادکلن

بدنه جعبه کادو برای ادکلن را پیشرفته ترین دستگاه ها با بهترین مقوا ساخته اند. یک جعبه هاردباکس اختصاصی کادو آن هم جعبه ای برای کادوی ادکلن باید هم از بهترین و مرغوب ترین مقوای موجود ساخته شود. شیشه ادکلن درون این جعبه ها، طوری محافظت می شود که گویی آخرین شیشه ادکلن در دنیا است! جعبه مقوایی کادو، فضایی متناسب با شیشه دارد. شیشه ادکلن در آن کاملا ثابت است و با دربی محکم بسته می شود. درب مانند درب گاو صندوق بزرگ ترین بانک های دنیا، محکم و مطمئن است. می توانید آن را با خیال راحت تا هر جا که خواستید با خود ببرید و با اطمینان، کادو دهید. دیواره ها از ورقه های مقوایی چند لایه درست شده اند و ضربه گیرهایی قوی هستند. شیشه ادکلن در این جعبه ها، کاملا در امان است.

 

آستر جعبه کادو برای ادکلن

جعبه کادو برای ادکلن را نمی شود بدون آستر مجسم کرد. از آنجا که ادکلن از طبیعت الهام گرفته شده، آستر آن هم باید ما را به یاد چمنزارهای زیبای طبیعت بیندازد. پارچه های زیبای مخمل با تلألو طبیعی، بهترین زیرانداز شیشه های ادکلن هستند. وقتی همه چیز طبیعی باشد، همه حواس انسان جان می گیرند و حساس تر می شوند. انگار از خواب عمیق شهری خود بیدار می شوند و دوباره طبیعی می شوند. جعبه های ادکلن ، بهانه ای برای طبیعی شدن هستند.

 
 

خرید آنلاین جعبه کادو برای ادکلن

جعبه کادو برای ادکلن در طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب با کیفیت بالا و قیمت مناسب موجود است. خرید آنلاین ساده ترین کار ممکن است. همه کارهای خرید و انتخاب را ساده کرده است. اول باید جعبه دلخواه را انتخاب کنید. پس از آن رنگ و اندازه و جنس آن را مشخص کنید. به همین سادگی. با نهایی کردن پرداخت، جعبه دیگر به شما تعلق خواهد داشت.

 

سفارش تلفنی جعبه کادو برای ادکلن

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top