پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

خرید جعبه سی دی با کیفیت و دوام عالی

خرید جعبه سی دی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

خرید جعبه سی دی ، خرید یک تاریخ از نوآوری است. اختراع سی دی در روند ذخیره داده ها یک انقلاب به پا کرد. از زمانی که نوریو اوگا برای نخستین بار لوح فشرده یا سی دی را به جهان معرفی کرد، سال های زیادی نگذشته است. در این مدت این فن آوری گام های زیادی را پشت سر گذاشته است. گر چه در نخستین نوآوری ها دو شرکت سونی و فیلیپس همکاری داشتند، اما امروزه شرکت های زیادی در توسعه این فن آوری دیجیتال شرکت دارند. جعبه سی دی، مکانی برای نگهداری از این تاریخ پربار است. چیزی همانند معبدی برای گرامیداشت یک انقلاب.

خرید جعبه هاردباکس سی دی ، باید با توجه به قدرت بدنه آن صورت بگیرد. وقتی بدانید بدنه جعبه از چه مواد و لایه های ظریفی درست شده، این توجه عمیق تر می شود. یک سی دی از چندین لایه درست می شود. در لایه نخست از یک لایه لیبل استفاده می شود. در لایه های بعدی از یک لایه شفاف پلی کربنات و همچنین لایه ای که از آلومینیوم ناب در آن استفاده شده، بهره برده می شود. پایان بخش این لایه ها، لایه پشتیبانی از لاک است که کار محافظت از لایه داده ها یا لایه اصلی را به عهده دارد. همه این لایه ها ظریف و آسیب پذیرند. کار جعبه نگهداری از سی دی ها در برابر ضربه ها، خش افتادگی و شکستگی است.

جنس جعبه


در خرید سفارش هاردباکس تبلیغاتی سی دی حتما به نوع و استحکام مقوای به کار رفته در جعبه دقت کنید. یک جعبه خوب به خاطر محتوای ارزشمند خود، از بهترین و مقاوم ترین مقواهای موجود بهره می برد. مقواهایی مانند گلاسه از این جهت که هم لایه بندی های زیادی دارند و هم اینکه برای چاپ مناسبند، نمونه های ایده آلی برای جعبه سی دی اند. همانطور که سی دی ها از چند لایه درست می شوند، جعبه آنها نیز لایه بندی های چند گانه ای دارد. این لایه ها دیواره های ضخیمی می سازند که همانند صفحه های یکپارچۀ بتن ریزی شده از قدرت محافظتی بالایی برخوردارند.

رنگ جعبه سی دی

چاپ روی جعبه


پیش از خرید جعبه سی دی یک راهبرد برای چاپ بر آن در ذهن داشته باشید. چاپ، دروازه ورود برند یا لوگوی شما به جهان ذهنی خریداران است. وقتی چاپی خلاقانه باشد، ذهن آن را زودتر قبول می کند. خلاقیت ها، با مجذوب کردن ذهن، مقاومت آن را می شکنند. هنر تبلیغات در شکستن مقاومت انسان ها و تبدیل شان به خریدار است. بدون این راهبرد، هیچ چاپی به نتیجه مطلوب خود نمی رسد. ضمن آنکه یک چاپ خوب باید مانند بنرهای تبلیغاتی با همان نگاه اول، تاثیر قاطع خود را بگذارد.

 
 

خرید آنلاین جعبه


خرید جعبه سی دی به صورت آنلاین، کار راحتی است. برای این کار فقط به چند حرکت انگشت و چند کلیک نیازمند هستید . هیچ کار دیگری نباید انجام دهید. خرید آنلاین چنان راحت است که گویی کلیک ها خود به خود انجام می شوند. همه محصولات در ویترین های مجازی ما، از همه زاویه ها به نمایش گذاشته شده اند. هر محصول را که بپسندید با یک کلیک دست یافتنی است. پرداخت ها هم به همین اندازه ساده و در عین حال امن هستند.

سفارش تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top