پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جدیدترین انواع جعبه ادکلن شیک و جذاب

جعبه ادکلن شیک

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه ادکلن شیک ، خوش پوش ترین جعبه در میان جعبه های عطر است. مثل یک ستاره سینما ، با اعتماد به نفس می خرامد و از ارزش و محبوبیت خود به خوبی آگاه است. شیک بودن این جعبه مثل زیبایی گل ها، طبیعی و بخشی از هویت آن است. جذابیت رت باتلر را در فیلم بر باد رفته دارد! ادکلن برای نخستین بار در شهر کلن آلمان پا به هستی گذاشت. یک عطار ایتالیایی تبار آلمانی به نام یوهان ماریا فارینا آن را در سال ۱۷۰۹ میلادی اختراع کرد. معنای آن برخلاف طنین زیبایی که کلمه ادکلن دارد، مفهوم پیش پا فتاده ای در زبان آلمانی دارد. ادکلن یعنی آبِ کلن ! با این حال جعبه شیک ادکلن این تبار پیش پا افتاده را با زیبایی خود می پوشاند. با این جعبه، ادکلن دیگر آب کلن نیست بلکه طلای کلن است !

اصالت جعبه


جعبه جعبه هاردباکس ادکلن شیک فقط یک جعبه خوش تیپ نیست. جعبه شیک نشانه اصالت است. یکی از نشانه هایی که با کمک آن می توان برند معتبر را از شیشه های فیک تشخیص داد، جعبه و بسته بندی آن است. برندهای معتبری که به آوازه و اعتبار معنوی خود در افکار عمومی اهمیت می دهند، به شکل جعبه های خود بهای زیادی می دهند. بسته بندی شیک و خلاقانه یکی از نشانه هایی است که یک برند معتبر با آن خود را می شناساند. ادکلن های بدون جعبه ، اصالت ندارند و احتمال فیک بودن آنها، چنان جدی است که از آنها باید با احتیاط دور شد.

دوام جعبه


یک شرکت تولیدی معتبر، جعبه ادکلن شیک را محکم ساخته و هرگز ، بدنه مقاوم و استوار جعبه را فدای زیبایی نمی کند. شرکتی که پرفیوم های خود را درون جعبه های شیک سست بگذارد در واقع به مشتریان خود اهانت می کند. اگر راستش را بخواهید به مفهوم شیکی هم توهین می کند. شیک ها همیشه جنتلمنند و جنتلمن ها هرگز سست عنصر نیستند. یک بسته بندی شیک به این معنا است که جعبه ادکلن شما هم زیبا است و هم محکم. شیک بودن یعنی داشتن دیسیپلین!

رنگ جعبه ادکلن شیک


اگر می خواهید جعبه ادکلن شیک شما مثل یک سلبریتی بدرخشد، به چاپ های چند رنگ فکر کنید. چاپ های چند رنگ، درست مثل یک گروه کر، برند شما را با همنوایی چند حنجره، به جاهای دورتری می رسانند. ترکیب بندی های رنگی هم جذاب ترند. تا حالا مرغ بهشتی دیده اید؟ انسان از دیدنش سیر نمی شود. وقتی جعبه تان را همچون مرغ بهشتی با رنگ های زیبا بیارایید، هیچ نگاهی از دیدنش سیر نمی شود. برند شما هم در میانه این بهشت رنگ ها، همچون وعدۀ خوشبختی خواهد درخشید. رنگ ها را دست کم نگیرید!

چاپ روی جعبه


چاپ بر جعبه ادکلن شیک ، باید شیک ترین نوع چاپ باشد. ادکلن محصول گرانی است و طبعا بسته بندی و چاپ آن باید لاکچری باشد. چاپ های لاکچری، ارزش برند را در ذهن مشتریان بالا می برند. برندهای لوکس از این راز روانشناختی به خوبی آگاهند. آنها برای چاپ برند خود از شیوه هایی مثل چاپ طلاکوب یا یووی موضعی استفاده می کنند. روانشناسی ما انسان ها طوری است که در برابر شکوه کالاهای لاکچری، بی دفاع می شویم و قدرت پذیرش مان هم بیشتر می شود. به عبارتی سر کیسه را شل می کنیم!

 
 

خرید آنلاین جعبه ادکلن شیک


برای خرید آنلاین جعبه ادکلن شیک ، به شیک ترین شیوه عمل کنید ! مانند اشراف زاده ها در صندلی خود لم دهید و فقط با چند کلیک ساده، محصول را به خانه بیاورید. خرید آنلاین یک بازار گردی دیجیتال و لذت بخش در جهان مجازی اینترنت است. همه چیز ساده، امن و چابک طراحی شده است. به هر جای این بازار فقط با دو سه کلیک دسترسی پیدا می کنید. فقط کافی است اسم جعبه را در وب سایت پارت چاپ سرچ کنید. به همین سادگی!

سفارش تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top