پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه کادویی گردنبند

جعبه کادو برای گردنبند

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه کادویی گردنبند

گردنبند، هدیه‌ای ظریف و ماندگار، سزاوار جایگاهی درخشان است. جعبه کادویی گردنبند، با ظاهری شیک و چشم‌نواز، ارزش هدیه شما را دوچندان می‌کند. تنوع بی‌نظیر طرح‌ها، رنگ‌ها و فرم‌های جعبه‌های کادویی گردنبند، انتخابی متناسب با سلیقه شما و هر مناسبت را به ارمغان می‌آورد. از جعبه‌های کادویی ساده و مینیمال تا جعبه‌های لوکس و مجلل، هر آنچه در ذهن دارید را می‌توانید در میان این تنوع بی‌نظیر بیابید. علاوه بر زیبایی ظاهری، جعبه کادویی گردنبند از گردنبند شما در برابر آسیب و گرد و غبار نیز محافظت می‌کند.

کسی که به دنبال خرید جعبه کادویی گردنبند باشد، قطعا درکی متعالی از آناتومی انسان دارد. از دیرباز انسان، به دنبال آراستن گردن خود بوده است! زیبایی گردن و کشیدگی آن، حتی در هنر نقاشی نیز ستوده شده است. یکی از تابلوهای مشهور جهان، صراحتا از گردن بلند سخن می گوید. تابلوی Madonna dal collo lungo یا مریم گردن بلند اثر پارمیجانینو، ستایشی از شکوه گردن کشیده است. طبعا وقتی در زیباشناسی بدن، گردن چنین جایگاهی دارد، برای آراستن آن نیز، زیورهایی به آن می آویزند. جعبه کادوی گردنبند پارت، این زیباشناسی آناتومیک را تجسم می بخشد.

 

ساخت جعبه کادویی گردنبند

انتخاب جعبه کادو نشان دهنده سلیقه برتر است. برای اینکه شکل و ساختار جعبه با این ذوق والا هماهنگ باشد. جعبه کادویی گردنبند پارت در واقع از فرم زیبای گردن الهام گرفته شده است. وقتی گردنبند خود را در جعبه قطعه قرار می دهید، دقیقا همان نمای گردن را برای شما شبیه سازی می کند. علاوه بر این، ساخت این جعبه ها از مقوای سخت ساخته شده است. ساختار مقوایی چند لایه و تقویت شده گردنبند شما را ایمن نگه می دارد. وقتی گردنبند نشانه ذوق والای شماست؛ نگهبانی از این سلیقه تبدیل به یک مسئولیت می شود. جعبه کادویی گردنبند پارت، نگهبان مسئول کادوی شما هستند.

 

فرم جعبه کادویی گردنبند: ظاهری شیک، هدیه‌ای ماندگار

جعبه کادویی پارت، با ظاهری شیک و خلاقانه، هدیه شما را به بهترین نحو نمایان می‌کند. تنوع این جعبه‌ها در طرح، رنگ و فرم، به شما امکان می‌دهد تا انتخابی متناسب با سلیقه خود و مناسبت مورد نظرتان داشته باشید.

 

انواع جعبه کادویی گردنبند:

  • جعبه با درب مغناطیسی: باز و بسته کردن آسان، مناسب هدیه دادن روزمره
  • جعبه با قفل: امنیت بیشتر، مناسب هدایای نفیس و خاص
  • جعبه کشویی: ظاهری شیک و مدرن، مناسب هدیه دادن به افراد خاص

 

رنگ جعبه کادویی گردنبند

جعبه‌های کادویی گردنبند ما در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های محبوب مشتریان عرضه می‌شوند. رنگ‌هایی که بیشترین درخواست را دارند، در اولویت قسمت‌های چاپی در معرفی و تبلیغات قرار می‌گیرند. با انتخاب از میان این رنگ‌های متنوع، می‌توانید جعبه‌ای را برگزینید که به بهترین وجه با سلیقه شما مطابقت داشته باشد. آبی، زرد، سبز، صورتی، فیروزه‌ای، سرمه‌ای، مشکی، قرمز، سفید، کرم و سایر رنگ‌های پرطرفدار، بدنه جعبه‌های ما را تزئین می‌کنند و جلوه‌ای شیک و چشم‌نواز به آنها می‌بخشند.

 

آستر دوزی جعبه کادویی گردنبند

جعبه کادویی گردنبند نیز باید ضد خش باشد. به غیر از بدنه ست بار، فضای داخلی جعبه نیز باید با پارچه ای مناسب و مرغوب مبله شود. برای این منظور معمولا از پارچه مخملی برای آستربندی جعبه ها استفاده می شود. زیبایی پارچه مخمل مرغوب در پرز نشدن آن است. پرز دادن نتایج فاجعه باری دارد. زیرا به گردنبند می چسبد و درخشش آن را از بین می برد. پس بهترین راه حل برای این وضعیت ناخوشایند پارچه باکیفیت است! تمام جعبه های پارت چاپ با بهترین پارچه ها آستر دوزی شده اند.

 

قیمت جعبه کادویی گردنبند

قیمت جعبه کادو به عوامل مختلفی از جمله فرم، جنس، طرح، رنگ، اندازه و برند آن بستگی دارد. اما به طور کلی می توان گفت که قیمت جعبه کادویی گردنبند متغیر است.

 

خرید اینترنتی جعبه کادویی گردنبند

امروزه با گسترش اینترنت، خرید آنلاین به امری رایج تبدیل شده و طیف وسیعی از کالاها را می توان به صورت غیر حضوری تهیه کرد. جعبه کادویی گردنبند نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما به راحتی می توانید از طریق فروشگاه پارت، انواع مختلف جعبه کادو را با طرح ها، رنگ ها و سایزهای متنوع انتخاب و خریداری نمایید.

 

سفارش عمده به صورت تلفنی

ما این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که به راحتی و به صورت تلفنی، جعبه کادوهای مورد نظر خود را در تعداد بالا سفارش دهید. همین الان با شماره ۸۸۵۰۰۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرید و سفارش عمده جعبه کادوهای خود را ثبت نمایید.

 

مشاوره رایگان

کارشناسان بخش فروش در همه ی ساعات کاری روز در دسترس شما هستند و می توانید هر گونه سوالی که در مورد انواع جعبه کادو، خرید جعبه گردنبند، جعبه بدلیجات و … دارید را به صورت رایگان از آنها بپرسید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

👇 سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات 👇

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top