پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه کادو برای دستبند

جعبه کادو برای دستبند

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

دستبند همان النگو نیست! همه این را می دانیم! اما در تولید، این بدیهیات، خیلی مهم هستند ! جعبه کادو برای دستبند بر پایه همین تفاوت ها، هویت خاص خود را پیدا می کند. دستبند بر خلاف النگو، فقط خانم ها را ترجیح نمی دهد! بلکه آقایان هم می توانند این اکسسوری زیبا را دست کنند! این برخورد ضد آپارتایدی دستبند ، آن را به اکسسوری محبوب تبدیل کرده است. البته در گذشته های دور و در جهان باستان، مردان هم به دست یا بازوی خود النگو می بستند. النگو را ترجیحا از طلا می سازند اما دستبند از فلزات دیگری چون نقره، پلاتین، مس، برنج و حتی چرم در دو شکل طبیعی و مصنوعی اش، رزین، پارچه، سنگ های قیمتی و بسیاری چیز دیگر ساخته می شود.

رنگ کادو برای دستبند


جعبه کادو برای دستبند، برخلاف جعبه النگو، به هر دو جنس تعلق دارد. در نتیجه رنگ هایی که در آن به کار رفته با آزادی عمل بیشتری همراه بوده است. سرشت مردانه و زنانه، گرایش های زیباشناسانه مخصوص به خود را دارند و هر کدام طیفی از رنگ ها را بر رنگ های دیگر ترجیح می دهند. دستبند، این ویژه گرایی را به یک نوع همه گرایی خوشایند تغییر داده است و رنگ های زنانه و مردانه را در جعبه کادوی دستبند به وحدت رسانده است. بر جعبه دستبند، همه رنگ های محبوب را می توانید پیدا کنید. همه این رنگ ها را می توان دید .

رنگ هایی مانند سبز، آبی، زرد، خاکستری، مشکی، کرم، فیروزه ای، سرمه ای، قهوه ای، صورتی تنها بخشی از این مجموعه متنوع رنگی اند. طبیعی است که هر کدام از این رنگ ها تونالیته های مخصوص به خود را دارد و شما در صورتی که بخواهید شدت رنگی هر کدام از آنها را تغییر دهید، می توانید این درخواست خود را از راه تماس با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ مطرح کنید .

فرم جعبه کادو برای دستبند


فرم جعبه کادو برای دستبند، زیرکانه انتخاب شده است. شکل کشیده و طولی جعبه های پارت، زیبایی بصری این اکسسور را به خوبی و در تمامیت خود نشان می دهد. مکعب مستطیل های کشیده پارت، تماشای کامل دستبند را با یک نگاه میسر می کند. علاوه بر اینکه این ساختار طولی، از شکستگی دستبند جلوگیری می کند و آن را به همان خوبی و درخشندگی روز خرید حفظ می کند. بخشی از دستبند، قفل دار است و ممکن است که در اثر گره خوردن، کارایی خود را از دست بدهد؛ ساختار کشیده جعبه، این کارایی را فعال نگه می دارد.

ابدیت تیک تاک نمی کند !


شکل ساعت مانند دستبند، نگهداری از آن را با احتیاط همراه کرده است. آستردوزی مخمل جعبه کادو برای دستبند پارت، نگهداری محتاطانه از دستبند را ممکن کرده است. دستبند، زیبایی سورئالیستی خیره کننده ای دارد که با هر بار نگاه به آن، تخیل تان را بر می انگیزد! می دانید اگر شما ساکن ابدیت بودید، ساعت های شما، صفحه و عقربه نداشتند؟! چرا که در آنجا زمان سپری نمی شود و ساعت ها تیک تاک نمی کنند! بنابراین همه ساعت ها، قطعا به شکل دستبند بودند! چنین اکسسوری که دائما شما را به یاد ابدیت بیندازد، شایسته بهترین پارچه مخمل است. همه جعبه های پارت، چنین پارچه ای را در خود دارند. آستردوزی مخمل جعبه های پارت، عمر دستبندهای شما را طولانی تر می کند!

خرید آنلاین جعبه کادو برای دستبند


برای قیمت جعبه طلا و جواهر  ، بهترین راه خرید آنلاین است. کافی است که جعبه دستبند را انتخاب کرده و روند پرداخت را تا آخر طی کنید. این کار وقتی از شما نمی گیرد. علاوه بر این شما می توانید که همه ویژگی های محصول تان را به شخصه انتخاب کنید.

سفارش تلفنی

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۵ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top