پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

بهترین قیمت جعبه شال و روسری

قیمت جعبه شال و روسری

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

قیمت جعبه هاردباکس شال و روسری، بسته به نوع و جنس جعبه متغیر است . آیا شما طرفدار محیط زیست هستید ؟ دوست دارید همزمان که زیباترین شال ها و روسری ها را به سر می کنید ، در زیباترین منظره های طبیعی نیز قدم بزنید و از پاکی هوا و آواز شاد پرندگان لذت ببرید ؟ پس اگر اینگونه فکر می کنید باید به دنبال جعبه هایی بگردید که در چرخه بازیافت ، از استعداد تبدیل شدن به عناصر طبیعی برخوردار باشند . چه مقوایی از چنین ویژگی هایی برخوردار است ؟ یکی از این مقواهای بازیافت پذیر ، کرافت است . کرافت از عناصری صد در صد طبیعی درست شده است که در هنگام تجزیه شدن ، می تواند دوباره خود را به صورت عناصر طبیعی در آورد و از نو وارد چرخه همیشگی طبیعت شود.

 

جنس جعبه شال و روسری

مقوای کرافت ، قطعا بر قیمت جعبه شال و روسری اثر می گذارد . اما آیا مقواهای دیگر هم به همین میزان در سامانه های قیمت گذاری جعبه ها تاثیر گذار هستند ؟ مسلما هر مقوایی ، ویژگی هایی دارد که آن را از مقواهای دیگر متمایز می سازد . اما فقط نوع مقوا نیست که سختی یا انعطاف ، تک لایه بودن یا چند لایگی آن بر قیمت گذاری تاثیر می گذارد ، دیزاین هم مهم است . ما جعبه های متفاوتی داریم که هر کدام بسته به نوع طراحی خود از بقیه جعبه ها متمایز شده اند .  برخی از جعبه ها ساده اند و کاربرد آنها به این خلاصه می شود که به جای کیسه های پلاستیکی به کار می روند . البته ارزش این نوع جعبه ها را نباید دست کم گرفت . اگر این نوع جعبه ها از موادی طبیعی و بازیافت پذیر درست شده باشند ، مسلما در حفظ محیط زیست ، تاثیری مثبت به جا می گذارند . برخی دیگر لاکچری هستند .

 

چاپ روی جعبه هاردباکس شال و روسری

چاپ نیز بر قیمت جعبه شال و روسری تاثیر گذار است . یک جعبه فقط وظیفه نگهداری و جا به جایی شال و روسری را بر عهده ندارد ؛ بلکه یک جعبه ، بی شک ، ارزش تبلیغاتی تردید ناپذیری هم دارد . یک جعبه ، آن هم جعبه ای که پوشاک زنانه را در خود جای می دهد ، بهترین و کارآمد ترین ابزار برای ترویج و تبلیغ یک برند یا لوگو است . خانم ها در مقایسه با آقایان در استفاده از جعبه هایی که خوب و محکم ساخته شده باشند ، خلاق ترند .

 علاوه بر آن ، شبکه های ارتباطی خانم ها از آقایان پویاتر است و داده های اطلاعاتی بیشتری میان آنها رد و بدل می شود . در نتیجه جعبه ای که اطلاعات تبلیغاتی خلاقانه تری را در خود جای داده باشد ، مانند یک فیلم خبری در هر دیدار زنانه ، از نو پخش شده و مرور می گردد . یک چاپ خلاقانه ، مانند آواز محبوبی است که در هر گردهمایی از نو خوانده می شود .

 

رنگ جعبه شال و روسری

خانم ها به رنگ ها ، علاقه بیشتری نشان می دهند تا آقایان . گر چه رنگ بر قیمت جعبه شال و روسری اثری مستقیم نمی گذارد اما قطعا به فروش آن کمک زیادی می کند . هر چه رنگ ها با دقت و وسواس بیشتری انتخاب شده باشند این موفقیت ملموس تر است . رنگ های شادتر ، محبوبیت بیشتری دارند و همچون چراغ های نئون ، توجه ها را در هر لحظه به خود معطوف می کنند . توجه به روانشناسی زنانه در طراحی جعبه ها و توزیع رنگی آن ، پیش شرط موفقیت است .

 

تماس با پارت برای خرید جعبه شال و روسری

 

خرید آنلاین جعبه شال و روسری

خرید آنلاین جعبه طلا و جعبه شال و روسری از مجتمع چاپ و بسته بندی پارت، درست مانند نواختن یک قطعه زیبا با کلاویه های پیانو، لذت بخش است. اگر به جای کلید های پیانو، کلیک ها را بگذارید، متوجه خواهید شد که خرید آنلاین همان لذت و هیجان نواختن پیانو را به شما می بخشد. پس نواختن قطعه خود را به تاخیر نیندازید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
9 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top