پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه آماده کشویی در انواع طرح ها و رنگ ها

جعبه آماده کشویی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه آماده کشویی برای بسته بندی هر کالایی آمادگی دارد . در واقع این جعبه را می توان در دسته جعبه های فانتزی طبقه بندی کرد . جعبه کشویی برای بسته بندی طیف گسترده ای از کالاها از انواع هدیه ها گرفته تا پوشاک ، مواد خوراکی و حتی برخی از محصولات صنعتی کاربرد دارد . شکل کشویی جعبه از آن یک کالای هنری زیبا ساخته است . این جعبه را به شکل های متنوعی می سازند که هر کدام زیبایی ویژه و کارکرد خاص خود را دارد . در زیر با برخی از این طرح ها آشنا می شویم . برای اطلاع از قیمت هاردباکس میتوانید محصولات ما را مشاهده کنید.

انواع جعبه آماده کشویی


جعبه کشویی آماده را بسته به نیاز هر کسب و کار به چند شکل ویژه و متنوع طراحی می کنند . شاید با نوعی اغماض بتوان گفت که جعبه کشویی را در سه شکل تولید می کنند : جعبه کشویی مقوایی با روبان ، جعبه کشویی کرافت با برش و جعبه کشویی مقوایی با در فشاری یا جعبه کبریتی . در جعبه کشویی با روبان ، روبان همچون یک دسته پارچه ای عمل می کند . به این معنا که روبان کوچکی بر کشوی جعبه کار گذاشته می شود که با کشیدن آن ، جعبه باز می شود . البته گاهی به جای روبان از یک تکه طناب استفاده می شود .

الگوی جعبه کشویی


شکل دیگری از جعبه آماده کشویی ، جعبه کشویی کرافت با برش است . این شکل از طراحی جعبه ، با ساختار مینیمال خود مخصوص سلیقه هایی است که سادگی را به آرایه بندی های شلوغ ترجیح می دهند . در این شکل از جعبه سازی ، در جعبه به جای یک دستگیرۀ روبانی ، یک برش ساده می خورد . این برش همانند دستگیره ای عمل می کند که بخشی از پیکره خود در است و از آن جدا نشده است . سومین نوع جعبه کشویی ، جعبه کبریتی است که در با فشار آرامی که به آن وارد می شود به شکلی خودکار باز می شود و نیازی به فشار مستمر انگشت ندارد . به آن جعبه کشویی در فشاری هم می گویند .

بازیافت جعبه


جعبه آماده کشویی ، بادیگارد شیک پوش محصولات شما است . البته وقتی پای طبیعت و محیط زیست در میان باشد این بادیگارد خوش پوش و زیبا ، فداکار هم می شود . جعبه کشویی از مواد بازیافت پذیر درست می شود و به چرخه تولید باز می گردد . یکی دیگر از ویژگی های این جعبه ، وزن سبک آن است . البته این سبک وزنی به هیچ وجه از ایمنی آن نمی کاهد . مقوایی که در ساخت جعبه کشویی به کار رفته یک مقوای سخت و مقاوم است و در جا به جایی های مدت دار هیچ آسیبی به محصولات نمی رساند .

رنگ جعبه


رنگ بندی جعبه آماده کشویی از آن جعبه ای زیبا و چشم نواز ساخته است که هر سلیقه ای را هر چند سخت گیر ، راضی می کند . همه رنگ هایی که بر تن این جعبه های با دوام نشسته اند از طبیعت الهام گرفته شده اند و به این ترتیب می توان آنها را تابلوهایی رئالیستی به شمار آورد که طبیعت و صنعت را با هم آشتی داده اند . زیبایی جعبه های کشویی ، تصویر لاکچری شدۀ زیبایی های طبیعت است .

خرید آنلاین


خرید آنلاین جعبه آماده کشویی به سادگی بوییدن یک گل بهاری است . بوییدن یک گل چقدر از شما وقت می گیرد ؟ آن را نصف کنید تا به سرعت خرید آنلاین از سایت پارت چاپ برسید ! در ویترین مجازی ما همه جعبه ها از هر زاویه ای قابل دیدن هستند . در ویترین های واقعی همه محصولات را فقط از یک زاویه می توان دید . این تفاوت ویترین های ما با ویترین های بازار است . اگر زمان برای شما مهم است خرید آنلاین ، بهترین راه صرفه جویی در آن است . در اینجا هر خریدی فقط با دو سه کلیک ساده به سرانجام می رسد .

سفارش تلفنی

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top