پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۳ فاکتور موثر بر قیمت جعبه سی دی

قیمت جعبه سی دی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

قیمت جعبه سی دی در مقایسه با کار بزرگی که برای سی دی های شما انجام می دهد ، زیاد نیست . سی دی ها ، بانک های اطلاعاتی معاصر ما هستند . همه دانش ما انسان های عصر دیجیتال در این گردونه های براق و شفاف ذخیره شده است . در تاریخ علم گفته می شود که اختراع چرخ ، یک انقلاب بزرگ در زندگی انسان ها پدید آورد . با اختراع سی دی های مدور ، گویی چرخ دوباره اختراع شده است . این چرخ دیجیتال برخلاف گذشته ها به ارابه بسته نمی شود تا ما را در جهان حرکت دهد ؛ بلکه در رایانه ها گذاشته شده و جهان را برای ما به جنبش در می آورد . ما با این چرخ های عصر دیجیتال در زمان سفر می کنیم . وقتی به این قدرت شگفت آور فکر می کنیم ، قیمت همه جعبه های سی دی، به چشم ما ارزان خواهد رسید .

 

مقوای جعبه هاردباکس

قیمت جعبه سی دی ، بسته به نوع مقوا تعیین می شود . هر چه در انتخاب مقوایی که جعبه ها با آن ساخته می شوند ، دقت کنیم ، سی دی ها از آسیب هایی چون خش افتادگی ، ترک خوردگی و سقوط در امان تر خواهند بود . مقواها اصولا در چندین دسته قرار می گیرند . یکی از این دسته ها، مقوای پشت طوسی است . این نوع مقوا مانند گونه های دیگر مقوا ، گرماژهای مختلفی دارد که برای ساخت جعبه ، از بالاترین گرماژ بهره برده می شود . مقوای پشت طوسی از لایه بندی های مختلفی تشکیل می شود که مانند سنگر بندی های زمان جنگ ، مقابل هر نوع گزندی ایستادگی می کند . یکی دیگر از مقواهای پرکاربرد در تولید جعبه سی دی ، گلاسه است . این مقوا نیز در گرماژهای مختلفی تولید می شود که بالاترین گرماژ برای ساخت جعبه های سی دی به کار می رود .

 

انواع چاپ

وقتی پای تبلیغات سودآور در میان است ، قیمت جعبه هاردباکس سی دی کسی را آزار نمی دهد . جعبه ای که از مقوایی با کیفیت ساخته شده باشد یک چاپ عالی را نوید می دهد . البته وقتی پای جعبه سی دی در میان باشد شما به یک راهبرد چاپی نیاز دارید . راهبرد چاپی چیست ؟ راهبرد چاپی یعنی اینکه از قبل درباره ترکیب بندی چاپ خود و شیوه توزیع رنگ و متن در چاپ مطلوب خود ، به یک تصور روشن رسیده باشید . مثلا پیشاپیش تصمیم بگیرید که نوع چاپ شما چه باشد . آیا چاپ افست می خواهید یا سیلک ؟ هر کدام از این دو مزایایی دارند . اگر ترام و شیوه توزیع آن در چاپ شما مهم باشد ، چاپ افست یک گزینه عالی است . به ویژه اگر بخواهید که از چهار رنگ همزمان در چاپ خود بهره ببرید.

چاپ افست برای چاپ بر سی دی ها نیز کارکردی فوق العاده تمیز دارد . چاپ سیلک قابلیت چاپ همزمان چند رنگ را ندارد و رنگ ها به شکلی جداگانه چاپ می شوند . با این حال به دلیل پهنای رنگی چاپ ، عمر این نوع چاپ از دیگر شیوه های چاپی بیشتر است.

 

تجربه یک خرید هولوگرافیک !

ما قیمت همه جعبه ها و کیفیت چاپی آنها را به شما نشان می دهیم . کیفیت تصاویر به گونه ای است که گویی در یک فروشگاه واقعی هستید و به جعبه ها دست می کشید . در سایت ما شما یک سفر هولوگرافیک هیجان آور را تجربه خواهید کرد . همه چیز واقعی است اما به معنای کوانتومی کلمه ! خرید ها آسان و امن هستند و همه چیز با دو سه کلیک به سرانجام می رسد .

 

تماس با ما

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top