پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

بهترین قیمت چاپ جعبه لباس

چاپ جعبه لباس

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه لباس ، از چندین جهت قابل بررسی است که یکی از آنها قیمت چاپ جعبه لباس است . چاپ جعبه هاردباکس در کنار شیوه بسته بندی بر نگاه مشتری و شیوه بازاریابی محصولات تاثیری جدی می گذارد . چاپ جعبه یک عنصر زیباشناختی مستقل نیست بلکه در کنار شیوه طراحی جعبه و خلاقیت های گرافیکی بسته بندی ، یک مجموعه همبسته بصری را تشکیل می دهد . وقتی همه این عناصر با هم همچون یک گروه کر کارآزموده ، هماهنگ باشند ، فروش به موفقیت دست می یابد.

انواع چاپ جعبه لباس و هاردباکس


قیمت چاپ جعبه لباس ، به نوع چاپ انتخابی شما بستگی می یابد . چاپ جعبه یکی از بهترین روش ها برای برند سازی و شناساندن آن به مصرف کنندگان است . این ضرورت در صنعت پوشاک محسوس تر است ؛ چرا که رقابت در این بازار جدی تر است و برندهای مقتدر و گوناگونی در این میدان با هم به رقابت می پردازند . به صورت کلی در این عرصه می توان از چند نوع چاپ نام برد : چاپ سیلک ، چاپ فلکسوگرافی ، چاپ افست (لیتوگرافی) و چاپ گراور (روتوگور) .

چاپ سیلک


اگر چاپ سیلک انتخاب اول شما باشد ، قیمت چاپ جعبه لباس ارزان تر از شیوه های دیگر چاپی خواهد بود . این نوع چاپ در مقایسه با دیگر روش ها ساده تر است و در ساختاری تک رنگی یا حداکثر دو رنگی اجرا می شود . روش کار در چاپ سیلک به این شکل است که نخست کلیشه ای توری یا شابلن آماده می کنند و رنگ را از راه آن به سطح غلتک انتقال می دهند . پس از این کار ، غلتک را از روی مقوا می گذرانند . از مزایای چاپ سیلک می توان به کیفیت بالای آن اشاره کرد . دلیل این کیفیت به تفکیک رنگی آن و مجزا شدن رنگ ها در هنگام چاپ بر می گردد . یکی دیگر از مزایای آن قابلیت چاپ بر روی هر نوع مقوایی است . هزینه چاپ سیلک در مقایسه با دیگر شیوه های چاپی کمتر است . ضمن اینکه در سفارش های کمتر از ۱۰۰۰ عدد نیز امکان اجرا دارد .

چاپ فلکسو


قیمت چاپ جعبه لباس در چاپ فلکسو از چاپ سیلک بیشتر است . برای کاهش هزینه ها در این نوع چاپ بهترین راهکار استفاده از چاپ تک رنگ است . یکی از معایب چاپ سیلک این است که حاشیه های مقوا در هنگام چاپ از بین می روند . این مشکل در چاپ فلکسو وجود ندارد . در این نوع چاپ به جای شابلن از ورق های سلفونی استفاده می شود . طرح دلخواه با کمک پلیت های ژلاتینی به ورق های سلفونی انتقال می یابد و سپس با کمک دستگاه لمینت بر روی جعبه ها چسبانده می شود . یکی از مزایای چاپ فلکسو ، سرعت بالای اجرا است . به همین دلیل هم برای موقعیت هایی که زمان در آنها مهم است مناسب است . در این نوع چاپ می توان با کمک چاپگرهای پیشرفته از چهار رنگ همزمان بهره برد .

چاپ افست


چاپ افست گرافیک بالایی دارد و به همین دلیل هم قیمت چاپ جعبه لباس با آن ، بالاتر است . این چاپ برای وقت هایی است که بخواهیم در چاپ خود بیشتر از چهار رنگ داشته باشیم . کیفیت چاپ در چاپ افست عالی است و نتیجه نهایی در مقایسه با دیگر شیوه های چاپی راضی کننده تر است . از این شیوه چاپی برای چاپ لیبل و کارتن های تاشونده نیز استفاده می شود . نوع دیگر چاپ ، گراور یا روتوگور نام دارد . از این نوع چاپ در چاپ بر روی جعبه های مقوایی ، برچسب ها ، بسته بندی ها ، روزنامه ها و مجلات استفاده می شود .

قیمت چاپ جعبه لباس

خرید آنلاین


خرید آنلاین کاری است به سرعت یک کلیک . وب سایت ما یک بازار آنلاین و مجازی است که همه محصولات در ویترین های آن به خوبی و از همه زوایا دیده می شوند . با خرید از این بازار زمان خود را پس انداز کنید .

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top