✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

چاپ سررسید اختصاصی ۱۴۰۳ | سالنامه اختصاصی ۱۴۰۳ پارت

سررسید 1403

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

سررسید اختصاصی ۱۴۰۳ پارت

مجتمع چاپ و بسته بندی پارت طبق روال سال های گذشته در نظر دارد در راستای هدفمند سازی و افزایش بازدهی تبلیغات شما عزیزان ، همزمان با نزدیک شدن به سال ۱۴۰۳ با ارائه جدیدترین مدل ها و طرح های سررسید اختصاصی در جهت همکاری با موسسات و شرکت ها در جهت چاپ سررسید تمام اختصاصی اقدام نماید.

سررسید اختصاصی چیست؟

سررسید اختصاصی همان طور که از نام آن پیداست به صورت کاملاً اختصاصی تولید شده و جزء تولیدات معمولی نیست. فرآیند اختصاصی سازی می تواند شامل انتخاب قطع دلخواه، انتخاب جلد با متریال مورد نظر، نوع کاغذ داخلی، نوع صحافی و حتی ربان و آستر بدرقه با طرح و جزئیات دلخواه باشد . چاپ سررسید اختصاصی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مناسب، مدت‌ها است که مورد استفاده اصناف، بانک‌ها، مراکز دولتی، شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای مختلف قرار می‌گیرد . با توجه به استفاده روزانه از سررسیدها ، می‌توانید از آن‌ها به عنوان یک روش تبلیغاتی برای ایجاد رابطه مستحکم با مشتریان خود استفاده کنید . کاربردی بودن و مقرون به صرفه بودن چاپ سالنامه و سررسید به شما کمک می‌کند تا تبلیغات موثرتری داشته باشید و راحت‌تر به اهداف بازاریابی خود دست پیدا کنید . مجتمع چاپ و بسته بندی پارت با ارائه خدمات چاپ سررسید اختصاصی با قیمت مناسب و کیفیت عالی در کنار شما هستیم تا به بهترین شکل از این روش تبلیغاتی مؤثر استفاده نمایید.

همان گونه که مستحضرید منظور از تولید و چاپ سررسید اختصاصی، لحاظ کردن تمامی موارد و خواسته های مشتریان در تمامی قسمت های سررسید اعم از طرح جلد ، پلاک و داغی به صورت عادی و طلاکوب ، صفحات رنگی اولیه به صورت گلاسه و همچنین قرار دادن صفحات گلاسه در قسمت های داخلی سررسید و مهمتر از همه قرار دادن متن و محتوای داخلی بر اساس نظر و سلیقه شما مشتریان عزیز میباشد.

مزایای سررسید اختصاصی

با استفاده از خدمات چاپ پارت ، می‌توانید از تجربه طرحان حرفه‌ای ما در طراحی سررسید بهره مند گردید. طراحی حرفه‌ای علاوه بر اینکه باعث جلب نظر مشتریان و ایجاد احساس نزدیکی آن‌ها با برند شما می‌شود، به حفظ وجهه، مشتریان و کلاس برند شما نیز کمک می‌کند. همچنین ما در کنار طراحی حرفه‌ای به کیفیت چاپ نیز اهمیت زیادی می‌دهیم و برای افزایش کیفیت چاپ و کاهش هزینه‌های تمام شده از دستگاه‌های مدرن و جدید بهره می بریم.

این دستگاه‌ها بدون افت کیفیت، سرعت بالایی در چاپ سفارشات دارند . به این ترتیب ما قادر به چاپ سررسید فوری و انجام سفارشات شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستیم. با پر کردن فرم ثبت سفارش یا برقراری تماس تلفنی و یا ازطریق ثبت سفارش در واتس اپ پشتیبانی فروش می‌توانید همین حالا از این مزایای فوق العاده بهره مند شوید.

چاپ سررسید اختصاصی در مجتمع چاپ و بسته بندی پارت

مجتمع چاپ و بسته بندی پارت می تواند برای چاپ و طراحی سررسیدهای اختصاصی، گزینه‌های متنوعی در اختیار مشتریان خوش سلیقه خود قرار دهد. استفاده از انواع جلد، اضافه نمودن لت تبلیغاتی داخل سررسید، چاپ لوگو در تمامی صفحات داخلی، حک لوگو برروی سررسید و چاپ آستر اختصاصی تنها برخی از خدمات ویژه و اختصاصی ارائه شده توسط مجتمع چاپ و بسته بندی پارت است.

در بین تمامی موارد ذکر شده، از اصلی‌ترین روش‌های طراحی سالنامه‌ اختصاصی توسط کسب و کارها، می توان به حک لوگو بر روی جلد آن اشاره نمود; جهت درج لوگو بر روی جلد سالنامه، روش‌های متفاوتی وجود دارد که متناسب با سلیقه مشتری، قابل اجرا است.

بهترین کیفیت را از ما بخواهید

مجتمع چاپ و بسته بندی پارت تا به امروز توانسته در زمینه چاپ و طراحی سررسید اختصاصی و تقویم رومیزی با شرکت چینی مقصود، شرکت نگین آلومینیوم، شرکت پوشش رادیاتور، شرکت مایا صنعت، شرکت راهوران سیستم، شرکت دلتابان، شرکت رانی، شرکت ستاره کویر، شرکت فناپ تله کام، شرکت توسعه عمران آتیه،وب سایت آمازون و غیره همکاری داشته باشد; اگر به فکر چاپ سررسید ۱۴۰۳ برای سال جدید هستید همین حالا می‌توانید از خدمات چاپ سفارشی ما بهره مند شوید.

قیمت سررسید اختصاصی

هزینه چاپ سررسید به سلیقه، نیاز و اهداف شما بستگی دارد . شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه نهایی، فرم ثبت درخواست سفارش چاپ را پر کنید یا با مجتمع چاپ و بسته بندی پارت تماس بگیرید . مشاوران ما بلافاصله اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند و هزینه نهایی را اعلام می‌کنند . اگر به دنبال چاپ سالنامه اختصاصی ارزان و مقرون به صرفه هستید، کارشناسان با تجربه ما پیشنهادهای جذابی برای شما دارند . قیمت رقابتی یکی از مزایای اصلی مجتمع چاپ و بسته بندی پارت است.

زمان تحویل سفارش سررسید اختصاصی ۱۴۰۳

شما می‌توانید سفارشات فوری خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید . ما با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته در زمان کوتاهی می‌توانیم سفارشاتی با تیراژ بالا را انجام دهیم و به دست شما برسانیم . برای تحویل سفارش خود، بعد از انجام هماهنگی، می‌توانید به محل چاپخانه(انبار) مراجعه کنید یا با پرداخت هزینه ارسال، سفارشات را در محل دلخواه خود تحویل بگیرید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top