پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

روش انتخاب بهترین جعبه برای طلا و جواهر

جعبه طلا و جواهر

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

اگر جعبه طلا و جواهر دارای ظاهر شیک و لوکس باشد ، توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند . کاربردی بودن جعبه و همچنین دوام و کیفیت آن نیز دو مورد بعدی مهم در جلب نظر افراد می باشند. مهم ترین دلیل برای ساخت جعبه طلا و جواهرات نگهداری از جواهرات و همچنین خاطره انگیز کردن طلا و جواهرات است . هر خریدی نیاز به جعبه و یا ساک دستی دارد که خرید جعبه طلا و جواهرات نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

 

انواع جعبه طلا و جواهرات پارت

جعبه طلا و جواهرات در انواع مختلفی ساخته و تولید می شوند. جعبه های مقوایی معمول ترین و پر استفاده ترین نوع جعبه های طلا و جواهرات می باشند. جعبه جواهرات کریستالی، چوبی، فلزی، شیشه ای، پلاستیکی و چرمی و … نیز طراحی و تولید می شوند.

جعبه های تولید شده توسط مجموعه های مختلف به دو صورت ارائه می شوند. بسته هایی با تعداد مشخص و یا بسته هایی که تعداد آن را مشتری انتخاب می کند. جعبه های جواهرات بر اساس فاکتور های متعددی تقسیم بندی می شوند.

جعبه طلا و جواهرات بر اساس نوع و مدل طلا و جواهر نیز دارای انواع مختلفی می باشند. جعبه انگشتر، جعبه حلقه های ست، دستبند، نیم ست، گردنبند، جعبه سکه، ساعت، پابند و … در شکل های متنوع تولید می شوند. جعبه جواهرات باید در هر نوعی زیبا و با کیفیت و مناسب با نوع جواهر باشد.

 

قیمت جعبه طلا و جواهرات پارت

قیمت ارائه شده در مجموعه چاپی پارت مناسب و متناسب با کیفیت و طراحی جعبه ها می باشد. فاکتور های تعیین کننده قیمت جعبه های طلا و جواهرات شامل موارد مختلفی مانند سایز جعبه ها، جنس بدنه جعبه، کیفیت و مقاومت آنها، طراحی و فانتزی بودن جعبه، تعداد سفارشات و … می باشد . همچنین هزینه ارسال محصول نیز بر قیمت نهایی سفارشات تأثیر گذار است.

قیمت های ارائه شده در کاتالوگ وب سایت مجموعه پارت متناسب با نوع جعبه طلا و جواهرات تعیین شده است. مشتریان با مقایسه قیمت ها به مناسب بودن قیمت ها پی می‌برند.

جعبه طلا و جواهرات و تبلیغات موثر

 

نحوه سفارش جعبه طلا و جواهر

برای سفارش جعبه طلا و جواهرات باید مجموعه ای را پیدا کرد که همه انواع مدل های موجود را طراحی و تولید نماید. مجموعه پارت با طراحی و ساخت انواع جعبه های طلا و جواهر توانسته است انواع مختلف بسیاری را برای ارائه به مشتریان فراهم کرده و رضایت آنان را جلب نماید.

 

انواع جعبه

کاتالوگ جعبه طلا و جواهرات شامل انواع مختلف جعبه های چند تکه در سایز و جنس های مختلف می باشد.

برای سفارش هر یک از انواع جعبه های موجود بایستی ابتدا اطلاعات دقیق آن را در کاتالوگ مطالعه کرد و یا از مشاوران فروش کسب اطلاع کرد. ثبت سفارش برای مشتریان دارای شرایط های مختلفی است. مثلا طراحی رایگان در صورت سفارشات بالای ۳۰۰ تیراژ از شرایطی است که مشتریان باید از آن مطلع شوند. همچنین حداقل سفارش در هر محصول یک کارتن از هر سایز و رنگ می باشد.

جعبه طلا و جواهرات و افزایش چشمگیر فروش

 

جمع بندی

جعبه طلا و جواهرات با هدف زیباتر دیده شدن هدیه ساخته می شوند. این جعبه ها باید به گونه طراحی و تولید شوند که از طلا و جواهرات درون خود در برابر ضربه ها محافظت نمایند. طرح های متنوعی از این جعبه ها ساخته و تولید می شوند که هر یک دارای مشخصاتی هستند .

مهم ترین مزیت ثبت سفارشات در مجموعه پارت برای خرید جعبه طلا و جواهر این است که محصول دریافتی به لحاظ طراحی و نوع تولید ، حرفه ای و با کیفیت می باشد. زیرا این مجموعه دستگاه های تمام اتوماتیکی را دارد و با استفاده از آنها محصولات با کیفیتی را تولید می کند. قیمت مناسب جعبه طلا و جواهرات و سایر محصولات و ارسال سریع و در زمان کم و همچنین کیفیت عالی و زیبا بودن جعبه ها از موارد مهمی می باشد که باعث رضایت و خرسندی مشتریان گرامی شده است.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

👇 سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات 👇

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
9 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top