پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

ساخت جعبه ساعت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

جعبه کادو ساعت مردانه با بهترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

برای ساخت جعبه ساعت و جعبه طلا؛ فقط خلاقیت کافی نیست؛ دستگاه های پیشرفته و جدیدترین فن آوری های صنعتی هم لازم است. مزیت تولید دستگاهی در این است که دخالت انسان را به حداقل می رساند و همه روند تولید با کمک هوش مصنوعی به سامان می رسد. در حقیقت برای تولید جعبه کالای لوکسی مانند ساعت، همه روندها باید لوکس باشند. به این معنی که تولید باید تمیز و دقیق باشد . در تولید جعبه ساعت باید همانند ساعت سازان سوئیسی عمل کرد. به این معنا که دقت و نظم را باید به یک وسواس تبدیل نمود. جعبه ای که می خواهد لانه زمان باشد، باید تجسم یک نظم آهنین باشد . در ساخت جعبه ساعت ۵ نکته مهم را در نظر می گیریم که باعث جذابیت و کیفیت بالا می شود ! این ۵ نکته عبارت هستند از:

 

مقوایی که در ساخت جعبه ساعت به کار می رود !

در ساخت جعبه ساعت ، از مقواهایی استفاده می کنند که روکش داشته باشند. این مقواها چند لایه اند و همچون کاخ های افسانه ای خدای زمان، نفوذ ناپذیرند. بدنه استوار جعبه ها، بزرگ ترین تضمین برای سلامتی ساعت ها می باشند. روکش مقوا که معمولا از جنس سلفون است، یک لایه محافظ ضروری است. کار این لایه محافظ، جلوگیری از آسیب دیدن دیواره های مقوایی است. با وجود این روکش، تغییرات آب و هوایی و رطوبت نمی توانند به جعبه آسیبی برسانند. یک مزیت دیگر روکش سلفون هنگامی معلوم می شود که برند، لوگو یا متن تبلیغاتی دیگری بر جعبه ها چاپ شده باشد. روکش، علاوه بر محافظت از چاپ، به دیده شدن بیشتر آن نیز کمک می کند.

 

چاپ و تبلیغات

چاپ های تبلیغاتی همزمان با ساخت جعبه ساعت صورت می گیرند. بهترین زمان برای چاپ نیز همان مقطع است. اصولا هیچ کسب و کاری بدون تبلیغات دوام نمی آورد. امروزه برندها، پادشاهان بازار و فروش اند. وقتی یک برند بتواند گروه بزرگی از جامعه مصرف کنندگان را وادار به خرید کند، دیگر برای ادامه فروش خود با مشکلی مواجه نخواهد شد. ما در خریدهای روزانه خود به برندهای معینی اعتماد می کنیم. در کسب و کار شما هم برند نقش تعیین کننده ای در فروش دارد. شما باید برندتان را به جامعه مصرف کنندگان بقبولانید. چاپ برند بر جعبه یکی از این روش های قبولاندن است. هر چه چاپ شما لاکچری تر باشد، قدرت اقناعی آن بیشتر می شود.

 

آستر جعبه

در ساخت جعبه ساعت ، آستردوزی یک مرحله اساسی است. گفتیم که ساعت محصولی لوکس است. یک محصول لوکس به جعبه ای لوکس نیاز دارد. یکی از راه های لوکس سازی جعبه، آسترکاری آن با مرغوب ترین و خوش رنگ ترین پارچه ها است. پارچه ای مانند مخمل، زیبایی لوکس ساعت ها را علنی تر و ملموس تر می کنند. البته در برخی جعبه ها از بالشتک هایی زیبا و ظریف استفاده می کنند.

 

رنگ در ساخت جعبه ساعت

رنگ در روند ساخت جعبه ساعت همچون جان و زندگی است. جعبه با رنگ شدن، جان می گیرد و شکوفا می شود. همه رنگ های زیبا در ساخت جعبه ساعت، ردیف می شوند تا بهترین و چشم نواز ترین جلوه ها را برای شما خلق کنند. شما کدام رنگ را می پسندید؟ آبی ها، زرد ها، سبز ها، قرمز ها، ارغوانی ها ، لاجوردی ها و دیگر رنگ های زیبای طبیعت، در انتظار انتخاب شما هستند.

 

خرید آنلاین

ساخت جعبه ساعت پروسه ای دقیق و زمان بر است اما خرید آنلاین جعبه، زمانی از شما نمی گیرد. در وب سایت ما همه جعبه های تولید شده را می توانید مشاهده کنید. گزینه های متعددی در وب است بارگذاری شده اند که با کلیک بر آنها می توانید شخصا رنگ، جنس و تعداد جعبه ها را انتخاب کنید. همه روندهای خرید آنلاین ساده، سریع و امن طراحی شده اند. هدف ما، آسودگی شما است.

 

سفارش تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۰ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top