پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

چرا پیج جعبه جواهرات فروش شما را تضمین می کند؟

پیج جعبه جواهرات

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

از یک پیج جعبه جواهرات چه انتظاری داریم؟ طبعا همه انتظارهای خوب را! مثلا توقع می رود که یک پیچ، واقعی ترین اطلاعات روز را درباره جعبه های جواهرات در اختیار کاربران قرار دهد. اطلاعات باید به روز باشند و به صورتی کاملا روشن در پیج ظاهر شوند تا کاربران سردرگم نشوند. البته نوع توقعاتی که از پیج ها می رود متفاوت است. ولی هدف هر دو به هر حال جذب مشتری و اطمینان بخشی به او است. یک پیج جعبه جواهرات چه نکاتی را باید رعایت کند تا موفق شود ؟ تنوع محصولات ، تصاویر با کیفیت ، قیمت های واقعی و سادگی …

تصاویر پیج جعبه جواهرات

پیج سفارش جعبه طلا باید حاوی تصاویری با کیفیت باشد. تصاویر نباید با دستکاری زیباتر از نسخه واقعی خود باشند. این کار به اعتماد دو سویه میان فروشگاه آنلاین و مشتریان آسیب می رساند. در بازار، بزرگ ترین سرمایه، اعتماد است. بدون این سرمایه، هیچ فروشی تداوم پیدا نمی کند. اگر می خواهیم که خریدها از پیج ما به یک بار منتهی نشود و ادامه یابد باید صداقت را رعایت کنیم. پس جعبه ای که به دست مشتری می رسد نباید از نظر کیفی با تصویری که در پیج دیده می شود، متفاوت باشد.

قیمت های واقعی در پیج جعبه جواهرات

قیمت هایی که در پیج جعبه جواهرات داده می شود باید واقعی باشند. قیمت ها باید بر پایه انصاف تنظیم شده باشند و جانب مشتریان نیز در آنها رعایت شده باشد. البته شرکت هایی که خود عرضه کننده محصولاتشان هستند، از این بابت نگرانی ندارند. قیمت هایی که این تولیدی ها تعیین می کنند در نهایت امر، پایین تر از قیمت های بازار است و به سود مشتریان تمام می شود.

مشتری مداری

پیج جعبه جواهرات باید طوری طراحی شود که مشتری در آن همه کاره باشد. به چه معنا؟ به این معنا که گزینه هایی در پیج بارگذاری شود که از راه کلیک بر آنها، همه ویژگی های جعبه توسط مشتری انتخاب شوند. مثلا رنگ جعبه ها را بهتر است خود مشتری تعیین کند یا ویژگی های دیگری که مربوط به جنس یا ظاهر آن می شود. این کار به مشتریان اعتماد به نفس می دهد و اطمینان آنها را به فروشندگان جلب می کند.

سادگی صفحه

یک پیج جعبه جواهرات نباید دشوار باشد. به این معنا که نباید برای خرید، ناچار به کلیک های زیادی شد. هر چه تعداد کارهایی که مشتری انجام باید انجام دهد بیشتر باشد، احتمال خسته شدن مشتری بیشتر است. این کار باعث می شود که کاربر از نیمه راه برگردد و اصولا کاربر به مشتری تبدیل نشود. این کار برای یک پیج یک شکست تلقی می شود.

تنوع محصولات پیج جعبه جواهرات

یک پیج جعبه جواهرات نباید مشتری را دست خالی برگرداند. بهتر است که همه نیازهای مشتری در آن پیش بینی شود. هدف یک پیج باید نگهداشتن مشتری باشد. هر چه جذابیت های بصری و تنوع کالایی یک پیج بیشتر باشد، توقف مشتریان در آن بیشتر است. اگر مشتری تجربه خرید رضایت بخشی داشته باشد، قطعا تجربه خود را تکرار خواهد کرد. هدف هر پیج آن است که مشتری را برای خریدهای بعدی نیز به خود بخواند. پیجی که هر مشتری فقط یک بار از آن خرید کند ، یک پیج ناموفق تلقی می شود.

خرید آنلاین

پیج جعبه جواهرات پارت کوشیده است که به مشتریان خود تجربه خرید لذت بخشی را هدیه کند. طراحی پیج با توجه به نیازهای مشتریان صورت گرفته است و هر بار نیز کامل تر می شود. ما پا به پای شما خود را کامل تر می کنیم. همه روندهای خرید ، ساده و امن طراحی شده اند و هدف این است که به سادگی انجام شوند. لذت خرید آنلاین تجربه ای خوشایندی است که می کوشیم آن را برای شما شیرین تر و به یاد ماندنی تر کنیم.

سفارش تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top