پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه دستبند طلا با طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب

جعبه دستبند طلا

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه دستبند طلا ظرافت یک بیت شعر را دارد. وقتی دو مصرع شعر را به هم می چسبانید، به همان ساختار جعبه دستبند می رسید. ساختاری کشیده، زیبا و ظریف که با زیبایی خود، به درخشندگی دستبند، جلوه ای شاعرانه می بخشد. راستش را بخواهید دستبند شایستگی چنین تکریمی را هم دارد. اگر به تفاوت های دستبند و النگو فکر کنید به یک حقیقت جالب بر می خورید که به خودی خود نوعی مساوات میان دو جنس است. النگو از قدیم فقط به خانم ها محدود بوده است. دستبند این محدودیت را رد کرده است و بر دست هر دو جنس به طور مساوی بسته می شود. جعبه آن هم گویای همین گذر از مرزهای جنسیت است. ظرافت آن زنانه نیست بلکه همچون حساسیت یک شاعر، از جنسیت ها گذر می کند و به قلب چیزها می رسد. جعبه دستبند طلا با هر چیدمانی سازگار می شود. خودش را مثل ماهی مرکب، با هر زمینه ای، یکی می کند. می توانید آن را بر میز آرایش خود بگذارید و از تناسب جادویی آن با همه عناصر چیدمان شدۀ میز لذت ببرید. همه چیز با هم سازگار می شود. جعبه یک عنصر دکوراسیونی است. در کنار این کارکرد، جعبه یک صندوق امانات خانگی هم هست که از دستبند شما به خوبی مراقبت می کند.

 

رنگ جعبه دستبند طلا

گذر از جنسیت مزیت بزرگی است. یکی از مزیت های آن را در جعبه دستبند طلا می یابیم. رنگ های آن با آزادی بیشتری انتخاب شده اند. حساسیت شاعر و قلم موی نقاش، همه رنگ های شناخته شده را بر تن جعبه های دستبند طلا نقاشی کرده اند. رنگ های شناخته نشده را شما پیشنهاد می دهید. خلاقیت های خود و قدرت چاپگرهای ما را دست کم نگیرید! یک لحظه خود را نقاش طبیعت دیگری غیر از طبیعت شناخته شدۀ زمین تصور کنید. برای گل ها و درخت ها و جعبه های این طبیعت غیر زمینی چه رنگ هایی را پیشنهاد می کنید؟ مسلما جعبه های سفارشی شما با این رنگ های ابداعی، همه چشم ها را خیره خواهد کرد.

 

بدنه جعبه دستبند طلا

 

آستر جعبه

در جعبه دستبند طلا حتما آستری مرغوب پهن کنید. هیچ دستبندی بر یک پارچه نامرغوب نمی خوابد. زیباترین پارچه ها باید هم زمان مرغوب ترین پارچه ها باشند. آستر دوزی جعبه دستبند یکی از ظریف ترین کارهای جعبه سازی است. تمام زیبایی دستبند خود را در این بخش نشان می دهد. وقتی پارچه ای مرغوب را زیر دستبند خود پهن می کنید، طلا با همه زیبایی اش خواهد درخشید. تازه چه کسی دوست دارد دستبند با پرز و گرد و خاک پوشیده شود و از جلا بیفتد؟ پارچه بد چنین بلایی سر دستبند شما می آورد.

 
 

خرید آنلاین

انواع جعبه دستبند طلا در انواع طرح، رنگ، اندازه با کیفیت و دوام بالا و قیمت مناسب را از زوایای مختلف ببینید ! همه مشخصات جعبه ها نیز در کنار آنها نوشته شده است. این کار انتخاب را برای شما ساده می کند. همه پروسه ها ساده، امن و سریع طراحی شده اند تا لذت خرید راحت را از شما نگیرند.

 

سفارش تلفنی جعبه

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top