پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه ست طلا با کیفیت عالی و قیمت استثنایی

جعبه ست طلا

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

با جعبه ست طلا خاطرات را زنده نگه دارید !


جعبه ست طلا یک سرویس کامل را در خود جای می دهد. حتما می دانید که یک سرویس یا ست طلا قطعاتی مانند گردنبند، گوشواره و دستبند را در بر می گیرد. زمانی که این ترکیب کامل نباشد، دیگر یک ست نیست بلکه نیم ست است. ست طلا کاربردهای مجلسی دارد. خانم های ایرانی از ست طلا در مهمانی ها و دور همی های رسمی و نیمه رسمی استفاده می کنند. جعبه ست پارت علاوه بر اینکه محل نگهداری سرویس طلای شماست، یک جعبه خاطرات هم هست. با هر نگاهی که به آن می اندازید، خاطره مهمانی های گذشته به یادتان خواهد آمد.

جنس جعبه ست طلا


جنس جعبه ست طلا از بهترین مقوای بازار تهیه می شود. هر کدام از دیواره های مکعبی جعبه در حقیقت از بر هم گذاری دو لایه متوالی ساخته شده اند. این ترفند به جعبه دوام می بخشد و آن را در برابر آسیب های احتمالی محیط مقاوم نگه می دارد. البته سختی و ستبری جعبه در زیر پوشش زیبای آن پنهان شده است. هنر طراحی جعبه در این است که زیبایی و ستبری با هم ترکیب شوند. ستبری و سختی جعبه نباید نمایی زمخت به آن ببخشد. در عین حال زیبایی جعبه نیز نباید از مقاومت و ستبری آن کم کند.

آستر جعبه ست طلا


درون جعبه ست طلای پارت با پارچه های زیبا و نرم (بیشتر مخمل) کار شده است. پارچه مخملی که با آن داخل جعبه ها آستر می شود، باید از بهترین و مرغوب ترین پارچه بازار تهیه شود. انتخاب مرغوب ترین پارچه ها دلیل کاملا علمی دارد و به زیبایی آن گر چه کاملا بی ربط نیست اما فقط به آن منحصر نمی شود. یک پارچه مخمل نامرغوب پرز پس می دهد و سرویس طلای شما را مثل پرندگانی به دام افتاده، گرفتار می کند. قطعات سرویس شما در هم می پیچند، گره می خورند و خدای ناکرده می شکنند. مسلما می دانید که باز کردن قطعه طلای گره خورده از گشودن معماهای پلیسی شرلوک هلمز هم سخت تر است. گاهی ممکن است که اعصاب شما را به هم بریزد و مانند مامور ۰۰۷ به آنها شلیک کنید! برای پرهیز از چنین پیامدهایی که خیلی هم تخیلی نیستند، بهترین راه خرید یک جعبه سخت، ستبر، زیبا و دارای آستر مرغوب از پارت است!

راز یک جعبه خوب


یک جعبه ست طلا، قطعا کوچک نیست! چون که باید یک مجموعه یا یک سرویس را در فضای درونی خود جای دهد. بزرگ هم نیست تا آنجا که دست و پا گیر باشد! یک جعبه خوب هم جادار است و هم جمع و جور! جعبه ست پارت نمایشگاه کوچک و خانگی سرویس طلای شما است! همه طلاهای شما را مانند یک تابلوی کوبیستی به نمایش می گذارد و در عین حال، چنان جمع و جور است که فضای کمی را در خانه شما به خود اختصاص می دهد!

رنگ بندی جعبه ها


رنگ بندی جعبه ست طلا رنگ هایی مانند طوسی، سرمه ای، سفید، قرمز، مشکی، آبی، فیروزه ای، کرم و صورتی را در بر می گیرد. البته این مجموعه، تنها برشی از رنگ های ارائه شده ما هستند. در واقع می توان گفت که این مجموعه رنگی، رنگ های پر طرفدار پارت را تشکیل می دهند. آیا رنگ دلخواه تان را در میان این مجموعه رنگی نمی بینید؟ مشکلی نیست! آن را سفارش دهید! چگونه؟ با یک تلفن!

سفارش عمده جعبه ست طلا

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲۰ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top