پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

انواع سررسید وزیری با قیمت عالی

انواع سررسید وزیری

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

انتخاب نوع سررسید برای هر مرکز و یا شخصی، هدف و کارکرد خاصی دارد و به همین دلیل انواع نمونه‌های سررسید در بازار موجود هستند . یکی از مدل های کاربردی سررسید هایی که طراحی می شود، نمونه های وزیری است. تفاوت اصلی نمونه های وزیری با سایر سررسید ها در ابعاد آن است. در ادامه به توضیحات بیشتر درباره خرید سررسید وزیری و مشخصات مهم آن می پردازیم.

طراحی سررسید


طراحی و چاپ انواع نمونه‌ های سررسید برای اهداف خاصی صورت می گیرد. از جمله اهداف کاربردی و معمول در سفارش طراحی و چاپ این محصولات، استفاده به عنوان هدیه های تبلیغاتی است. در چنین شرایطی سررسید ها به صورت کاملا اختصاصی و خاص طراحی می شوند. تمام موارد و نکات لازم در قسمت‌های مختلف سررسید مثل جلد، برگه‌های داخلی، نوع صحافی و بسیاری از موارد دیگر با دقت بیشتر انتخاب می‌شود. برای خرید سررسید وزیری درج لوگو، نام، خدمات یا محصولات می تواند به صورت اختصاصی روی قسمت های مختلف آن طراحی و ثبت شود. نوع کاغذ این سررسید می تواند به درخواست شما سروران گرامی انتخاب شود.

ابعاد سررسید وزیری


انواع مدل های سررسید وزیری به عنوان یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین نمونه های سررسید شناخته شده است. یکی از دلایل مهم در محبوبیت این نوع از سررسید، فضای کافی برای نوشتن یادداشت ها و برنامه های روزانه است. ابعادی که در طراحی این سررسید ها به کار می رود، ۱۷*۲۴ است. اندازه متوسط و کاربردی این سررسید ها باعث می‌شود تا کاربر بتواند آن را در شرایط مختلف حمل کرده و به راحتی مورد استفاده قرار دهد. بسیاری از مراکز از این نوع سررسید در طراحی ست های مدیریتی خود نیز استفاده می کنند که دلیل اصلی آن اندازه و ابعاد آن است. طراحی صفحات داخلی و نوع صحافی این سر رسید ها نیز کاملا به شرایط و نوع استفاده کاربر بستگی دارد. مهمترین مشخصه اصلی و ثابت در سررسید های وزیری، ابعادی است که در ساخت آن به کار رفته است.

جلد سررسید وزیری


یکی از مهمترین مشخصات انواع سررسید ها از جمله نمونه‌های وزیری ، نوع و جنس جلد است. در انواع نمونه‌های سررسید وزیری نیز مانند بسیاری از مدل‌های دیگر سررسید می توان مواد مختلف را برای جلد آنها استفاده کرد. با توجه به بودجه و سبک سررسیدی که طراحی یا سفارش داده می‌شود، انواع مواد طبیعی و مصنوعی مثل چرم طبیعی، چرم مصنوعی، گالینور، سلفون و..در ساخت جلدهای این سررسیدها به کار می رود. از لحاظ نوع جنس نیز می توان جلد این محصولات را در دو دسته بندی نرم و سخت قرار داد. نمونه‌های نرم دارای انعطاف لازم برای خم کردن و استفاده راحت کاربران می باشند. در جلد های نرم حتی بعد از برگشتن جلد به حالت اولیه نیز جای تا و یا خم شدن روی جلد سررسید باقی نمی ماند. طراحی جلد های سخت نیز یکی دیگر از موارد انتخابی توسط کاربران است که سبکی کلاسیک و رسمی دارند. جلد های سخت بیشتر در سررسید های کلاسیک و لاکچری کاربرد دارند و در ساخت آنها می توان از مواد مختلف استفاده کرد.

مزایای سررسید وزیری


انواع سررسید وزیری تحت عنوان سررسید های کتابی نیز در بین مخاطبان معرفی می شود. طراحی صفحات داخلی این سررسید ها معمولا به صورت تک روزه یا روزشمار است. یعنی داخل هر صفحه تاریخ یک روز مشخص شده است. این موضوع باعث می شود تا فضای کافی برای یادداشت و نوشتن مطالب وجود داشته باشد. این نوع سررسید ها معمولا مورد استفاده ارگان ها و سازمان های مختلف دولتی و خصوصی است. انتخاب این سررسید ها باعث می شود تا کاربر بتواند برای نوشتن مطالب روزانه خود آن را مورد استفاده قرار دهد. یکی دیگر از مزیت های استفاده از سررسید های وزیری، حمل راحت آن توسط کاربر و قرار گرفتن در ابعاد مختلف از کیف ها است. افراد کارمند و شاغل که استفاده دائمی از سررسید دارند، می توانند این نوع از سررسید ها را به صورت دائمی همراه خود حمل کنند. در طراحی جلد و صفحات داخلی نیز می توان متناسب با شرایط و سلیقه کاربر از ایده های مختلف استفاده کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید سررسید وزیری و هر گونه راهنمایی مورد نظرتان می توانید با کارشناسان مجتمع چاپ و بسته بندی پارت به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۰۸۹۸ در تماس باشید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۹ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top