پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

تأثیر هارد باکس در جذابیت کالاهای شما

سفارش هارد باکس با رنگ ها و جنس روکش های متنوع

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

مجموعه‌های گوناگون برای فروش بهتر اجناس خود به بسته‌ بندی‌های شیک و باکیفیت احتیاج دارند‌؛ هارد باکس یا همان جعبه سخت، یک نوع از همین بسته‌ بندی‌های باکیفیت است که در واحدهای تولید جعبه سازی و بسته بندی ساخته می‌شود. هارد باکس جعبه ای مدرن است که در بسته بندی محصولات و کالاهای گوناگون صادراتی، لوکس و ارزشمند می‌توان از آن استفاده کرد. سفارش هارد باکس می تواند اثر چشمگیری در تبلیغات محصولات شما داشته باشد . اگر مایلید بیشتر در مورد این مدل بسته بندی بدانید، با ما همراه باشید.

 

هارد باکس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

هارد باکس از مقاوم‌ترین و زیباترین بسته بندی‌های موجود در بازار به حساب می‌آید. در صنایع جعبه سازی، با استفاده از ماشین آلات مدرن و تکنولوژی‌های به روز، انواع گوناگونی از هارد باکس را در تیراژهای متفاوت تولید می‌کنند. از هارد باکس می‌توان برای بسته بندی شیرینی و شکلات، مواد غذایی، کالاهای صادراتی، عطر و ادکلن، محصولات الکترونیکی و سایر محصولات فانتزی و لوکس استفاده کرد.
بخش داخلی هارد باکس از مقوای فشرده و ضخیم است و روی آن می‌توان از روکش کرافت، روکش‌های اختصاصی یا کاغذ سفید استفاده کرد. هارد باکس همواره نزد مشتریان باقی می‌ماند و در صورت چاپ لوگو یا برند شما بر آن، خدمات شما همیشه در برابر مشتری خواهد بود و به او یادآوری می‌شود.

سفارش هارد باکس و فروش بیش تر کالای شما
از مدل های هاردباکس آماده بازدید کنید

 

مدل‌های آماده هارد باکس جعبه سازی را متحول کرد

همان طور که گفتیم، بسیاری از کسب و کارها برای فروش محصولاتشان به هارد باکس احتیاج دارند. تولید و طراحی هارد باکس‌های آماده در تعداد بالا، می‌تواند به خوبی پاسخگوی این نیاز باشد. این هارد باکس‌های آماده نیز از مقوای سخت و در ابعاد متنوعی تولید شده‌اند. هارد باکس آماده به راحتی و به سرعت در دسترس است و هزینه آن نیز در قیاس با مدل‌های سفارشی کمتر خواهد بود.
البته لازم به ذکر است که با کمک روکش‌های لمینیت شده روی انواع جعبه می‌توان طرح مدنظر مشتری را به صورت اختصاصی روی هارد باکس چاپ کرد. این روکش‌ها جداگانه تهیه شده و بعد روی هارد باکس آماده چسبانده می‌شوند.

سفارش هارد باکس های جذاب
سفارش هاردباکس های آماده پارت

 

انواع روکش‌های استفاده شده در ساخت هارد باکس

در این بخش انواع روکش‌های هارد باکس، به ترتیب از ارزان‌ترین تا گران‌ترین، دسته بندی شده‌ و هر کدام به اختصار معرفی شده‌اند.
• روکش‌های کرافت که ماده اولیه‌شان نیشکر است و کاهی رنگ هستند، بافتی تمیز و یکدست داشته و به خوبی بافت مقوایی بدنه هارد باکس را می‌پوشانند. این روکش را می‌توان رنگ آمیزی کرد و از چاپ‌های مختلف و طلاکوب یا نقره کوب روی آن استفاده کرد. این روکش کیفیت بسیار خوبی دارد و ارزان قیمت بودن آن در قیاس یا سایر روکش‌ها، به این خاطر است که صفر تا صد آن در داخل کشور تولید می‌شود.
روکش‌های سلفون مات از بهترین روکش‌های هارد باکس به حساب می‌آیند و تنوع رنگ بالایی نیز دارند. این روکش‌ها نیز امکان چاپ و طلاکوبی را فراهم می‌کنند و از این رو برای افرادی که‌ مایل هستند اطلاعات محصول بر جعبه چاپ شود، بسیار مناسب‌اند. اما تنها عیب این مدل روکش آن است که پستی و بلندی مقوای بدنه را بیشتر نشان می‌دهد.
• روکش گالینگور تمیزترین، زیباترین و البته مقاوم‌ترین روکش هارد باکس به حساب می‌آید و تنوع رنگی و بافتی فراوانی نیز دارد. از بافت‌های متنوع این روکش می‌توان به متالایز، بافت چوب، شبه چرم و… اشاره کرد. این روکش نیز قیمتی مقرون به صرفه دارد و مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان قرار می‌گیرد.
روکش کاغذ رنگی اغلب برای هارد باکس کادویی مورد استفاده قرار می‌گیرد و قابلیت‌ طلاکوب شدن را نیز دارد. همچنین از قابلیت چاپ افست نیز برخوردار است و تنوع رنگی بسیار بالایی هم دارد. این مدل روکش به علت نداشتن بافتی مقاوم، به شدت آسیب پذیر است اما در عین حال، ظاهری زیبا به هارد باکس می‌بخشد.
• روکش کاغذ فانتزی شباهت بسیاری با روکش کاغذ رنگی دارد و تنها تفاوت این دو روکش، مقاومت بیشتر روکش فانتزی است. در این نوع روکش هم می‌توان از چاپ افست و طلاکوبی استفاده کرد. همچنین تنوع رنگی آن نیز بالا است و اغلب برای هارد باکس کادویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
روکش سلفون مخملی در مقایسه با روکش سلفون مات، بافتی مخمل مانند دارد و ظاهری بسیار زیبا به هارد باکس می‌بخشد. تنها عیب این مدل روکش‌ها این است که به مرور زمان و در اثر تماس مکرر دست، مخمل آن از بین می‌رود.

 

مراحل انجام چاپ در صنعت ساخت هاردباکس

در مراحل تولید هارد باکس جعبه سازی، ابتدا طرح سفارش داده شده بر کاغذ نازکی مانند گلاسه ۱۳۵ گرم یا کرافت چاپ می‌شود تا پس از اتمام خدمات پس از چاپ، تمام آن روی مقوای ضخیم کرجی لمینت شده و پس از قالب زنی با دستگاه دایکات، محصول صحافی و آماده تحویل شود.
امروزه اغلب تولید هارد باکس جعبه سازی به صورت اتوماتیک و با استفاده از ماشین‌های به روز انجام می‌شود و در نتیجه محصول نهایی از کیفیت و دقت بیشتری برخوردار خواهد بود. بسیاری از تولید کنندگان از خدماتی همچون سلفون مات و براق، طلاکوب، نقره کوب، یووی برجسته و موضعی استفاده می‌کنند تا ظاهر هارد باکس زیباتر شود.
شما می‌توانید برای خرید یا سفارش هارد باکس مورد نظرتان به فروشگاه‌ پارت مراجعه کنید و از مدل‌های گوناگون محصولات ما دیدن فرمایید.

با سفارش هارد باکس ، فروش خود را رونق ببخشید !

قیمت هارد باکس پارت

قیمت نهایی یک هارد باکس تحت تاثیر عوامل گوناگونی تعیین می‌شود که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. هارد باکس پیش از هر چیز تحت تاثیر جنس و نوع مقوا، لمینت، ابعاد و روکش استفاده شده در آن قیمت گذاری می‌شود. همان طور که اشاره کردیم، ارزان‌ترین روکش، کرافت و گران‌ترین آن‌ها نیز روکش‌های اختصاصی و سفارشی است.
اما در کل قیمت هارد باکس در قیاس با سایر مدل‌های بسته بندی و جعبه‌های تبلیغاتی، مقرون به صرفه‌تر و اقتصادی‌تر است. بنابراین اگر به دنبال یک بسته بندی باکیفیت و در عین حال زیبا هستید که بتواند مشتری را به خودش جذب کند، بهترین گزینه برای شما مدل‌های مختلف و متنوع هارد باکس خواهد بود.

 

مزایای استفاده از هارد باکس

هارد باکس‌ها در مقایسه با سایر جعبه‌های کادویی یا بسته بندی‌ها، عمر و دوام بیشتری دارند. ضمن این که سبکی و استحکام بدنه آن موجب می‌شود تا حمل و نقل آن بسیار راحت باشد. علاوه بر این، همان طور که گفتیم، قیمت این مدل بسته بندی نیز بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی انواع هارد باکس و مراحل تولید آن پرداختیم و کاربردهای آن را بررسی کردیم. لازم به ذکر است که هارد باکس‌ها بسته به شیوه ساختشان، به مدل‌های گوناگونی همچون هارد باکس کشویی، قفلی، کادویی، دو تکه، مگنتی، سه تکه، استوانه‌ای و… تقسیم می‌شوند. شما می‌توانید انواع هاردباکس مانند جعبه طلا، جعبه النگو و … در فروشگاه‌ پارت، ضمن یک خرید مطمئن و راحت، از مشخصات محصولات و قیمت آن‌ها نیز آگاه شوید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top