پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

بررسی مزایا و معایب چاپ بگ تعداد کم

بررسی مزایا و معایب چاپ بگ تعداد کم

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

بررسی مزایا و معایب چاپ بگ تعداد کم

امروزه امکان ثبت سفارش و چاپ بگ تعداد کم در انواع مختلف برای ست هدیه وجود دارد و مراکز تولیدی از شرایط گوناگونی برخوردارند. در بسیاری از مواقع پیش آمده است که مخاطبان این محصول به دنبال خرید یا تهیه شاپینگ بگ های متنوع به تعداد محدود و به صورت اضطراری هستند. امکان چاپ و عرضه بگ ها توسط مراکز مختلف تولیدی و با شرایط گوناگون صورت می گیرد. چاپ بگ تعداد کم از مزیت ها و معایبی برخوردار است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

 

چاپ بگ تعداد کم

هر یک از مراکز و مشاغلی که اقدام به خرید یا سفارش چاپ در حجم کم و عمده و با بهترین قیمت می کنند، شرایط و نیازهای خاصی دارند. برخی از کسب و کارها سعی می کنند در مناسبت های خاص از بگ هایی با طرح ها و نمونه های مختلف استفاده کنند. در برخی از حوزه های کاری که محصولات متنوعی وجود دارد، برای هر نوع محصول از بگ مخصوص استفاده می شود. این باعث می شود سفارش هر طرح محدود شود. دلایل زیادی در مورد نوع بگ استفاده شده و شرایط بودجه کاربران در ثبت سفارش چاپ بگ و ساک دستی به تعداد کم وجود دارد. لازم به ذکر است برخی از مراکز تولیدی که تعداد سفارشات زیادی دارند از پذیرش این سفارش ها خودداری می کنند. اما مراکز معتبر زیادی نیز وجود دارند که سعی در چاپ سفارشات مشتریان با تعداد محدود دارند.

 

مزایای چاپ بگ در تعداد محدود

ثبت سفارش چاپ بگ تعداد کم مزیت های مختلفی برای مراکز تولیدی و البته مخاطبان این محصول دارد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  • بگ هایی که به تعداد کم سفارش داده می شوند در مدت زمان کوتاهی آماده و به دست مشتریان می رسند.
  • امکان چاپ انواع طرح و مدل های تبلیغاتی روی بگ هایی که در تعداد محدود سفارش داده می شود، وجود دارد.
  • امکان چاپ این بگ ها در انواع کاغذی و پارچه ای وجود دارد که نمونه های کاغذی کاربرد و طرفداران بیشتری دارد.
  • امکان سفارش چاپ این بگ‌ها با توجه به نوع حوزه کاری، طرح و رنگ لوگو سازمانی وجود دارد.
  • یک فرصت عالی برای تست کردن شاپینگ بگ ها در حوزه یا کسب و کار مورد نظر می باشد تا بتوان برای ثبت سفارش های انبوه تصمیم گرفت.
  • در صورتی که طرح و مدل سفارشی بگ قابل اجرا نباشد به کاربران امکان تغییر طرح و نمونه مناسب تری را در سفارشات بعدی می دهد.

 

چاپ بگ

 

معایب چاپ بگ تعداد کم

در کنار تمام مزیت های چاپ انواع بگ در تعداد کم، برخی از معایب نیز برای کاربران و تولید کنندگان محصول وجود دارد. از مهمترین این معایب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ثبت سفارش تعداد کم بگ در تمام مراکز تولیدی وجود ندارد. بسیاری از تولید کننده ها سقف مشخصی برای چاپ انواع بگ در نظر می گیرند و کمتر از آن تعداد نیز سفارش قبول نمی کنند.
  • چاپ بگ تعداد کم در اکثر شرایط به صرفه نیست و با قیمتی بالاتر از سفارشات انبوه محاسبه می شود. ثبت سفارشات اندک برای مراکزی که نیاز بالایی به انواع شاپینگ بگ ها دارند، پیشنهاد نمی شود.
  • ثبت سفارش بگ در تعداد محدود ممکن است نیاز کاربران به استفاده از این محصول را پوشش ندهد و دوباره اقدام به سفارش چاپ کنند. در چنین شرایطی مراکز تولیدی نمی توانند در تمام مواقع سفارشات را به موقع تحویل دهند. به همین دلیل پیشنهاد می شود تا در صورت نیاز بالا به شاپینگ بگ ها، اقدام به سفارش آن در تعداد انبوه و یکباره کرد.

 

ثبت سفارش چاپ و خرید بگ از مجموعه پارت چاپ

امکان ثبت سفارش چاپ بگ تعداد کم در مجموعه پارت چاپ وجود دارد. کاربرانی که به دنبال چاپ لوگو یا طرح سازمانی روی تعدادی محدود از هر کدام از بگ ها هستند، می توانند با کارشناسان فروش مجموعه با تلفن ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ ارتباط برقرار کنند. این مرکز عرضه کننده متنوع ترین بگ های تبلیغاتی و جدید در بازار است. بسیاری از حوزه های مختلف از طرح و نمونه های جدید این مجموعه استفاده کرده و رضایت لازم را نیز داشته اند. با مراجعه به صفحه ساک دستی کاغذی می توانید نمونه محصولات طراحی شده توسط پارت را مشاهده کرده و با توجه به شرایط خود بهترین نمونه ها را انتخاب و سفارش دهید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش ساک دستی کاغذی

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
17 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top