پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه ساعت ۱۲ تایی

جعبه ساعت 12 تایی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

ساعت فروشان از ارزش جعبه ساعت ۱۲ تایی به خوبی باخبر هستند. این جعبه ها سه ردیف چهارتایی را تشکیل می دهند. دوازده آشیانه مربع شکل که همچون فرودگاه کوچک زمانند. درون این فرودگاه مینیاتوری، دوازده آشیانه برای پرنده های کوچک زمان تعبیه شده است. زمان-ساعت ها از این فرودگاه کوچک پرواز می کنند و بر دست شما می نشینند. شمای کلی جعبه ساعت مربع شکل است و همه ساعت ها با نظمی که درخور زمان است، در آن به صف شده اند. هر کدام از ساعت ها نیز شاه وار به بالشتکی تکیه زده است. بالشتک ها غالبا از جنس چرم هستند و ساعت ها بر روی آنها می نشینند تا به خوبی دیده شوند.

جنس جعبه ساعت ۱۲ تایی


جعبه ساعت ۱۲ تایی از جنس های مختلفی ساخته می شود. برخی از این جعبه ها چوبی اند و برخی دیگر از مقوای مرغوب ساخته می شوند. بعضی هم از ترکیب چرم مصنوعی و چوب درست شده اند. این جعبه ترکیب آستر جیر دارد. چرم مصنوعی آن نیز به شما همان احساس چرم طبیعی را می دهد. جعبه های مقوایی نیز از مرغوب ترین مقواهای بازار ساخته و تولید می شوند. دست کم جعبه های ساعت پارت این چنینند! اگر یک برش مقطعی در این جعبه ها درست کنید، ساختار لایه لایه آنها را به خوبی خواهید دید. هر کدام از این لایه ها یک ورق مقوای مرغوب است که به لایه های دیگر فشرده شده است. مقوایی که در پارتیشن بندی دوازده تایی داخلی جعبه به کار رفته ، به همان کیفیت مقوای دیواره ها و درب است و تفاوتی با آنها ندارد.

رنگ جعبه

 

جذابیت یک جعبه ساعت به رنگ آن است ! جعبه ساعت ۱۲ تایی از این قاعده مستثنی نیست ! طبعا ساعت ها فقط زمان نگار هایی مچی نیستند! این پرنده های دست آموز زمان، زیبا هم هستند و به آشیانه هایی زیبا هم نیاز دارند! آنچه در نگاه اول دیده می شود و نگاه مشتریان را به خود می خواند رنگ جعبه ها است. رنگ های پارت چاپ، کارناوالی از برترین و محبوب ترین رنگ ها می باشند ! این رنگ ها حساب پس داده اند ! به این معنا که بیشترین فروش را داشته اند ؛ پس با خیال جمع می توانید جعبه های خود را به این رنگ ها درآورید و مطمئن باشید که این فرودگاه های کوچک زمان، مسافران زیادی را به خود خواهند خواند !

آستر جعبه ساعت ۱۲ تایی


تقسیم فضای داخلی جعبه ساعت ۱۲ تایی بسته به تعداد و نوع نیاز انجام می شود. در این جا ، فضای داخلی جعبه به ۱۲ اتاقک تقسیم شده است که در هر کدام یک ساعت خانه کرده است. برخی از جعبه ها با بالشتک هایی چرمین آراسته شده اند که ساعت ها بر روی آنها می نشینند و همه زیبایی خود را به نمایش می گذارند. برخی دیگر از جعبه ها، با جیر پوشانده شده اند. در برخی دیگر آستر مخمل یا پارچه های گرانبهای دیگر، فضای درونی جعبه ها را مفروش کرده است. . البته انتخاب کننده نهایی، شما هستید. اگر در این زمینه تردیدهایی دارید خوشحال می شویم که به شما در رسیدن به یک انتخاب رضایت بخش کمک کنیم.

خرید آنلاین


خرید آنلاین جعبه ساعت ۱۲ تایی وقتی از شما نمی گیرد و روش آسانی است. با انتخاب جعبه دلخواه و همچنین انتخاب همه ویژگی های مورد نظر خود، به مرحله پرداخت نهایی رهنمون خواهید شد. همه مراحل خرید آنلاین ساده و امن طراحی شده اند. پرداخت ها نیز حفاظت شده و امن هستند. با پرداخت نهایی جعبه ۱۲ تایی از آن شما خواهد شد!

سفارش عمده تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top