پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

شروع چهاردهمین نمایشگاه طلا ، جواهر و نقره

اولین روز نمایشگاه طلا و جواهر

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر و نقره ، گوهر سنگ ها و صنایع وابسته ، امروز در تاریخ دوم اسفند ماه ۱۴۰۱ به صورت رسمی آغاز شد. در این نمایشگاه غرفه های زیادی در سالن های ۷ ، ۸ و ۹ پذیرای بازدیدکنندگان محترم هستند که در حوزه طلا و جواهر و بسته بندی فعالیت می کنند.
مجتمع چاپ و بسته بندی پارت نیز با معرفی انواع جعبه طلا و ساک دستی جواهر در اندازه ها و رنگ های گوناگون در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و افتخار پذیرایی از مهمانان بسیاری از شهرهای اصفهان ، شیراز ، خراسان ، خوزستان را داشته است .

شرکت چاپ جاب از جمله بازدیدکنندگانی بود که از غرفه مجتمع چاپ و بسته بندی پارت بازدید کرد  و گزارش بازدید خود را انتشار داد . یکی از مهم ترین رخدادهای روز اول ، حضور ریاست اتحادیه طلا و جواهر و گروه همراه در غرفه ما بود که از نزدیک ملاحظه کردند که مجتمع پارت توانایی و ظرفیت بسیاری در تولید انواع بسته بندی برای طلا و جواهر را دارد .   بسته بندی های آماده در تعداد عمده که یک فرصت خوب برای فروشندگان طلا و جواهر می باشد تا تبلیغات و برندسازی خود را با کیفیت بالا انجام دهند  . بسیاری از فروشندگان طلا و جواهرات تمایل دارند تا انواع بسته بندی از جمله جعبه سرویس طلا ، جعبه نیم ست ، جعبه گردنبند و جعبه انگشتر را به صورت فوری با تیراژ دلخواه خود تحویل بگیرند .  نکته جالب دیگر برای بازدیدکنندگان گرامی این است که می توانند جعبه ها را به صورت کارتونی در ظرفیت ۲۰ تا ۳۰ عدد به بالا داشته باشند . همچنین تعداد ۳۰۰ به بالای جعبه ها را می توانند به طور اختصاصی به صورت طلاکوب ، نقره کوب با فویل کوبی رایگان دریافت کنند .

شما می توانید عکس های امروز را در گالری زیر تماشا بفرمایید . در روزهای آینده گزارش بیشتر و کامل تری از اتفاقات نمایشگاه به شما عزیزان ارائه می گردد .

نمایش ویدیو درباره اولین روز نمایشگاه طلا و جواهرات
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع ست هدیه تبلیغاتی

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top