پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه ساعت ارزان و شیک در طرح ها و رنگ های متنوع

جعبه ساعت ارزان

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه ساعت ارزان، قیمت ارزانی دارد اما ارزش آن ابدا ارزان نیست! اصولا همه جعبه های پارت، از ساده گرفته تا لاکچری، از بهترین مواد ممکن ساخته می شوند و می دانیم که بهترین مواد، ارزان نیستند! مسلما خواهید پرسید که پس تفاوت آنها در چیست و چرا قیمت های متفاوتی دارند؟ در نوع طراحی و آرایه ها با هم تفاوت دارند! نوع چاپ نیز قیمت جعبه ها را بالا و پایین می کند! بافت دار یا امباس کردن نیز در این روند موثر است! پارت چاپ در قیمت گذاری به منافع مشتریانش نیز فکر می کند؛ برای همین است که قیمت گذاری ها، در چشم مشتریان ارزان به نظر می رسند! یک دلیل دیگر این ارزانی در عرضه مستقیم تولیدات است! پارت چاپ خود فروشنده محصولاتی است که تولید می کند! این کار از رشد بازارهای میانجی و دلال منش جلوگیری می کند! راز ارزانی را باید در اینجا جستجو کنید!

دیواره های جعبه


جعبه ساعت ارزان ، ساعت های گران را هم به خوبی نگهداری می کند! چگونه؟ با دیواره هایی که به سختی اراده یک ورزشکار مصممند! این دیواره ها البته نه از تصمیم های ذهنی بلکه از بهترین مقوای بازار تهیه شده اند. روش کار پارت به این شکل است که هرگز از مقوای یک لایه در ساخت جعبه ها استفاده نمی کند؛ مقواها باید از چندین لایه به هم فشرده درست شوند تا نتیجه کار، دیواره هایی ستبر و رخنه ناپذیر باشند. هر چه باشد جعبه ساعت، درون دیواره های خود از زمان نگهداری می کند! ساعت فقط تیک تاک ساده زمان نیست؛ بلکه آلبومی از خاطرات نیز هست. جعبه های ساعت پارت، جعبه هایی برای نگهداری از آلبوم خاطرات شما در پهنه زمان هستند!

رنگ جعبه


رنگ بندی جعبه ساعت ، مثل خود زمان، مرز نمی شناسد! هر رنگی را که در ذهن خود مجسم کنید، با کمک چاپگرهای ما، بر تن جعبه ها ظاهر می شود! دستگاه های چاپ خودکار و به روز پارت چاپ، از طبیعی ترین تا سورئالیستی ترین رنگ ها را بر بوم جعبه های شما رنگ آمیزی خواهند کرد. شما به دنبال چه رنگی هستید؟ رنگ های طبیعی؟ رنگ های انتزاعی؟ رنگ های ترکیبی؟ رنگ های نادر و تک؟ هر رنگی که باشد، ما آن را چاپ خواهیم کرد. کافی است که به ما زنگ بزنید و درباره رنگ های دلخواه خود با ما گفتگو کنید!

سایز جعبه ساعت


سایز جعبه ساعت چه قدر باشد؟ یک جعبه ساعت تک می خواهید یا به دنبال جعبه های ردیفی یا باکسی می گردید؟ همه اندازه ها در سایت پارت چاپ دیده می شوند. یک گردش ساده در سایت به شما تصوری از سایز جعبه ها می بخشد! اگر هیچکدام را در سایت ما نیافتید، نگران نشوید! یک تماس ساده با ما، مشکل را حل می کند!

فرشینه هایی به رنگ مخمل


فضای داخلی جعبه ساعت ، لاکچری است! چگونه؟ با فرشینه های مخملین و نرمی که جعبه ها با آن آستردوزی می شوند! آستر مخمل، فضای داخلی جعبه ساعت را شیک می سازد! ساعتی که بر این فرشینه ها آرام گیرد، شکوه شاهانه ای پیدا می کند! مانند کرونوس خدای یونان باستان بر تخت خدایگانی اش! آیا شکوهی از این بالاتر سراغ دارید!

خرید آنلاین


خرید جعبه ساعت ارزان زمانی از شما نمی گیرد و روند ساده و امنی دارد! همه خریدها در سایت ما امن هستند! کافی است که جعبه دلخواه خود را جستجو کرده و آن را انتخاب کنید. خصوصیاتی مانند رنگ، سایز، تعداد و دیگر ویژگی ها را نیز همزمان می توانید برگزینید. پس از این کار به مرحله بعدی یعنی پرداخت نهایی هدایت خواهید شد. با تکمیل این مرحله، جعبه متعلق به شما است!

سفارش عمده تنها با یک تماس

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top