پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۵ عامل مهم در قیمت جعبه سورپرایز

قیمت جعبه سورپرایز

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

قیمت جعبه سورپرایز مانند خود جعبه ، شما را سورپرایز می کند . یک قیمت استثنایی و خاص! جعبه های سورپرایز که از انواع جعبه هاردباکس بشمار می‌روند ، برای رخدادهای خاص، طراحی می شوند . در گاهشماری شخصی هر کدام از ما، برخی از روزها، استثنایی اند. مثل روزهای تولد، سالگرد عقد و سالگرد ازدواج! این روزها فراموش نشدنی اند و طبعا هر سال یادآوری آنها، سورپرایزی به شمار می رود . جعبه سورپرایز لحظات خاص را با دیزاین دلپذیر خود ، خاص تر می کند . شکل این جعبه ها ، بسته به نوع مناسبت ، طراحی و دیزاین ویژه ای پیدا کرده است .

متن زیبا برای جعبه کادو


قیمت جعبه سورپرایز ، به ساختار جعبه و افزودنی های آن بستگی دارد. در برخی متن های ویژه ای گذاشته می شود که مناسبت رمانتیک را عاطفی تر و به یاد ماندنی تر می کند. زیبایی این جعبه ها باید کاملا برجسته باشد. چون هدف از این جعبه ها نیز زیبا تر کردن لحظات برجسته زندگی است. به غیر از هدیه، نوشته های رمانتیک، عکس ها یا نشانه های دیگری که یادآور خاطرات آن لحظه برجسته هستند ، درون جعبه جا سازی می شوند . چرا جاسازی نشوند ؟ مگر هدف سورپرایز کردن چیست ؟ سورپرایز کردن همان انفجار ناگهانی شادی است . زیبایی سورپرایز شدن در این است که ما را به آتشفشانی از شادی تبدیل می کند .

جنس جعبه


قیمت جعبه هارد باکس سورپرایز به نوع مقوای آن بستگی دارد. هر چه نوع مقوای به کار رفته در ساخت جعبه ها، مرغوب تر باشد، طبعا قیمت آن هم متفاوت تر می شود. از آنجا که جعبه های سورپرایز بسته به موقعیت عاطفی شکل های پیچیده ای پیدا می کنند، جنس مقوای به کار رفته در آنها اهمیت زیادی پیدا می کند. این جعبه ها را باید ترکیبی از هنر اوریگامی ژاپنی و عروسک های ماتریوشکای روسی دانست. چرا که ساختارهای تو در تو و چند لایه ای پیدا می کنند که نوعی قایم باشک عاشقانه و عاطفی است. هدیه همیشه در درونی ترین لایه و اتاقک جعبه پنهان می شود. تعلیق و انتظار، راز زیبایی و دلپسندی جعبه های سورپرایزند.

رنگ جعبه


یکی دیگر از عواملی که بر قیمت جعبه سورپرایز اثر می گذارد، چتر رنگ هایی است که بر این جعبه گسترده شده است. تنوع رنگی جعبه، با ساختار چند لایه و تو در توی آن تناسب دارد. در واقع این جعبه مثل عروسک های ماتریوشکا، یک سمفونی عاشقانه رنگی است. رنگ ها پله به پله شما را به قلب جعبه یعنی همان جایی که سورپرایز اصلی است، هدایت می کنند. رنگ ها هم در این بازی نشاط آور غافلگیری، شرکت می کنند.

عکس جعبه سورپرایز


افزونه ها هم در قیمت جعبه سورپرایز تاثیر دارند. روبان ها، تصویرها و آرایه های خلاقانه دیگری که زیبایی جعبه را چند برابر می کنند، همه تاثیر گذارند. این افزونه ها مثل دکوراسیون خانه اند. هر چه ظریف تر باشند، خانه زیباتر است. هر چه جزئیات بیشتر باشند، لذت غافلگیر شدن بیشتر است.

قیمت جعبه سورپرایز


شما می توانید همه جعبه های موجود را ببینید و از قیمت آنها آگاه شوید. عکس ها کاملا با شکل حقیقی جعبه ها یکسان هستند و با دیدن تصویر جعبه ، می توانید تصوری واقعی از شکل آن پیدا کنید. برای خرید آنلاین هم باید جعبه دلخواه تان را انتخاب کرده و روند خرید را تا مرحله پرداخت نهایی طی کنید. همه این مراحل، ساده، سریع و ایمن طراحی شده اند تا لذت یک خرید بهاری خوشایند را به شما هدیه کنند.

سفارش عمده

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top