پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جدیدترین انواع جعبه کیف زنانه

جعبه کیف زنانه

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه کیف زنانه ، تاریخی است به صورت جعبه طراحی شده است . چرا تاریخ ؟ چون کیف زنانه به این شکلی که امروزه خانم ها به دست می گیرند مانند هر پدیده دیگری ، شکل ها و فراز و نشیب های زیادی به خود دیده است .

 بر پایه آنچه تاریخ نگاران می گویند ، کیف یک تاریخ پنج هزار ساله را پشت سر گذاشته است. در چند نگاره باستانی و یک مومیایی ، نشانه هایی از آنچه می توان نیای کیف های امروزی شمرد ، به چشم می خورد . اوتسی ، قدیمی ترین مومیایی کشف شده در اروپا است که در پناه یخ های کوه های آلپ ، چند هزار سال کیف به دست ، دوام آورده است . کیف این مرد آلپ نشین باستانی از پوست یک بز کوهی دوخته شده است و بندی نیز به آن افزوده شده تا حمل آن را آسان سازد . راستش را بخواهید شکل کلی کیف از آن گذشته دور باستانی تا امروز ، تفاوت چندانی نکرده است . در دست نگاره ایزد سومری هم که یک نقش برجسته ماهرانه است ، یک کیف دیده می شود .

اندازه جعبه کیف زنانه


جعبه کیف زنانه در اندازه ها و سایزهای مختلفی ساخته می شود . تنوع بی شمار کیف های زنانه و سرعت مد ، این تنوع را ناگزیر ساخته است . جعبه های کیف زنانه باید به همان زیبایی کیف زنانه باشند و تصوری از اندازه ها و کیفیت کیف را در ذهن خانم ها ایجاد کنند . جعبه باید ظرافت مورد پسند خانم ها را داشته باشد . خود جعبه هاردباکس هم به نوعی یک کیف به شمار می رود و در واقع کیفی است که کیف زنانه در آن قرار می گیرد . به همین جهت هم باید در زیبایی ، پا به پای کیف حرکت کند.

رنگ جعبه کیف زنانه


رنگ جعبه کیف زنانه در فروش کیف موثر است . رنگ ها مانند مدل های زیبا می مانند که هر چیزی بر تنشان زیبا می نماید . به همین جهت استفاده ماهرانه از رنگ در جعبه در فروش آن تاثیری جدی می گذارد . بهتر است که در هنگام سفارش جعبه با کارشناسان درباره رنگ های موثر و نحوه دیزاین آنها مشورت صورت بگیرد . گاهی یک رنگ گذاری خطا ، خانم ها را از توجه به یک محصول باز می دارد . در این زمینه حساسیت خانم ها از آقایان بیشتر است و به این جزئیات توجه بیشتری می کنند .

چاپ روی جعبه


چاپ روی جعبه کیف زنانه ، یکی از بهترین و آزموده ترین راه ها برای تبلیغ برند یا لوگو است . خانم ها عموما بیشتر از آقایان با هم در تماس هستند و تبلیغ موفق می تواند به راحتی راه را برای نفوذ به درون گردهمایی های زنانه باز کند . تبلیغی که هوشمندانه و با تکیه بر روانشناسی زنانه ، متن های چاپی خود را تنظیم کند ، زودتر به هدف غایی خود یعنی فروش بیشتر دست می یابد . به ویژه آنکه فن آوری های دیجیتال فعلی ، امکان ساخت موکاپ و نمونه های اولیه از طرح چاپی نهایی را نیز در اختیار مشتریان قرار می دهند .

خرید آنلاین


خرید آنلاین جعبه کیف زنانه ، لذت بازارگردی را از خانم ها نمی گیرد . سایت پارت چاپ ، شبیه سازی بازارگردی های واقعی است . همان هیجان ها و لذت ها در بازارهای مجازی پارت در انتظار شما هستند . با این تفاوت که شما دیگر به مغازه ها سر نمی زنید بلکه آنها هستند که به خانه شما می آیند . تکنولوژی جدید همه بازار را به خانه تان می آورد و شما در ویترین های مجازی فروشگاه ما ، همه چیز را از همه زوایا تماشا خواهید کرد .

سفارش تلفنی

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top