پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

دفتر یادداشت سیمی دخترانه

خرید آنلاین دفترچه یادداشت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

دفتر یادداشت سیمی دخترانه

دفترچه یادداشت فانتزی سیمی دخترانه؛ در این مدل از دفترچه ها صحافی به صورت سیمی از بالا و یا بقل می باشد که برخلاف یادداشت با صحافی چسب گرم برگه ها به خودی خود و یا به مرور از آن جدا نمی شوند و حتی کندن برگه از این دفترچه ها بدون اینکه به صحافی یا سایر برگه ها آسیب بزند به راحتی امکان پذیر است.

از جمله ویژگی هایی که دفترچه یادداشت تبلیغاتی سیمی دارند این است که جنس جلد آنها می تواند چوبی، مقوایی، پلاستیکی و… باشد و این ویژگی، جذابیت این مدل دفترچه یادداشت ها را افزایش می دهد. اما در دفترچه یادداشت های سیمی دخترانه بیشتر از طرح های فانتزی، تصاویر زیبا و رنگ های شاد و جذاب استفاده می شود. علاوه بر آن خدمات ویژه مانند فویل کوبی (نقره کوب، طلاکوب و …)، برجسته سازی (امباس)، کلاژ و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود.

به طور معمول داخله یادداشت های سیمی از کاغذ سفید است و از قسمتی که صحافی می شود با فاصله ۱ تا ۲ سانتی متری، پرفراژ می خورد. ( پرفراژ مجموعه سوراخ های ریز متوالی است ) در صورتیکه شما بخواهید برگه ای را از دفتر خود جدا کنید این پرفراژ ها کار را برای شما بسیار آسان می کنند و برگه بدون آسیب دیدن از دفترچه جدا می شود.

از دیگر مواردی که در ساخت دفترچه یادداشت های سیمی می توان استفاده کرد:

– قفل دفتر
– دفترهای مگنتی و یا دکمه ای

نمونه دیگری از دفترچه های سیمی می توان به کلاسورها اشاره کرد که قابلیت تعویض یا افزودن برگه ها را برای شما فراهم کرده است.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top