پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۵ عامل موثر بر قیمت سالنامه

قیمت سالنامه در انواع قطع‌ ها و طرح‌ ها

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

قطعا یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب ابزارهای تبلیغاتی قیمت سالنامه می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است. چون هر شرکت و یا مرکزی برای چاپ سال نامه و تبلیغات خود دارای یک بودجه بندی مشخص است. متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته می شود، می توان بهترین نمونه سال نامه را انتخاب کرد. چون انتخاب و سفارش یک سالنامه تبلیغاتی مناسب می تواند بازدهی بالا برای مشتری و مخاطبان محصول داشته باشد.

 

انواع سالنامه پارت

طرح و مدل های متنوع در طراحی باعث شده تا کاربران حق انتخاب بالایی در سفارش بهترین مدل سال نامه داشته باشند. امروزه انواع سالنامه‌ های مختلف در طرح، رنگ و مدل های گوناگون توسط مراکز چاپ مختلف به صورت تخصصی عرضه می شوند. کاربردی ترین و پرطرفدارترین نمونه های این محصولات عبارتند از:

🟠 سالنامه های تبلیغاتی رومیزی

🟠 انواع سال نامه های دیواری

🟠 سال نامه های جیبی تبلیغاتی

🟠 انواع سالنامه یا سررسیدهای دفتری

در طراحی و چاپ هر کدام از سال نامه های بالا می توان طرح، رنگ و اندازه مورد پسند کاربر را متناسب با بودجه ای که دارد، در نظر گرفت. رنج دقیق قیمت سالنامه متناسب با فاکتورهایی که در ساخت و طراحی این محصولات به کار می رود، متغیر است. ولی جدا از قیمت تمام شده سال نامه، کاربردی بودن محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. یعنی مراکز و کسب و کارها باید با نیازسنجی درست بتوانند بهترین نمونه سال نامه را متناسب با شرایط مخاطبان انتخاب کنند. یک سال نامه تبلیغاتی زمانی می تواند برای کاربر مفید باشد که متناسب با شرایط او و کاملا کاربردی طراحی شده باشد. به عنوان مثال مرکزی که مخاطبان آنها دانشجویان هستند، بهتر است به فکر طراحی و چاپ سالنامه های دفتری باشد. چون کاربران آنها می توانند از سررسید های تبلیغاتی به صورت روزانه برای انجام نت برداری و یادداشت های استفاده کنند.

قیمت سالنامه با بهترین کیفیت

 

عوامل موثر بر قیمت سالنامه

در مرحله بعد که نیاز کاربر خود را مشخص کردیم و می دانیم که چه طرح و مدلی از سالنامه را باید سفارش دهیم، اکنون نوبت سفارش درست متناسب با بودجه مشخص شده است. همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، قیمت سالنامه‌ ها تحت تاثیر موارد بسیار زیادی قرار دارند. از مهمترین فاکتورها برای تعیین قیمت یک سالنامه تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

🟧 اندازه و ابعاد سالنامه

🟧 نوع جلد سال نامه

🟧 تعداد تیراژ چاپ سالنامه ها

🟧 نوع صحافی یا چاپ محصول

🟧 خدمات طراحی و گرافیکی سال نامه ها

البته موارد بسیار زیادی روی قیمت سالنامه‌ ها تاثیرگذار هستند که ما در حالت کلی به چند مورد اصلی آن اشاره کردیم. در صورتی که کاربر یک بودجه مشخص شده برای چاپ یا سفارش سال نامه‌های تبلیغاتی دارد، باید تمام این موارد را دقیق، مورد بررسی قرار دهد. ابعاد سالنامه در مدل و طرحی که انتخاب می‌شود، باید کاربردی باشد و باید توجه داشت که ابعاد کوچکتر باعث مصرف کمتر کاغذ نیز می‌شود. با میزان مصرف کاغذی که در چاپ سال نامه به کار می رود، می توان قیمت تمام شده محصول را کنترل کرد.

انتخاب نوع و مدل جلدی که در مدل سال نامه به کار می رود، یکی دیگر از گزینه های مهمی است که مشخص کننده قیمت سالنامه می باشد. برای قسمت جلد می توان از تنوع بالای مواد استفاده کرد و بهترین نمونه آن را متناسب با شرایط خود به کار برد. البته انتخاب جلد فقط برای سال نامه هایی به کار می رود که حالت دفتری دارند. تعداد تیراژ چاپ، نوع صحافی و خدماتی که برای طراحی سال نامه‌ ها ارائه می‌شود ، از دیگر موارد مهم در تعیین قیمت نهایی این محصولات می باشند. برای انتخاب بهترین گزینه در تمام این موارد بهترین راه گرفتن مشاوره از مراکز متخصص در حوزه چاپ سررسید و سالنامه است. این افراد با راهنمایی درست و ارائه پیشنهادات مختلف می توانند سرعت انتخاب و رضایت شما را در سفارش بهترین سال نامه بالا ببرند.

 

چاپ سالنامه

امکان چاپ سالنامه‌ ها با قیمت و نرخ های مختلف وجود دارد. دلیل این امر نیز استفاده از مواد اولیه گوناگون و ارائه خدمات در سطح های متنوع است. با تعیین نوع و کیفیت کاغذی که در چاپ یک سال نامه به کار می‌رود، می‌توان رنج قیمتی محصول را به صورت چشمگیری تغییر داد. استفاده از جلد های ارزان قیمت یا نمونه های نفیس مشخص کننده سطح کیفی و ظاهری این محصولات است. نوع صحافی که در چاپ سال نامه به کار می رود، تعیین کننده مدت زمان ماندگاری این محصولات است. به همین دلیل هیچگونه محدودیتی در مشخص کردن نوع و کیفیت اجزای تشکیل دهنده سال نامه برای کاربران وجود ندارد. ولی باید این را در نظر داشت که محصولی که به دست مصرف کننده می رسد ، دارای استانداردهای لازم برای استفاده راحت و کاربردی باشد.

مجموعه پارت چاپ آماده ارائه مشاوره های تخصصی برای انتخاب بهترین نمونه سال نامه متناسب با شرایط کسب و کار‌ها و نیاز مخاطبان آنها است. بنابر این برای گفت و گو با کارشناسان پارت با شماره : ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس بگیرید و لیست قیمت های ما را ببینید.

 

 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۵ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
10 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top