پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

نکات مهم خرید سالنامه ۱۴۰۳

خرید سالنامه 1403 در انواع طرح ها و رنگ ها

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

با وجود پیشرفت و تکنولوژی در عصر حاضر همچنان خرید سالنامه و سررسیدهای مختلف در تیراژهای بالا انجام می شود. دلایل زیادی در استفاده بالا از سالنامه ها و محبوبیت آن در بین افراد وجود دارد که یکی از این دلایل، استفاده از این ابزار برای یادداشت برداری و برنامه ریزی روزانه می باشد. این محبوبیت و کاربرد بالا از سالنامه ها، یک فرصت عالی برای تبلیغات کسب و کارها است. هر سال قبل از شروع سال جدید بسیاری از مراکز و کسب و کارها اقدام به ثبت سفارش سررسید تبلیغاتی مورد نظر خود می کنند. در واقع سالنامه‌ها یک ابزار تبلیغاتی بسیار قدرتمند در امر برندینگ و حک شدن نام و لوگو کسب و کار در ذهن مخاطبان هستند.

مشخصات سالنامه با کیفیت

 

با توجه به کاربرد و محبوبیت بالای سالنامه ها در بین افراد مختلف، خرید سالنامه ۱۴۰۳ نیز از سمت تعداد زیادی مراکز انجام خواهد گرفت. با وجود این که هنوز نیمی از سال تا شروع سال ۱۴۰۳ باقی مانده ولی بسیاری از مراکز به فکر سفارش ابزارهای تبلیغاتی خود از جمله سالنامه ۱۴۰۳ هستند. ولی فقط خرید یا چاپ یک سالنامه معمولی نمی تواند جوابگوی نیاز تمام مخاطبان باشد. هدف تمام مراکز در آماده کردن سالنامه، سفارش محصولی با کیفیت و استاندارد است. ولی در ابتدا باید نسبت به مواردی که باعث ایجاد یک سالنامه یا سررسید باکیفیت می شود، اطلاعات لازم را کسب کرد.

هنگام خرید سالنامه ۱۴۰۳ باید به تمام قسمت های اصلی این محصول به صورت جداگانه توجه داشت. قسمت های اصلی یک سررسید شامل جلد، نوع کاغذ، نوع صحافی سررسید، طراحی صفحات و بسیاری از موارد جزئی دیگر است. انتخاب نوع جلد باید به گونه ای باشد که ماندگاری لازم برای استفاده روزانه مخاطب برای یک سال را داشته باشد. کاغذی که در سالنامه استفاده می شود باید از لحاظ ضخامت و طیف رنگی استاندارد و کاربردی باشد. صحافی که در چاپ سالنامه ها به کار می رود، یکی از موارد مهم در کیفیت و ماندگاری این محصولات است. با انتخاب درست روش صحافی، از جدا شدن صفحات سالنامه در نمونه های دفتری پیشگیری می شود. طراحی های گرافیکی که در سالنامه به کار می رود ، نیز باید هماهنگ با نوع کسب و کار انتخاب شود. تمام این موارد و بسیاری از مسائل جزئی دیگر در کنار هم باعث می شوند تا محصولی با کیفیت بالا و کاملا استاندارد به دست مخاطب برسد.

خرید سالنامه 1403 با بهترین قیمت

نکات مهم خرید سالنامه ۱۴۰۳

 

مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم به صورت کلی در خرید سررسید با کیفیت بالا باید مورد توجه قرار گیرند. ولی برخی از موارد هستند که برای سفارش دهنده از درجه اهمیت خاصی برخوردار هستند. یکی از این موارد ، طراحی سالنامه است. طراحی هر کدام از سالنامه ها با توجه به نوع و طرحی که دارند دارای شرایط مخصوص به خود هستند. به عنوان مثال زمانی که قصد سفارش سالنامه های دیواری یا رومیزی را دارید، قطعا طراحی صفحات آن نسبت به نمونه های دفتری باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

یکی از مواد دیگری که امروزه هنگام خرید سالنامه ها بیشتر از ظاهر این محصولات اهمیت پیدا کرده است، کاربردی بودن آنها است. در خرید سالنامه ۱۴۰۳ نیز این ویژگی برای اکثر کاربران اهمیت دارد. به همین دلیل اضافه کردن برخی عناصر خلاقانه به این محصولات می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند. این عناصر می‌توانند شامل درج محلی برای نگهداری خودکار، ایجاد برش یا طرحی خاص و یا استفاده از متن‌های متنوع در صفحات سررسید ها باشند . تمام این موارد در کنار طراحی شیک می توانند کاربرد محصول را برای مخاطبان راحت تر و مفیدتر کنند.

انواع سالنامه ۱۴۰۳ پارت

 

امکان خرید سالنامه ۱۴۰۳ برای تمام مخاطبان در طرح و اندازه های مختلف وجود دارد. هیچ گونه محدودیتی در طراحی این محصولات از لحاظ اندازه، رنگ، کاربرد مواد اولیه و سایر مشخصات وجود ندارد. ولی نکته اصلی هنگام خرید این محصول باید سطح نیاز مخاطبان، میزان بودجه مرکز سفارش دهنده و آماده شدن محصولی با کیفیت و استاندارد باشد. قطعا خرید یا سفارش سالنامه هایی که نتواند کاربردی برای مخاطبان داشته باشد، نمی تواند نیاز سفارش دهنده را نیز برطرف کند. چاپ سررسید باکیفیت می تواند باعث ارزشمند شدن کار شود و بازدهی مرکز مورد نظر را در تبلیغات و بازاریابی بالا ببرد. هنگام سفارش سالنامه باید به این نکته توجه داشت که این محصول باید قابلیت رقابت با سالنامه های مشابهی که به دست کاربران رسیده است را داشته باشد.

 

بهترین روش برای خرید سالنامه ۱۴۰۳ با سطح کیفی مناسب و استاندارد، گرفتن راهنمایی و مشاوره از افراد متخصص در این حوزه است. مراکز و افرادی که قصد سفارش سالنامه‌های مختلف برای سال ۱۴۰۳ را دارند، می‌توانند با شماره : ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس بگیرند و از مشاوره های مجموعه پارت چاپ نهایت استفاده را بکنند. با انتخاب درست طرح، اندازه، نوع و مواد اولیه ای که در سفارش یا خرید سالنامه به می رود، می توان در هزینه های تبلیغاتی خود صرفه جویی کرد.

 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴۶ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top