پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن
جستجو کردن

بهترین قیمت چاپ جعبه لباس

چاپ جعبه لباس

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه لباس ، از چندین جهت قابل بررسی است که یکی از آنها قیمت چاپ جعبه لباس است . چاپ جعبه هاردباکس در کنار شیوه بسته بندی بر نگاه مشتری و شیوه بازاریابی محصولات تاثیری جدی می گذارد . چاپ جعبه یک عنصر زیباشناختی مستقل نیست بلکه در کنار شیوه طراحی جعبه و خلاقیت های گرافیکی بسته بندی ، یک مجموعه همبسته بصری را تشکیل می دهد . وقتی همه این عناصر با هم همچون یک گروه کر کارآزموده ، هماهنگ باشند ، فروش به موفقیت دست می یابد.

 

انواع چاپ جعبه لباس و هاردباکس

قیمت چاپ جعبه لباس ، به نوع چاپ انتخابی شما بستگی می یابد . چاپ جعبه یکی از بهترین روش ها برای برند سازی و شناساندن آن به مصرف کنندگان است . این ضرورت در صنعت پوشاک محسوس تر است ؛ چرا که رقابت در این بازار جدی تر است و برندهای مقتدر و گوناگونی در این میدان با هم به رقابت می پردازند . به صورت کلی در این عرصه می توان از چند نوع چاپ نام برد : چاپ سیلک ، چاپ فلکسوگرافی ، چاپ افست (لیتوگرافی) و چاپ گراور (روتوگور) .

 

چاپ سیلک

اگر چاپ سیلک انتخاب اول شما باشد ، قیمت چاپ جعبه لباس ارزان تر از شیوه های دیگر چاپی خواهد بود . این نوع چاپ در مقایسه با دیگر روش ها ساده تر است و در ساختاری تک رنگی یا حداکثر دو رنگی اجرا می شود . روش کار در چاپ سیلک به این شکل است که نخست کلیشه ای توری یا شابلن آماده می کنند و رنگ را از راه آن به سطح غلتک انتقال می دهند . پس از این کار ، غلتک را از روی مقوا می گذرانند . از مزایای چاپ سیلک می توان به کیفیت بالای آن اشاره کرد . دلیل این کیفیت به تفکیک رنگی آن و مجزا شدن رنگ ها در هنگام چاپ بر می گردد . یکی دیگر از مزایای آن قابلیت چاپ بر روی هر نوع مقوایی است . هزینه چاپ سیلک در مقایسه با دیگر شیوه های چاپی کمتر است . ضمن اینکه در سفارش های کمتر از 1000 عدد نیز امکان اجرا دارد .

 

چاپ فلکسو

قیمت چاپ جعبه لباس در چاپ فلکسو از چاپ سیلک بیشتر است . برای کاهش هزینه ها در این نوع چاپ بهترین راهکار استفاده از چاپ تک رنگ است . یکی از معایب چاپ سیلک این است که حاشیه های مقوا در هنگام چاپ از بین می روند . این مشکل در چاپ فلکسو وجود ندارد . در این نوع چاپ به جای شابلن از ورق های سلفونی استفاده می شود . طرح دلخواه با کمک پلیت های ژلاتینی به ورق های سلفونی انتقال می یابد و سپس با کمک دستگاه لمینت بر روی جعبه ها چسبانده می شود . یکی از مزایای چاپ فلکسو ، سرعت بالای اجرا است . به همین دلیل هم برای موقعیت هایی که زمان در آنها مهم است مناسب است . در این نوع چاپ می توان با کمک چاپگرهای پیشرفته از چهار رنگ همزمان بهره برد .

 

چاپ افست

چاپ افست گرافیک بالایی دارد و به همین دلیل هم قیمت چاپ جعبه لباس با آن ، بالاتر است . این چاپ برای وقت هایی است که بخواهیم در چاپ خود بیشتر از چهار رنگ داشته باشیم . کیفیت چاپ در چاپ افست عالی است و نتیجه نهایی در مقایسه با دیگر شیوه های چاپی راضی کننده تر است . از این شیوه چاپی برای چاپ لیبل و کارتن های تاشونده نیز استفاده می شود . نوع دیگر چاپ ، گراور یا روتوگور نام دارد . از این نوع چاپ در چاپ بر روی جعبه های مقوایی ، برچسب ها ، بسته بندی ها ، روزنامه ها و مجلات استفاده می شود .

 

قیمت چاپ جعبه لباس

 

خرید آنلاین چاپ جعبه لباس

خرید آنلاین کاری است به سرعت یک کلیک. وب سایت ما یک بازار آنلاین و مجازی است که همه محصولات در ویترین های آن به خوبی و از همه زوایا دیده می شوند. با خرید از این بازار زمان خود را پس انداز کنید. برای جعبه ها چاپ لیبل تعداد کم هم در اسرع وقت انجام خواهد شد.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون 4 نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top