پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۳ عامل موثر بر قیمت جعبه ایندربرد

قیمت جعبه ایندربرد

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

Virgin Board باعث شده است که قیمت جعبه ایندربرد از دیگر انواع جعبه متفاوت تر باشد . این ماده نوعی خمیر سلولزی است که در بافت درختان ساخته می شود . در گذشته تولید این نوع مقوا یکی از تهدیدهای پوشش سبز زمین تلقی می شد اما امروزه تولید کنندگان مادۀ  Virgin Board می کوشند از راه کشت درختان و همچنین استفاده از فن آوری درختان مصنوعی ، این ماده اولیه را تهیه کنند . این کار از نابودی جنگل های طبیعی زمین جلوگیری می کند.

 

کیفیت چاپ جعبه ایندربرد

وقتی کیفیت چاپ برای شما مهم باشد ، قیمت جعبه ایندربرد ، اهمیتش را از دست می دهد . یکی از دلایلی که باعث می شود چاپ جعبه ایندربرد با کیفیت باشد به بافت مقوا بر می گردد . مقوای ایندربرد در مقایسه با انواع دیگر مقوا از بافت ریز تری برخوردار است و به همین دلیل هم کیفیت چاپ آن از وضوح و شفافیت بالایی برخوردار می شود . از دیگر ویژگی های این مقوا قدرت جذب بالای آن است. مقوای ایندربرد ، مرکب های رنگی را در بافت ریز خود حل می کند و به شما چاپی برازنده ، زیبا و منحصر به فرد می دهد. این مقوا به ویژه برای محصولاتی که نیاز به بسته بندی شیک دارند یک گزینه خیلی عالی به شمار می رود . مقوای ایندربرد همانطور که مقواهای رنگی را جذب می کند با همان قدرت هم نگاه مشتریان را به خود می خواند.

 

عوامل موثر بر قیمت جعبه ایندربرد

خیلی چیزها در قیمت جعبه ایندربرد تاثیر گذار است. مثلا نوع درخت در ساختار نهایی مقوا تاثیر مستقیمی می گذارد. درختان مناطق باران خیز از درختان مناطق گرمسیری کیفیت بهتری دارند و طبعا مقوای ساخته شده با آنها هم گران تر است. یک مقوای خوب خود را در زمان چاپ و بسته بندی نشان می دهد . یک بسته بندی خوب باید محصول را تا آنجا که طراحی انجام می دهد پوشش دهد. مقوایی که برای بسته بندی محصولات به کار می رود نباید در هنگام تا خوردن بشکند. مقوای ایندربرد دقیقا از چنین ویژگی هایی برخوردار است و در هنگام تا زده شدن یعنی در روند تبدیل شدن به یک جعبه محکم نمی شکند.

 

سایز جعبه ایندربرد

وقتی می خواهید چاپ جعبه را سفارش دهید ، قیمت جعبه ایندربرد متفاوت می شود . اندازه های متداول برای چاپ ابعادی مانند ۱۰۰ در ۷۰ ، ۹۰ در ۷۰ ، ۸۰ در ۷۰ ، ۱۲۰ در ۷۰ و اندازه های متنوع دیگر هستند . البته فقط اندازه در چاپ مهم نیست . گرماژ مقوا هم اهمیت دارد . مقوای ایندربرد در گرماژهای متنوعی مانند ۱۸۰ ، ۲۳۰ ، ۲۵۰ ، ۳۰۰ ، ۴۰۰ و ۴۵۰ تولید می شود . بد نیست بدانید که مقوای ایندربرد در رول هایی با اندازه های ۷۰ ، ۸۰ ، ۹۰ ، ۱۰۰ ، ۱۲۰ و ۱۴۰ تولید می شود .

 

سازگاری با محیط زیست

به هر حال قیمت جعبه ایندربرد به هیچوجه یک هزینه تلقی نمی شود . زمینه سفید مقوا با هر چاپی سازگار است و نتیجه نهایی آن به فروش بیشتر محصولات شما منتهی می شود . زمینه سفید مقوای ایندربرد مانند یک بوم نقاشی به هر طرحی جان می بخشد . ضمن اینکه سازگاری کامل این محصول با طبیعت ، آن را با محیط زیست کاملا سازگار می کند . از آنجا که ماده اولیه این مقوا طبیعی است در بازگشت به چرخه طبیعت با هیچ مشکلی روبرو نمی شود . طبیعت ، فرزند خود را دوباره پس می گیرد .

 

تماس تلفنی

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top