پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه نگهداری ساعت با کیفیت بالا و قیمت مناسب

جعبه نگهداری ساعت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

ساعت تان را کجا نگه می دارید؟ در جیب تان؟ در کمدتان؟ کیف تان؟ این کار را نکنید! ساعت را در جعبه نگهداری ساعت بگذارید. این جعبه مخصوص نگهداری از ساعت شما است. ساعت یک وسیله تزئینی نیست یا دست کم فقط وسیله ای تزئینی نیست. ساعت، زمان را وا می دارد که خود را به شما نشان دهد. با تیک تاک مکرر یا با نمایش دیجیتال لحظه ها، زمان را با گام های شما هماهنگ می کند. مثل آن عضو تیم قایقرانی که با کوبش طبلش، پاروزنان را همگام نگه می دارد. پس به همه این دلایل ساعت تان را در جعبه نگهداری ساعت بگذارید.

بدنه جعبه نگهداری ساعت


کسی که ساعتش را در جعبه نگهداری ساعت می گذارد ، باید به استحکام آن اطمینان داشته باشد. ساعت، همدم ما در شادی و اندوه است. در اندوه به آن می نگریم تا ببینیم از زمان اندوه، چقدر مانده است و در زمان شادی، می کوشیم با نگاه مان عقربه ها را کند کنیم تا سریع نگذرند. چنین همدمی به یک خانه استوار نیاز دارد. جعبه های ساعت با دیواره های مقوایی خود، بهترین پناهگاه ساعتند. مقواهای چند لایه و قوی، جعبه ای محکم می سازند. درب محکم جعبه نیز استحکام را به حد اعلای خود می رساند. این درب مانند قفلی استوار، ساعت را در پناه خود، ایمن نگه می دارد.

آستر جعبه


جعبه نگهداری ساعت باید با بهترین آستر، تو دوزی شده باشد. ساعت کالایی لوکس است و برای سالم ماندن به پارچه های نرم و مرغوب یا بالشتک هایی اعلا نیاز دارد. آستر باید از پارچه ای تهیه شود که کرک و پرز نداشته باشد. ساعتی که با کرک و پرز پوشانده شود نه تنها زیبا نیست بلکه کارکرد معیوبی هم پیدا می کند. بنابراین بهترین پارچه برای آستر دوزی، پارچه ای است که پسماند نداشته باشد و با ریزش مداوم پرز و کرک، جعبه را شبیه لانه پرندگان نکند! یکی از بهترین گزینه ها برای آستر درونی جعبه، پارچه مخمل است. البته به شرطی که از مرغوب ترین پارچه های مخمل بازار تهیه شده باشد.

رنگ جعبه نگهداری ساعت


هیچ کس دوست ندارد جعبه نگهداری ساعت اش، بی رنگ باشد. رنگ، مانند یک خوشامد به موقع، آدم را سر حال می آورد. رنگ های شاد و سرزنده، زندگی را معطر می کنند. برای ساعتی که می خواهد نبض زندگی ما را زنده نگه دارد، رنگ های شاد، یک ضرورت اند. در همه رنگ های جعبه های ساعت، تپش شاد زندگی را احساس خواهید کرد. کافی است که به آنها خوب نگاه کنید و از میان شان، رنگ دلخواه تان را انتخاب کنید. شما کدام رنگ را دوست دارید؟

چاپ تبلیغاتی روی جعبه


جعبه نگهداری ساعت ، بهترین فرصت برای تبلیغ است. از آنجا که این جعبه مانند صندوقچه لوکسی است که ساعت را در آن نگه می دارند، همیشه در زندگی افراد حاضر است. چاپ برند شما بر آن، مثل یک یادآوری همیشگی با هر بار دیدن، تازه می شود. اگر در نوع چاپی که برای این جعبه انتخاب می کنید زیرکی به خرج دهید، برند شما در ذهن ها حک خواهد شد. چگونه زرنگی به خرج دهید؟ با انتخاب چاپ های لاکچری و خاص. چاپ هایی مانند طلاکوب، نقره کوب و برجسته، برند را جار می زنند.

خرید آنلاین


خرید جعبه نگهداری ساعت یک کار ضروری است. ما با راه اندازی خرید آنلاین این کار را برای شما ساده کرده ایم . برای این کار جعبه دلخواه تان را انتخاب کنید. یکی از جالب ترین ویژگی های سایت ما، امکان انتخاب همه ویژگی های محصول به صورتی مستقیم است. شما تصمیم می گیرید که محصول تان چه شکلی داشته باشد. روند پرداخت نیز ساده و امن طراحی شده است و بیشتر از دو سه کلیک از شما وقتی نمی برد.

سفارش عمده تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top