پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه کادو برای ماگ

جعبه کادو ماگ

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

ماگ به دلیل سرامیکی بودن به پوششی مطمئن نیاز دارد. جعبه کادو برای ماگ ، پوششی است که باید مانند یک ضربه گیر مطمئن، سلامت ماگ را تامین کند. اما ماگ چیست؟ ماگ را بیشتر به عنوان یک لیوان سرامیکی می شناسند؛ ولی حقیقت این است که ماگ را علاوه بر سرامیک از جنس های دیگری همچون سفال و چوب نیز می سازند. با این حال مردم حق دارند که ماگ را با لیوان سرامیکی یکی می دانند! بیشتر ماگ های موجود در بازار، از سرامیک ساخته شده اند. از ماگ برای نوشیدن نوشیدنی های سرد و گرم بهره می برند. برخی از آنها در چیدمان و تزئین نیز کاربرد دارند.

چاپ تبلیغات روی جعبه


ماگ ها در هنر تبلیغات، جایگاه ویژه ای دارند. جعبه کادو برای ماگ نیز می تواند مکملی برای این جاذبه تبلیغاتی باشد. رنگ های چشمگیر و طرح های جذاب ماگ، مانند آهنربا عمل می کند. طراحان تبلیغاتی از این آهنربای نگاه ها و توجه ها، برای چاپ لوگو، برند، تصاویر شخصی، شعار و هر متن توجه برانگیز تبلیغاتی دیگر، استفاده می کنند. در پارت چاپ، امکان چنین چاپ هایی روی جعبه مقوایی به سادگی فراهم می شود. جعبه کادو ماگ نیز یک زمینه مساعد برای چنین تبلیغاتی است. وقتی ماگ و جعبه آن با چنین تبلیغاتی پوشش داده شوند، همه نگاه ها را هیپنوتیزم می نمایند و مگر هدف نهایی تبلیغات، چنین چیزی نیست؟

روش چاپ تبلیغات


چاپ متن تبلیغاتی بر ماگ با چاپ بر جعبه کادو برای ماگ متفاوت است. در چاپ بر روی ماگ، رنگ نهایی ماگ را با پودر سرامیک و همچنین پلاستی سایزر، مخلوط می کنند. سپس این مخلوط آماده شده را بر کاغذی که با ژلاتین پوشانده شده، چاپ می نمایند. در مرحله بعدی چاپ از شیوه چاپ بر صفحه، استفاده می کنند. این شیوه چاپی، یک شیوه قدیمی ولی همچنان پر کاربرد است. در این شیوه از چاپ، مخلوط آماده شده را بر ماسکی که به شکل تصویر نهایی در آمده، بر بدنه ماگ می مالند. نتیجه نهایی، پوشش نازک و همگنی از مخلوط گفته شده است که تصویر آماده شده را بر بدنه ماگ نمایان می کند. البته روش های مدرن تری هم استفاده می شود. در این روش ها، یک کاغذ را با امولسیون عکاسی پوشش می دهند و پس از آن تصویر آماده شده را با کمک اشعه ماوراء بنفش یا یو وی، بر تن ماگ چاپ می نمایند.

رنگ جعبه کادو برای ماگ


رنگ بندی جعبه کادو برای ماگ پارت، مانند خود ماگ ها، جذاب است. هر رنگی که به ذهن تان خطور کند را می توانید بر بدنه جعبه کادوی خود داشته باشید. به جز رنگ های پر طرفداری که در سایت پارت چاپ مشاهده می کنید، رنگ های ترکیبی و خاص نیز امکان چاپ شدن دارند. برای اینکه به چنین رنگ هایی دست پیدا کنید باید خواسته خود را با کارشناسان فروش در میان بگذارید. برای ارتباط با کارشناسان ما لطفا به شماره تلفن ۸۹۸ ۵۰۰ ۸۸ ۰۲۱ زنگ بزنید.

جنس جعبه کادو برای ماگ


جنس جعبه کادو برای ماگ ، برخلاف شکنندگی ماگ ها، استوار و مطمئن است. دیواره ها از مقوای تقویت شده ساخته شده اند و درب جعبه، مانند درهای قلعه های باستانی، به استورای بسته می شود. اگر به دنبال جعبه های خاص می گردید، نوع قفل دار جعبه ها، انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود. تقسیم فضای داخلی نیز متنوع است. در برخی جعبه ها، یک جا برای ماگ و مکانی دیگر برای قاشق در نظر گرفته شده است. آستردوزی جعبه نیز با پارچه های مرغوب مخمل انجام شده است.

خرید آنلاین


برای خرید هارد باکس برای ماگ ، به دو روش عمل می شود. در روش خرید آنلاین کالای مورد نظرتان را انتخاب می کنید. البته این انتخاب شامل گزینه های متعددی مانند انتخاب رنگ، جنس و تعداد هم می شود.

سفارش عمده

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top