پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه دستبند النگویی با کیفیت بالا و قیمت مناسب

جعبه دستبند النگویی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه دستبند النگویی پارت، محکم تر از آن است که در نگاه اول به نظر می رسد. همانطور که دستبند النگویی ، با ساختار دو رگه خود، از دستبند و النگو به یک میزان، ارث برده است؛ جعبه آن هم، ماهیتی ترکیبی دارد. به این معنا که ویژگی های دو جعبه النگو و جعبه دستبند را با هم دارد. دستبند النگویی مانند یک النگو دایره ای شکل است ولی مانند دستبند قفل هم دارد. البته برخی بنگل شکل اند و با شیارهایی که بر تن دارند باز و بسته می شوند. این شیار ممکن است که کاملا دیده شود یا شکلی مستتر داشته باشد. در برخی از طراحی ها، شیارهای بنگل را با کاشتن گوهر از چشم پنهان می کنند. مزیت دستبند النگویی در سادگی باز و بسته شدن است. در واقع دستبند النگویی مشکل ساختار بسته النگوها را حل کرده است.

ساخت جعبه دستبند النگویی


جعبه دستبند النگویی پارت همانطور که در ابتدا گفتیم ، محکم است. دلیل این استحکام به مقواهایی بر می گردد که در ساخت جعبه ها به کار رفته است. پارت تنها از مقواهایی استفاده می کند که مرغوب باشند. ساختار چند لایه مقواها، جعبه ها را به دژهای کوچکی تبدیل کرده است. این دژهای مقوایی با قوانین سخت گیرانه ای اداره می شوند. یکی از این قوانین سخت گیرانه می گوید که گرد و غبار حق ورود ندارد! همچنین دیواره های استوار و ستبر دژ مقوایی ما، به هیچ ضربه ای اجازه نمی دهد به دستبند النگویی آسیب بزند!

آستر جعبه دستبند النگویی


بستر جعبه دستبند النگویی با بهترین و مرغوب ترین پارچه های نرم و زیبا پوشانده شده است! این کف پوش های نرم، غالبا از جنس مخملند. آستر مخمل از آسیب دیدن و خش افتادن دستبند جلوگیری می کند و آن را در امان نگه می دارد. زیبایی این فرشینه های مخملین، به دستبند النگویی اجازه می دهد که با همه جلال خود بدرخشد! به ویژه وقتی که دستبند النگویی نگین هم داشته باشد، بر روی این پارچه، امنیت کامل دارد و نگین ها آسیب نمی بینند.

رنگ جعبه دستبند النگویی


رنگ در جعبه دستبند النگویی مانند آبشاری از زیبایی با همه طیف خود می درخشد! هر رنگی را که در ذهن مجسم کنید، بر تن جعبه های پارت خواهید یافت! به دنبال کدام رنگید؟ آبی، سبز، قرمز، زرد، فیروزه ای، ارغوانی، صورتی، سرمه ای، سفید، مشکی، قهوه ای یا کرم؟ کدام؟ هیچکدام؟ اشکالی ندارد! آن هیچ کدام شما را هم چاپگرهای پیشرفته پارت، چاپ خواهند کرد! برای چاپ رنگ های خاص خود با ما تماس بگیرید!

فرم جعبه دستبند النگویی


چه نوع جعبه دستبند النگویی پسند شماست؟ می خواهید جعبه تان کشویی باشد؟ یا اینکه به دنبال طرح های خاص تری می گردید؟ مثلا اینکه جعبه، دربی مغناطیسی داشته باشد؟ درب های مغناطیسی درب هایی آهنربایی دارند. این طرح های خاص برای مشتریان خاص و زیبایی دوست طراحی شده اند! اگر شما هم از جمله این مشتریان خاصید حتما با ما تماس بگیرید!

خرید آنلاین


خرید جعبه دستبند النگویی از پارت چاپ به دو شکل صورت می گیرد! این دو روش آسان هستند و وقتی از شما نمی گیرند! هر دو روش برای آسایش حال مشتریان عزیزمان تدارک دیده شده اند! در اولین روش که به خرید آنلاین موسوم است شما مستقیما جعبه را از سایت پارت چاپ می خرید. در این روش شما وارد سایت شده و جعبه دلخواه را انتخاب می کنید. رنگ، جنس و تعداد را نیز می توانید همزمان مشخص کنید و جعبه ای را بخرید که کاملا با سلیقه تان جور باشد! پس از این گزینش ها نوبت به پرداخت نهایی می رسد. با این پرداخت، خرید شما قطعی خواهد شد و جعبه به آدرس تان ارسال خواهد شد!

سفارش تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top