پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

انواع جعبه ساعت بزرگ با کیفیت فوق العاده

جعبه ساعت بزرگ

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه ساعت بزرگ، مغازه ای درون مغازه شما است! مغازه ای شیک و خلاقانه که همه ساعت های خود را با نمایی کوبیستی به نمایش می گذارد! این جعبه ها مانند هولوگرام هایی که شیء هولوگرام شده را از تمام زاویه ها نشان می دهند، ساعت ها را از چند زاویه نشان می دهد. یک مشتری بدون آن که به ساعت های شما دست بزند، آنها را از چندین زاویه با نگاه خود لمس می کند. ساعت ها در این جعبه جادار، در خانه خود هستند! جعبه های ساعت باید پس از بررسی نیازهای بازار طراحی شوند . تولید کننده با بررسی سفارش های تکرار شونده به نوعی نظر سنجی غیر مستقیم دست می زند و بیشترین تقاضا را نیاز اساسی بازار تعریف می کند. محصولات تولیدی در واقع بیشترین نیاز بازارند!

طراحی جعبه ساعت بزرگ


ما در طراحی جعبه ساعت بزرگ ، آن را همچون یک سازه در نظر گرفتیم. بر این اساس، در طراحی آن، به راهکارهایی فکر کردیم که سازه ما را در برابر تکانه ها، سقوط ها و آسیب های فیزیکی دیگر حفظ کند! یکی از این راهکارهای سودمند، مقوای مرغوب چند لایه است. ما با چند لایه سازی مقواهای محکم و مرغوب، یک سازه نیرومند و پایدار ساختیم. دیواره های جعبه، با مقواهای تقویت شدۀ خود، از ساعت های لوکس شما به خوبی نگهداری می کنند. این جعبه ها نه تنها تکانه ها و برخوردها را از سر ساعت ها کم می کنند؛ بلکه با درب های استوار و چفت شده خود، گرد و غبار را نیز می رانند. جعبه ساعت بزرگ همانند ساعت­هایی که درون آن چیده می شوند، لوکس است. جعبه های ساعت پارت، بازیافت پذیرند و با رنگ­های طبیعی خود، طبیعت را شبیه سازی می کنند.

رنگ جعبه ساعت


رنگ جعبه ساعت بزرگ چنان متنوع است که گویی با تخیل رنگ آمیزی شده است. این دستاورد رنگی به قدرت دستگاه های خودکار ما بر می گردد. چاپگرهای نسل نوین پارت چاپ، به تخیل شما جان می دهند. هر رنگی را که مجسم کنید، پارت، چاپ می کند. در سایت ما می توانید مجموعه ای از رنگ های پر طرفدار را مشاهده کنید! آبی، سبز، فیروزه ای، ارغوانی، زرد، مشکی، سفید، قهوه ای، صورتی، کرم، خاکستری، قرمز و رنگ های بینابینی فقط نمونه ای از توانایی دستگاه های ما است. اگر رنگ های دیگری را در ذهن دارید، با ما تماس بگیرید تا آنها را چاپ کنیم.

بدنه داخلی جعبه ساعت


جعبه ساعت بزرگ باید مانند یک کاخ با فرشینه هایی زیبا فرش شده باشد. جعبه های ساعت برای این که برازنده سکونت ساعت های لوکس شما باشند ، با بهترین پارچه ها فرش شده اند. آستردوزی جعبه ها با دقت انجام شده است و بهترین پارچه ها برای آستر آنها به کار رفته است. معمولا مخمل یک گزینه عالی است. بافتار نرم و براق آن با ظاهر لوکس ساعت ها همخوانی دارد. از آنجا که پارچه های مرغوب ما، پرز نمی دهند، ساعت ها در جعبه خوب ، درخشان می مانند.

خرید آنلاین


خرید جعبه ساعت بزرگ زمان کمی از شما می گیرد. یکی از راه ها خرید آنلاین است . می توانید جعبه دلخواه تان را دم در خانه تحویل بگیرید . خرید آنلاین ، راهی ساده، سریع و امن است و لذت یک خرید خوب را به شما می دهد!

سفارش تلفنی : خرید انبوه با یک تماس ساده

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top