پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

بهترین انواع جعبه کادو تولد

جعبه کادو تولد

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

انسان ها از دیرباز سرآغاز ها را جشن می گرفتند! جعبه کادو تولد ، گرامیداشت سرآغاز زندگی یک انسان است ! جشن تولد نوعی بها دادن به خویشتن است. این ارزش بخشی شادمانه به روز تولد، انسان را در رویارویی با بحران های زندگی کمک می کند! پس کادوهایی که دیگران در روز تولد به انسان می دهند برای او فقط ارزش مادی ندارد؛ بلکه ارزشی معنوی و روانی نیز پیدا می کنند. یک جعبه خوب باید این احساس را به زیبایی تداعی کند. رنگ و طراحی جعبه باید یادآور این واقعیت باشد که تولد یک رخداد خجسته است. در پارت چاپ توجه ویژه ای به طراحی جعبه های کادوی تولد می شود. جعبه کادوهای تولد پارت نوعی احترام صامت به مهم ترین پیشامد زندگی یک فرد یعنی تولد او می باشند.

جعبه کادو تولد : یک شکوه مجسم


یک جعبه کادو تولد باید شکوه رخداد تولد را به خوبی نشان دهد. شکل طراحی باید طوری باشد که ارزش رویداد را بازنمایی کند. البته منظور از شکوه، اغراق در اندازه ها نیست. یک جعبه کادوی تولد، با خود کادو تناسب دارد. منظور از شکوه این است که حتی اگر جعبه کوچک و مینیاتوری باشد، باید در طراحی آن، به عناصری توجه شود که آن را باشکوه نشان دهند. ساختارهای کشیده می توانند در این زمینه کمک کننده باشند. رنگ ها نیز بخش مهمی از این شکوه را بازنمایی خواهند نمود.

رنگ جعبه کادو


رنگ جعبه کادو تولد ، در بازتاب ارزش تولد در زندگی انسان، نقش مهمی ایفا می نماید. کادو شما هر چه باشد، جعبه کادو، به آن ارزشی یگانه خواهد بخشید. جعبه کادو مانند نمای خانه است! تاثیر اولیه ای که یک خانه بر انسان ها می گذارد به نمای آن بر می گردد. رنگ در نشان دادن شکوهی که یک جعبه باید بازنمایی کند، تاثیری مهم دارد. رنگ ها در گسترده نشان دادن یا بر عکس در کوچک نمایاندن یک نما، کارکردی روانشناختی دارند. یک شیء ثابت با رنگ گذاری ممکن است در چشم دیگران کوچک یا بزرگ بنماید. رنگ جعبه های پارت چاپ بر پایه این بازنمایی روانشناختی، طراحی شده اند. برای شکوه بخشیدن به کادوهای خود، جعبه کادوهای تولد پارت یک انتخاب زیرکانه اند. پهنه رنگ های ما ار رنگ های اصلی تا رنگ های ترکیبی را در بر می گیرد. اگر هیچکدام از رنگ های آماده ما را نپسندید، به کارشناسان ما تماس بگیرید تا جعبه ای با رنگ های دلخواه تان، آماده و تولید کنیم.

پارچه مرغوب


کادوی تولد شما در جعبه کادو تولد در امان است. درون جعبه ها با پارچه های مرغوب پوشانده شده است. در تعریف استاندارد ما، پارچه مرغوب، به پارچه ای گفته می شود که پرز پس ندهد. طبعا وقتی کادو با پرزهای پارچه نامرغوب پوشانده شود، نمای بد و خجالت آوری به هدیه شما می دهد. علاوه بر آن، رویه نرم پارچه ها، کادو را به هنگام جا به جایی سالم نگه می دارد. جعبه های ما تنها در زمان کادو دادن کاربرد ندارند. پس از آن نیز برای نگهداری از کادوها، به خوبی کارایی دارند.

بدنه جعبه کادو تولد


بدنه جعبه کادو تولد به سختی یک سوگند است! آن را به سادگی نمی توان شکست! ساختار مقوایی که برای ساختن دیواره ها و درب به کار رفته، از بهترین مقواهای موجود در بازار تهیه شده است. همه دیواره ها با مقواهای چند لایه فشرده پوشانده شده اند و سرسختی ممتازی از خود نشان می دهند. سقوط، خش افتادن، گره خوردن، ضربه دیدن تنها برخی از آسیب هایی است که با این دیواره ها خلع سلاح می شوند. جعبه های پارت، یک اطمینان خاطرِ چند لایه اند که کادوهای تان را به سلامت به دست دوستان و عزیزان تان می رسانند.

خرید جعبه کادو تولد


خرید هارد باکس به صورت آنلاین ، روندی ساده و امن دارد. شما با انتخاب جعبه دلخواه، تنها با چند کلیک آن را تا دم در خانه تان خواهید آورد. این روش مخصوص خریدهای کم تعداد است و وقتی از شما نمی گیرد.

سفارش عمده

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top