پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

انواع جعبه کادو فانتزی با قیمت استثنایی

جعبه کادو فانتزی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

پیکاسو نقاش معروف آرزو می کرد که چیزی بسازد که هم خودش باشد و هم چیزی دیگر! جعبه کادو فانتزی پارت تجسم همان آرزو است! جعبه کادو هم یک جعبه است و کارکردهای یک جعبه را دارد و هم چیزی دیگر! اصلا کادویی که درون جعبه ای ساده پنهان شده، تخیل را تحریک می کند؛ چه رسد به کادویی که درون جعبه ای فانتزی استتار شده باشد! فراموش نکنید که تخیل، ارزش افزوده واقعیت است و فانتزی به کادوی شما ارزش بیشتری می بخشد! جعبه های پارت، فانتزی را همچون عنصر تعلیق در فیلم ها، با هیجان در می آمیزند و هدیه دادن را لذت بخش تر می کنند ! تعلیق، هیجان هدیه دادن و هدیه گرفتن را در خاطره های شما ماندگار می کند!

جنس جعبه کادو فانتزی


مقوایی که در ساخت این جعبه ها به کار می رود، تنوع گسترده ای دارد. مقوای پشت سفید، مقوای گلاسه، مقوای ایندربرد، مقوای پشت طوسی و دیگر انواع مقواها از جمله کاغذهایی هستند که در ساخت و تولید این جعبه ها به کار می روند. انتخاب هر یک از این مقواها به نیاز شما بستگی دارد. هر کدام از این زیر شاخه ها مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد دارد که آن را از مقواهای دیگر متمایز می کند. مقوای گلاسه از کاغذهای روکش دار می باشد. رویه درخشان و هموار این مقوا آن را برای چاپ، ایده آل می سازد. چاپ تک رنگ و چند رنگ بر مقوای گلاسه، کیفیت بی نظیری پیدا می کند.

مقوای پشت سفید و مقوای طوسی : یک چاپ بی نظیر !


همان طور که گفتیم جعبه کادو فانتزی از مقوای پشت سفید هم تهیه می شود. این نوع مقوا، مغزی خاکستری دارد و مرغوبیت آن به ضخامت مقوا، بستگی دارد. چاپ بر مقوای پشت سفید، بسیار آسان است و جوهر چاپ بر آن به سادگی تثبیت می شود. البته مقوای پشت طوسی نیز همین قابلیت چاپ را به خوبی نشان می دهد. از این مقوا در صنعت بسته بندی بهره زیادی برده می شود. بیشتر جعبه های کفش، سیگار، دستمال کاغذی، سیگار، خمیر دندان و جعبه مواد شوینده از همین مقوا تولید می شود. مقوای ایندربرد که به مقوای بهداشتی نیز معروف است، بافتاری عالی دارد. از این مقوا در صنعت بسته بندی بهره برده می شود. مقوای ایندربرد قابلیت خمش بالایی دارد و بدون آنکه بشکند به راحتی خم می شود.

رنگ بندی جعبه کادو فانتزی : بهشت رنگ ها


رنگ بندی جعبه هارد باکس کادو فانتزی دقیقا به دلیل فانتزی بودن، مرز نمی شناسد! در جهان فانتزی رنگ ها، تخیل بازیگر اصلی است و با ترکیب امپرسیونیستی رنگ ها، تابلوهای زیبایی می آفریند! بخشی از رنگ های آماده پارت چاپ را در سایت مشاهده می کنید. اینها همه رنگ های ما است؟ خیر! بخشی از رنگ های ما در ذهن شما انتظار می کشند! اگر به ما زنگ بزنید و رنگ های دلخواه تان را به ما بگویید، چاپگرهای نسل جدید پارت به آن رنگ های ذهنی واقعیت می بخشند! برای چاپ برندها و لوگوهای تان نیز با هیچ مشکلی روبرو نخواهید شد! ما همه را بر تن جعبه های سفارش شده تان چاپ خواهیم کرد ! از چاپ ساده گرفته تا لاکچری ترین چاپ ها با بهترین جوهر و کیفیت!

خرید تلفنی

خرید آنلاین


اگر می خواهید جعبه کادو فانتزی را در تعداد کم بخرید ، خرید آنلاین یک روش راحت است. در این شیوه از خرید باید کالای دلخواه تان را انتخاب کنید. سایت ما به شکلی طراحی شده که امکان انتخاب همه ویژگی های محصول را برای شما فراهم می کند. پس از این انتخاب ها وارد مرحله پرداخت نهایی خواهید شد.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top