پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

خرید جعبه کادویی در طرح ها و رنگ های متنوع

خرید جعبه کادویی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

به فکر خرید جعبه کادویی هستید و نیاز به مشاوره دارید؟ اینکه نگرانی ندارد! شما را با تخصصی ترین مشاوره ها آشنا می کنیم! تازه این مشاوره ها همه رایگان هستند! چه از این بهتر؟! شاید روزگاری در گذشته های نه چندان دور، کاغذ پیچ کردن کادو ها، کسی را متعجب نمی کرد! ظاهرا در آن دوره، کسی سخت نمی گرفت! امروزه ذوق و سلیقه ما ایرانی ها، یک تغییر ریشه ای کرده است! ایرانی ها امروزه به کادوی بی جعبه به چشم انسانی نگاه می کنند که رخت مناسبی بر تن نکرده است! یک جعبه کادوی خوب درست مانند یک لباس آبرومند، آبروی صاحبش را می خرد! جعبه های کادوی پارت، درست مانند بوتیکی از لباس های شیک و آبرومندند ! هر کدام را برگزینید، قطعا کادوی تان را شیک پوش می کند!

ساده یا لاکچری ؟ خرید جعبه کادویی و دشواری یک انتخاب !


ساده یا لاکچری؟! این سوالی است که هر کس در هنگام خرید جعبه کادویی از خود می پرسید! اما در هنگام خرید از پارت چاپ این سوال بی مورد است! همه جعبه های ما، زیبایی لاکچری خوشایندی دارند! البته این خوشایندی لاکچری وار یک مرتبه بندی پلکانی هم دارد که به ذوق خریدار بستگی پیدا می کند! شیکی به نگاه خریدار هم بر می گردد! در نگاه ما شیک ترین جعبه همان جعبه ای است که خریداران ما می پسندند.

بدنه ای مقاوم برای جعبه ای شیک !


برای خرید جعبه کادویی از پارت چاپ با دشواری های انتخاب روبرو نخواهید شد! چرا؟ چون همه جعبه های ما ستبر، استوار و زیبا هستند. نوع مقوایی که در ساخت این جعبه ها به کار رفته، از بهترین مقوای بازار است. شکل های این جعبه ها نیز تنوع گسترده ای دارد. از شکل های ساده مکعبی گرفته تا شکل های پیچیده تر چند ضلعی همه در تولیدات ما پیدا می شوند. بسته به نوع قالب پایه بدنه و دربی که می پسندید، می توانید از میان این تنوع، جعبه دلخواه تان را انتخاب نمایید.

رنگ جعبه کادویی


رنگ بندی جعبه مسلما در خرید جعبه کادویی تاثیر گذار است. رنگ بندی جعبه های ما، مرز نمی شناسد. شما چه رنگی را می پسندید؟ آبی، سبز، زرد، قرمز، خاکستری، سرمه ای، مشکی، فیروزه ای، کرم، قهوه ای، صورتی، نوک مدادی یا رنگ های خاص و ترکیبی؟ هر کدام که باشند ما جعبه های سفارش شده تان را به آن رنگ در می آوریم. چاپگرهای نسل نوین پارت، هر رنگی را بر تن جعبه های تان، چاپ خواهند کرد. کافی است که به ما زنگ بزنید.

فرم جعبه


شما در خرید جعبه کادویی به دنبال چه فرمی هستید؟ آیا جعبه را دو تکه می پسندید یا سه تکه؟ به دنبال جعبه هایی هستید که دربی مغناطیسی دارند؟ جعبه هایی که درب آنها با یک آهنربای کوچک به بدنه متصل می شود و یک قفل آهنربایی دارند؟ یا نه در فکر جعبه های کشویی هستید؟ این جعبه ها مانند کشو عمل می کنند و باز و بسته کردن آنها، مثل یک بازی کودکانه، خوشایند است! جعبه های کشویی، فرمی جالب هم دارند و به کادوی شما، ظاهری منحصر به فرد می بخشند. شاید هم نه! هیچکدام از اینها را نخواهید! شما به دنبال جعبه های خاص تر می گردید! جعبه هایی که به تاشو معروفند! این جعبه ها شیکند و فضای جمع و جوری دارند و قطعا کادوی شما را در میان انبوه کادوهای دیگر شاخص و خاص می سازند!

خرید جعبه کادویی به صورت آنلاین


خرید هارد باکس از پارت به دو شکل صورت می گیرد. خرید آنلاین مستقیما انجام می شود. در این شکل از خرید شما کالای دلخواه را انتخاب کرده و با پرداخت هزینه، آن را تا دم خانه خود می آورید! کاری راحت و ساده که با چند کلیک مختصر انجام می شود.

سفارش تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top