پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان💎

نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

نمایشگاه گلدینکس ۲۰۲۳ در خرداد ماه ۱۴۰۳ توسط شرکت هلدینگ نمایشگاهی چیستا به نمایندگی آقای معلمی برگزار شد و از تمام ایران و کشورهای خارجی شرکت ها و تولیدکنندگانی در حوزه طلا، فلزات گرانبها و سنگهای زینتی و صنایع وابسته حضور داشتند.

شانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر

این نمایشگاه میزبان شانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر ، فلزات گرانبها،  گوهرسنگ ها, ماشین آلات و صنایع وابسته است. نمایشگاهی بزرگ و ارزشمند که از ساعت ۱۵ الی ۲۱ تا روز جمعه ۲۶ خرداد برقرار است. در این نمایشگاه ۱۵۷ غرفه شرکت کردند که ۱۲ غرفه از کشور های خارجی  مثل ایتالیا, روسیه, ترکیه در این فضای نمایشگاهی تخصصی، برای معرفی محصولات و دستاوردها یا خدمات خود حضور داشتند. از اینرو این رویداد نمایشگاهی می تواند کانونی برای رقابت در تولید، بازاریابی و فروش باشد و باعث توسعه کسب و کارهای شاغل در این حوزه گردد.

نمایشگاه طلا جواهر امسال با کیفیت بالاتری در حال برگزاری است و بازدید کننده های تخصصی تری نسبت به سال های گذشته دارد. غرفه ها در ۳ سالن مجزا برپا شده اند که سالن Aو B  غرفه های طلا و جواهر و شرکت های حوزه بسته بندی حضور دارند و غرفه ی Cحدود ۱۵۷ غرفه ی فعال از ابزار و بروزترین دستگاه های ساخت، قالب گیری و تعمیرات طلا و جواهرات که تولید داخل و خارج هستند حضور دارند. می توانید برای خرید جعبه طلا, جعبه نیم ست, جعبه انگشتری و جعبه جواهرات به غرفه ی ما در این نمایشگاه مراجعه کنید.

هدایای غرفه ی مجتمع چاپ و بسته بندی پارت در نمایشگاه طلا و جواهر

دراین رویداد نمایشگاهی مفتخر هستیم در زمینه ارائه خدمات بسته ‌بندی و چاپ در این نمایشگاه حضور داشته باشیم. اگر به ‌دنبال خدمات تولید انواع مختلف هارد باکس ‌، ساک دستی ، جعبه‌  مقوایی ، دفترچه ‌یادداشت ، سررسید  و کلیه خدمات چاپی به ‌صورت اختصاصی و آماده هستید، حتما از غرفه پارت چاپ  در این نمایشگاه دیدن کنید. ما در غرفه ی مجتمع چاپ و بسته بندی پارت, هدایای تبلیغاتی و پک های هدیه متنوع و با کیفیت برای شما همراهان عزیز در نظر گرفته ایم که میتوانید از آنها بهره مند شوید. 

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان

این سایت نمایشگاهی دارای یک سالن ۲۱ هزار متری و ۳۰ هزار مترمربع محوطه روباز برپایی رویدادهای نمایشگاهی است و امکان برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی مدرن را با زیر ساخت‌های مناسب برای مشارکت‌کنندگان فراهم کرده است.

آدرس جدید نمایشگاه بین‌ المللی اصفهان:  اصفهان، بزرگراه کمربندی شرق اصفهان

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۸ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع ست هدیه تبلیغاتی

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top