پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

هاردباکس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

هاردباکس یعنی چه

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

امروزه استفاده بالا از انواع جعبه هاردباکس باعث شده تا ظاهر این محصول برای بسیاری از ما آشنا باشد. استفاده از این جعبه در حوزه هایی که عرضه کننده کالاهای لوکس و گران قیمت هستند، بیشتر است. این جعبه ها دارای مشخصات و ویژگی های خاصی هستند که باعث استفاده بالای آن برای بسته بندی های گوناگون شده است. در ادامه به معرفی این نوع جعبه و کاربردهای مختلف آن خواهیم پرداخت.

هارد باکس چیست؟

قصد داریم به بررسی کلی این محصول برای کسانی بپردازیم که نمی دانند هاردباکس یعنی چه و چه کاربردهایی دارد. هاردباکس یک نوع جعبه بسته بندی است که از ساختار محکم و ظاهر لوکس و زیبایی برخوردار می باشد. قرار دادن انواع محصولات در این نوع بسته بندی روی جذابیت و ارزش آنها تاثیرگذار می باشد. دیواره های محکم و مقاوم این جعبه ها نیز باعث می شود تا به محصولات آسیبی وارد نشده و به راحتی قابل حمل هستند. تنوع رنگ و مواد اولیه در طراحی و ساخت این جعبه ها، آن را به یکی از بسته بندی های جذاب برای استفاده در حوزه های گوناگون تبدیل کرده است.

تنوع در جعبه هاردباکس یعنی چه؟

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش آید که تنوع در جعبه هاردباکس یعنی چه؟ تنوع این جعبه ها ناشی از تغییر در بخش های گوناگون این محصول است. با انتخاب نوع مواد اولیه، نوع روکش، انتخاب طراحی مناسب، اندازه جعبه‌ها و مدل مناسب و مورد نظر می‌توان جعبه های متنوعی سفارش داد. انتخاب هر کدام از این گزینه ها با توجه به شرایط و خواسته کاربر و همچنین نوع کالایی که داخل جعبه ها بسته بندی می شود، مشخص خواهد شد. برای محصولات دیجیتالی مثل موبایل معمولا از هاردباکس های کاغذی استفاده می کنند. دلیل انتخاب این نوع از جعبه ها، امکان اجرای طرح های مختلف طراحی و تبلیغاتی روی مقوا یا کاغذ است. وزن سبک و کاربرد راحت این جعبه ها نیز از دیگر دلایل استفاده از نمونه های کاغذی در حوزه دیجیتال می باشد.

کاربردهای جعبه هاردباکس

کاربردهای بسیار زیادی از خرید جعبه هاردباکس در صنایع مختلف می شود که روز به روز بر میزان مخاطبان آن نیز افزوده می شود. از پرکاربردترین حوزه هایی که در حال حاضر از این جعبه ها استفاده می کنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • حوزه محصولات دیجیتالی و الکترونیکی مثل تلفن همراه
  • حوزه زیورآلات و طلا
  • صنعت عطر و ادکلن
  • بخش لوازم آرایشی و بهداشتی
  • حوزه پوشاک و مد برای بسته بندی کالاهایی مثل دکمه های سرآستین، کراوات و..
  • حوزه مواد غذایی
  • حوزه کیف و کفش
  • و…

موارد تاثیرگذار روی قیمت انواع جعبه هاردباکس

اگرچه بسیاری از افراد در دنیای امروزی با جعبه های هاردباکس آشنا هستند ولی تا اینجای محتوا سعی شد که به سوال هاردباکس چیست به صورت کلی جواب داده شود. شاید برای بسیاری از افراد پیش آمده که برای ایجاد ظاهری شیک و لوکس در بسته بندی‌های خود به دنبال فروش عمده هاردباکس بوده‌اند. این افراد با کمی پرس و جو برای خرید این نوع جعبه، با رنج های متنوع قیمتی روبرو شده اند. تنوع استفاده از مواد اولیه مختلف، نوع ساخت، نوع طراحی، مدل و ابعاد این جعبه‌ها باعث می‌شود تا قیمت ساخت و عرضه آنها متغیر باشد.

قطعا در خرید انواع جعبه هاردباکس متوجه تفاوت های موجود بین ظاهر، اندازه و سایر مشخصات آن خواهید شد. هیچکدام از نمونه جعبه هایی که برای استفاده در حوزه های گوناگون ساخته می شوند، مشابه هم نیستند. هر کدام از مخاطبان این نوع جعبه ها با توجه به شرایط حوزه، درخواست مشتریان و نوع کالایی که عرضه می کنند از نمونه های متنوع این جعبه ها استفاده می کنند. تنوع در تمام این موارد به صورت اتوماتیک روی قیمت عرضه جعبه ها نیز تاثیرگذار خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر در مورد اینکه هاردباکس یعنی چه و چه کاربردهایی دارد، می توان وارد سایت اصلی مجموعه پارت چاپ شد. این مجموعه به عنوان یکی از تولید کننده های فعال داخلی در زمینه ساخت، طراحی و چاپ انواع بسته بندی مدرن و تبلیغاتی فعالیت دارد. عکس نمونه کارهای مختلف این مجموعه که برای حوزه های گوناگون ساخته شده است را می توان در سایت اصلی آن مشاهده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش کار و یا هزینه ساخت انواع جعبه ها نیز می توان با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کرد.

 

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top