پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جدیدترین انواع جعبه کیف زنانه

جعبه کیف زنانه

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه کیف زنانه، تاریخی است به صورت جعبه طراحی شده است. چرا تاریخ؟ چون کیف زنانه به این شکلی که امروزه خانم ها به دست می گیرند مانند هر پدیده دیگری، شکل ها و فراز و نشیب های زیادی به خود دیده است.

 بر پایه آنچه تاریخ نگاران می گویند ، کیف یک تاریخ پنج هزار ساله را پشت سر گذاشته است. در چند نگاره باستانی و یک مومیایی، نشانه هایی از آنچه می توان نیای کیف های امروزی شمرد ، به چشم می خورد. اوتسی، قدیمی ترین مومیایی کشف شده در اروپا است که در پناه یخ های کوه های آلپ ، چند هزار سال کیف به دست ، دوام آورده است. کیف این مرد آلپ نشین باستانی از پوست یک بز کوهی دوخته شده است و بندی نیز به آن افزوده شده تا حمل آن را آسان سازد. راستش را بخواهید شکل کلی کیف از آن گذشته دور باستانی تا امروز، تفاوت چندانی نکرده است . در دست نگاره ایزد سومری هم که یک نقش برجسته ماهرانه است ، یک کیف دیده می شود.

 

اندازه جعبه کیف زنانه

جعبه کیف زنانه در اندازه ها و سایزهای مختلفی ساخته می شود. تنوع بی شمار کیف های زنانه و سرعت مد، این تنوع را ناگزیر ساخته است. جعبه های کیف زنانه باید به همان زیبایی کیف زنانه باشند و تصوری از اندازه ها و کیفیت کیف را در ذهن خانم ها ایجاد کنند. جعبه باید ظرافت مورد پسند خانم ها را داشته باشد. خود جعبه هاردباکس هم به نوعی یک کیف به شمار می رود و در واقع کیفی است که کیف زنانه در آن قرار می گیرد. به همین جهت هم باید در زیبایی، پا به پای کیف حرکت کند.

 

رنگ جعبه کیف زنانه

رنگ جعبه کیف زنانه در فروش کیف موثر است . رنگ ها مانند مدل های زیبا می مانند که هر چیزی بر تنشان زیبا می نماید . به همین جهت استفاده ماهرانه از رنگ در جعبه در فروش آن تاثیری جدی می گذارد . بهتر است که در هنگام سفارش جعبه با کارشناسان درباره رنگ های موثر و نحوه دیزاین آنها مشورت صورت بگیرد . گاهی یک رنگ گذاری خطا ، خانم ها را از توجه به یک محصول باز می دارد . در این زمینه حساسیت خانم ها از آقایان بیشتر است و به این جزئیات توجه بیشتری می کنند.

 

چاپ روی جعبه کیف زنانه

چاپ روی جعبه کیف زنانه ، یکی از بهترین و آزموده ترین راه ها برای تبلیغ برند یا لوگو است . خانم ها عموما بیشتر از آقایان با هم در تماس هستند و تبلیغ موفق می تواند به راحتی راه را برای نفوذ به درون گردهمایی های زنانه باز کند . تبلیغی که هوشمندانه و با تکیه بر روانشناسی زنانه ، متن های چاپی خود را تنظیم کند ، زودتر به هدف غایی خود یعنی فروش بیشتر دست می یابد . به ویژه آنکه فن آوری های دیجیتال فعلی ، امکان ساخت موکاپ و نمونه های اولیه از طرح چاپی نهایی را نیز در اختیار مشتریان قرار می دهند .

 

خرید آنلاین جعبه کیف زنانه

خرید آنلاین جعبه کیف زنانه ، لذت بازارگردی را از خانم ها نمی گیرد. سایت پارت چاپ ، شبیه سازی بازارگردی های واقعی است. همان هیجان ها و لذت ها در بازارهای مجازی پارت در انتظار شما هستند. با این تفاوت که شما دیگر به مغازه ها سر نمی زنید بلکه آنها هستند که به خانه شما می آیند. تکنولوژی جدید همه بازار را به خانه تان می آورد و شما در ویترین های مجازی فروشگاه ما ، همه چیز را از همه زوایا تماشا خواهید کرد .

 

سفارش تلفنی جعبه کیف زنانه

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top