پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جدیدترین انواع جعبه کیف چرم

جعبه کیف چرم

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

عجیب نیست که جعبه هاردباکس کیف چرم به خود ببالد! بر اساس قدیمی ترین یافته های باستان شناختی قدیمی ترین کیف های دست ساز انسان ، همگی از چرم طبیعی جانوران ساخته شده بودند . به این ترتیب جعبه کیف های چرم را باید به چشم موزه ای از کیف  های چرمی نگاه کرد . گر چه بالطبع ، در آن دوره ، کیف ها را خودشان می ساختند و از هیچ مغازه ای نمی خریدند و مسلماً جعبه ای هم وجود نداشت که در آن کیف های چرمی ابتدایی شان را قرار دهند . به این دلیل که ، جعبه با اینکه حاوی قدیمی ترین نوع کیف شناخته شده انسانی است به عصر مدرن تعلق دارد . در واقع تاریخ جعبه را باید به عصر مدرن برگرداند ؛ یعنی از زمانی که تولید ، شکل انبوه به خود گرفت و از آن شکل های محلی تولید فاصله گرفت . اما این واقعیت چیزی از ارزش بی نظیر آنها کم نمی کند.

جنس جعبه کیف چرم


یک دلیل دیگر هم وجود دارد که جعبه کیف چرم با استناد به آن به خود ببالد! این جعبه ها از استوارترین مقواهای بازار تهیه می شوند. برای ساخت جعبه های کیف چرم از گونه های متفاوتی از مقوا استفاده می شود. انتخاب این مقوا بسته به پسند شما است. شما می توانید برای جعبه های خود، مقوای پشت طوسی را سفارش دهید. این جعبه ها وزن های گوناگونی دارند که از ۲۳۰ گرم شروع شده تا ۵۰۰ گرم را شامل می شود. گرماژ این نوع مقوا هم بسته به خواست و نیاز شما طراحی می شود. شفافیت، قابلیت چاپ بالا و ساختار لایه دار از ویژگی های این مقوای عالی است .

مقوای جعبه


یکی دیگر از مقواهایی که در ساخت جعبه به کار می روند ، مقوای پشت سفید نام دارد . البته این نامگذاری به این مقوا محدود نمی شود و انواع دیگری هم هستند که از همین ویژگی برخوردارند مانند مقوای پشت کرم و پشت زرد ! به هر حال وزن های این نوع مقوا هم مانند مقوای پشت طوسی در طیف وزنی ۲۳۰ تا ۵۰۰ گرم ساخته می شوند . این مقوا شفافیت بیشتری در مقایسه با نوع پشت طوسی دارد و مانند آن هم از قابلیت چاپی بالایی برخوردار است .

مقوای ایندربرد


مقوای دیگری که در ساخت جعبه کیف چرم به کار می رود ، اینوربرد است که در ایران با نام ایندربرد شناخته می شود . جعبه های ساخته شده با این مقوا هر چه پهنای بیشتری داشته باشند از کیفیت و مرغوبیت بهتری برخوردارند . مقوای ایندربرد ، البته به قول ما ایرانی ها ، بافتی سفید رنگ دارد که دو طرف آن از کیفیت یکسانی برخوردار می باشند . از ویژگی های دیگری که آن را در مقایسه با مقواهای دیگر از پیکره بندی محکمی برخوردار می سازد ، دانسیته جرمی بالای آن است . از دیگر گونه های مقوا باید به گلاسه ، لمینت و فلوتینگ اشاره نمود .

آستر جعبه


برای اینکه جعبه کیف چرم همچون یک تخت شاهی ، در خور شکوه کیف چرمی خود باشد باید از بهترین آسترها برخوردار شود . پارچه هایی مانند ساتن و مخمل به خاطر نرمی و درخشش لاکچری خود ، تناسب بالایی با این محصول زیبا و لاکچری دارند . پارچه ابریشمی نیز همان شکوه و جلال را به کیف چرمی می بخشد و جعبه را با زیبایی خود به یک کاخ کوچک شبیه می سازد .

سفارش تلفنی جعبه

خرید آنلاین


خرید آنلاین جعبه هاردباکس تبلیغاتی کیف چرم از مجتمع چاپ و بسته بندی پارت ، تنها یک پلک زدن از سرعت نور کمتر است ! کافی است که نام محصول خود را سرچ کنید تا تصویر آن و همه اطلاعات و مشخصات بر مانیتور شما ظاهر شوند . در بازار مجازی ما همه محصولات از همه زوایا دیده می شوند و خرید آنها ، هیجان یک خرید واقعی را در شما می آفریند.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top